Gå til innhold

Venusbok

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva synes dere om "blomsterboken" som kommer? Trenger jenter en slik bok? Leste nettmøte med damene i dag. Jeg synes ideen er veldig god. Om guttene har sin egen bok så bør også jentene få en, og den bør bli mye bedre enn det "kjønnsløse" penisatlaset. Jeg vurderer å stille meg til diposisjon. Flere andre som kunne tenke seg det?

http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/art...04493.ece#qlist

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Hvem er det som gidder å se på bilder av 500 vaginaer, da? Men jeg kunne godt stilt opp på det jeg, hadde ikke gjort meg noe.

Gjest Anonymous
Skrevet
Hva synes dere om "blomsterboken" som kommer? Trenger jenter en slik bok? Leste nettmøte med damene i dag. Jeg synes ideen er veldig god. Om guttene har sin egen bok så bør også jentene få en, og den bør bli mye bedre enn det "kjønnsløse" penisatlaset. Jeg vurderer å stille meg til diposisjon. Flere andre som kunne tenke seg det?  

http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article304493.ece#qlist

Dette innlegget er postet av venus_venus som har glemt passordet og som ikke husker hvilke mailadresse jeg har registrert meg med. Antagelig det gamle som ikke er i bruk lenger.. Noen som kan hjelpe meg? Admin?

Gjest Anonymous
Skrevet
Hvem er det som gidder å se på bilder av 500 vaginaer' date= da? Men jeg kunne godt stilt opp på det jeg, hadde ikke gjort meg noe.

Kanskje det er mange kvinner som ikke synes de er "fine nok" der nede, eller lurer på hva som er "normalt"? Det går jo debatter om intimkirurgi og det er jo fordi mange ønsker å se annerledes ut.

Gjest GreenSky
Skrevet

Sant, men 500? Da hadde jeg fått nok av vaginaer for en stund. Eh, ja. :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet
Sant' date= men 500? Da hadde jeg fått nok av vaginaer for en stund. Eh, ja. :ler:

Det er vel ikke realistisk med 500 i en bok, men kanskje 100 - 200 ? Det burde vise en del forskjeller og likheter?

Gjest Venus_venus ikke pålogget
Skrevet

Meg igjen. :kul:

Gjest GreenSky
Skrevet

Skjønte at det var deg, Venus. :) Og hvis det kan hjelpe til å fjerne noen komplekser, melder jeg meg frivillig til fotografering. :wink: (Med en helt vanlig vagina, som helt sikkert ikke er 'perfekt', men som duger. :sjarmor: )

Skrevet

Jippi! Fikk logget meg inn :)

Tror jeg skal melde meg frivillig jeg også.

Skrevet

Jeg skrev en mail til damene i går og har fått svar i dag. Skal være fotografering i Oslo 17, 18 og 19 desember. Alle som lar seg avbilde får en signert bok ;)

Skrevet
Har du en mail-adr til damene å kanskje?

Mailadresse fjernet. I følge forumets regler er det ikke lov å ha mailadresser i innlegg.

Mie (moderator)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...