AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2016 #1 Skrevet 5. oktober 2016 Apotek1 sin nettbutikk har nå halv pris på alle håndkremer. Jeg har hamstret inn av min favoritt (Eucerin håndkrem med 5 % karbamid), som er den eneste håndkremen som har hjulpet meg når jeg plages med tørr og sprukken hud på hendene (spesielt om vinteren da huden på hendene mine reagerer på kulden). Denne håndkremen blir det snart umulig å få kjøpt, da den ikke skal produseres lengre. I tillegg til det gode tilbudet, får man et gavekort på kr 100 for hver 500 kr man handler for. Dette gavekortet kan brukes i dette apotekets fysiske butikker. Ah, jeg har ventet på et slikt godt tilbud på denne kremen som jeg behøver, og ville gjerne tipse dere andre Anonymkode: dfd74...930 1
Gjest lipgloss Skrevet 5. oktober 2016 #2 Skrevet 5. oktober 2016 Takk midt i blinken for meg,sliter med tørre hender når kulden kommer,vasker hender så ofte og blir rød og sår klem Ronja
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2016 #3 Skrevet 5. oktober 2016 Kokosnøtt olje er det jeg kjøper, finnee det ofte i bakeavdelingen, billig, varer lenge og veldig godt for hude. Dog ikke så bra for norsk vinter tror jef, ee nok litt vann i oljen. Anonymkode: 24712...220 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2016 #4 Skrevet 5. oktober 2016 Akkurat nå, lipgloss skrev: Takk midt i blinken for meg,sliter med tørre hender når kulden kommer,vasker hender så ofte og blir rød og sår klem Ronja Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og klem Når huden min på hendene er veldig tørr og sprukket med åpne sår og jeg smører godt på med denne kremen når jeg skal sove, er sårene grodd og huden er veldig fin når jeg våkner Man kan også bruke bomullshansker på natten etter å ha smurt inn hendene med krem, for at kremen skal virke enda bedre. Slike hansker selges også på apotek. Jeg har god erfaring uten å ha prøvd slike hansker, så kremen i seg selv er nok til å hjelpe huden svært mye Anonymkode: dfd74...930
Gjest lipgloss Skrevet 5. oktober 2016 #5 Skrevet 5. oktober 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og klem Når huden min på hendene er veldig tørr og sprukket med åpne sår og jeg smører godt på med denne kremen når jeg skal sove, er sårene grodd og huden er veldig fin når jeg våkner Man kan også bruke bomullshansker på natten etter å ha smurt inn hendene med krem, for at kremen skal virke enda bedre. Slike hansker selges også på apotek. Jeg har god erfaring uten å ha prøvd slike hansker, så kremen i seg selv er nok til å hjelpe huden svært mye Anonymkode: dfd74...930 😘det skal jeg prøve😊😘😘
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2016 #6 Skrevet 5. oktober 2016 Men holder fuktigheten seg, eller må du smøre inn hendene flere ganger i løpet av dagen også? Anonymkode: b1d5d...f61 1
Gjest O.G. Skrevet 5. oktober 2016 #7 Skrevet 5. oktober 2016 Jeg har en billig en fra dagligvarehandelen. Funker fjell som ungene sier.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2016 #8 Skrevet 5. oktober 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men holder fuktigheten seg, eller må du smøre inn hendene flere ganger i løpet av dagen også? Anonymkode: b1d5d...f61 Fuktigheten holder seg godt. Men hudens egen beskyttelse (naturlig fettlag i huden) er jo (hos meg) ikke til stede når huden er veldig tørr. Vasker man hendene mye i løpet av dagen, trenger man å påføre kremen flere ganger i løpet av dagen. Jeg smører som regel et par ganger i løpet av dagen i tillegg til om natten, når huden er veldig tørr. Etter noen dager er huden helt fin igjen hos meg. I tillegg beskytter jeg hendene ved å bruke beskyttelseshansker når jeg vasker gulv/ kopper. Anonymkode: dfd74...930 2
skruf Skrevet 6. oktober 2016 #9 Skrevet 6. oktober 2016 Hemp håndkremen fra body shop synes jeg er veldig god. Får selv fort tørre hender, mye pga hyppig vasking og spriting på jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå