Gå til innhold

Skyggeredd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ikke hva jeg gjør galt, men noe er det. Forholdene holder stort sett ikke mer enn ett år.

Han første sendte mail etter halvannet år, han ville ikke mer, hadde ikke noe å tilby, det er meg ikke deg...mhm...

Kjæreste to koblet sakte ut etter 3/4 år, jeg fant ut at han surfet damer bak min rygg. Vi skværet opp, men jeg var der visst kun frem til han fant en yngre og hottere dame...

Kjæreste tre koblet meg bare ut etter et år, ingen forklaring, han bare forsvant.

Jeg skjønner jo at det er noe med meg, men vet ikke hva. Eneste jeg vet er at jeg er sterk, bestemt og selvstendig, og den biten har jeg tonet litt ned.

Nå skriver jeg med en ny mann. Vi har møttes én gang, og han ser på meg på samme måte som mine xer gjorde første gang, stjerner i blikket, masse meldinger, blomster, holde på min oppmerksomhet. Fyren er kjekk og hyggelig, men jeg kjenner at jeg blir litt redd, for å satse på noe nytt.

Mine tre forrige forhold startet bra, og de var så på, maste om samboerskap ganske tidlig, viste at det var meg de ville ha. Men ett år er hva de har klart å holde ut med meg...og hva er oddsen for at det ikke skjer igjen.

Anonymkode: 4e836...5d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...