Gå til innhold

Hvor mange gensere har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså inkludert både tykke og tynne gensere/topper, hvor mange har du?

Da jeg telte istad hadde jeg faktisk 48 gensere (!), men minst 50% av de er gensere jeg fortsatt har igjen fra jeg var 12 år gammel. Er 21 nå.

Anonymkode: 9ebf8...869

Skrevet

Hundrevis! :fnise:

Skrevet

Jeg har faktisk bare fire-fem stykker.. :ohmy:

Anonymkode: 5627e...fa0

• Liker 1
Skrevet

Jeg har noen tynne bomullsgensre (kanskje 10 stk)

og noen fleecegensere

I tillegg har jeg:

Tykke fleecejakker med glidelås

Ulltrøyer (undertøy)

ull-T-skjorter (undertøy)

Anonymkode: f979a...a17

Skrevet

Har ikke mange gensere, kanskje 5 stykk. Har en del flere kardigans da.. Og har begrenset med lagringsplass, så er nødt til å rydde og gi bort til Fretex engang i blant. 

Har ingenting igjen fra jeg var 12 år. :fnise: Er 35 nå.

Anonymkode: 86385...e18

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har faktisk bare fire-fem stykker.. :ohmy:

Anonymkode: 5627e...fa0

Går du som regel bare med tskjorter inne da? Ellers så måtte du jo ha hatt klesvask hver 5. Dag🤔

Jeg selv går alltid med genser på med med mindre det er sommer og veldig varmt, men keg vet at det er mange som bare går med tskjorter.

Skrevet

Altfor mange, tør ikke gjette egentlig men 50+++, men bruker nesten bare fem-seks forskjellige :fnise: Jeg kaster/gir bort klær regelmessig, så er ikke at noe ligger igjen fra gammelt av heller. Jeg bare finner så mange fine gensere hele tiden. 

Gjest Baremenneske
Skrevet

Altfor lite!😆 Har vel nok, aner ikke hvor mange totalt. Ikke så mange at jeg ikke får brukt dem. Frister alltid med litt fler...men er andre ting jeg trenger mer, så får vel prioritere det😞😊

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Går du som regel bare med tskjorter inne da? Ellers så måtte du jo ha hatt klesvask hver 5Dag 🤔

Man må ikke vaska klær etter en dags bruk, med mindre man svetter noe voldsomt på jobben. 

Anonymkode: 6065d...a8d

• Liker 7
Skrevet

Hvis jeg regner med skjorter, cardigans, hettejakker og lignende blir det mellom 30 og 40. Hvor mange som brukes jevnlig er en annen ting :P 

Anonymkode: 53681...9e7

Skrevet

Jeg tror jeg bare har 3-4 stk :O

Skrevet

Oj, mange! Har vel ca 10-15 tykke ull vinter-gensere, ca 10-12 ull cardigans, ca 20 i forskjellig tykkelse, sommertynne gensere og "standard" tykkelse gensere, alså sånn vanlige gensere, og 5-6 ullgensere type Kari Tråå/ Devold etc, 5-6 hettejakker og 5-6  fleecejakker. 

Anonymkode: 32896...0fa

Skrevet

Tja, dersom du teller med absolutt alt av gensere blir det ganske mange. Hvertfall over 30. 

Jeg rydder imidlertid i garderoben hvert halvår, så det er ingenting jeg har som jeg ikke bruker. 

Anonymkode: f429f...148

Skrevet

Kanskje 20. Kjøpte akkurat 5 nye på salg fordi jeg måtte kaste noen veldig slitte. Jeg hater å kjøpe klær.

Anonymkode: f4424...2ba

Annonse
Skrevet

Fem, men bare tre av de er gensere jeg kan gå med ute blant folk :P Må virkelig kjøpe meg noen flere... 

Anonymkode: 1235a...8ac

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Går du som regel bare med tskjorter inne da? Ellers så måtte du jo ha hatt klesvask hver 5. Dag🤔

Jeg selv går alltid med genser på med med mindre det er sommer og veldig varmt, men keg vet at det er mange som bare går med tskjorter.

Det finnes da andre plagg en gensere og t-skjorter. ;) 

Anonymkode: f429f...148

Skrevet

Har de jeg trenger (trooor jeg :fnise: ). Har ikke talt, men har litt forskjellige farger og litt forskjellige modeller. Klarer meg over vinteren tenker jeg.

Anonymkode: c3bd0...205

Skrevet

sikkert godt over hundre :fnise:

Skrevet

Guri, sikkert over hundre her også. Finnes mange fine gensere, gitt! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...