Hilde Skrevet 19. november 2004 #1 Del Skrevet 19. november 2004 Jeg må ta meg en tur til legen for å sjekke opp et par ting, men fastlegen min er i en kommune langt unna, og jeg har ikke tid til å dra dit. Kan jeg få time hos en lege her jeg bor (Oslo)? Jeg tenker da på offentlige leger, lommeboka har ikke lyst til å betale privat lege. Kan legge til at det ikke er akutt, så legevakten vil vel avvise meg ganske kjapt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma Skrevet 19. november 2004 #2 Del Skrevet 19. november 2004 Det tror jeg fint du kan, det kan vel bare skje at det tar lengre tid å få time. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 19. november 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 19. november 2004 Ingen som vet om en lege som ikke har så lange ventelister, men som er flink vel..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. november 2004 #4 Del Skrevet 19. november 2004 Det _kan_ jo gå an, men vær beredt på å ringe til mange leger. Tror de aller fleste har en streng policy på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma Skrevet 19. november 2004 #5 Del Skrevet 19. november 2004 På Bjølsen/Sagene i Oslo, så har de et legesenter hvor du kan sitte og vente på tur...Lurer på om det er Bentsebro..... Men du må belage deg på å vente et par timer altså.. Du kan jo ringe dit og høre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NIKI Skrevet 19. november 2004 #6 Del Skrevet 19. november 2004 Ring til legevakten du. Der har de en liste over div. legekontorer som tar i mot folk utenom sine faste pasienter. Private og offentlige. Så pressiser at du ønsker lege som har refusjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NIKI Skrevet 19. november 2004 #7 Del Skrevet 19. november 2004 På Bjølsen/Sagene i Oslo, så har de et legesenter hvor du kan sitte og vente på tur...Lurer på om det er Bentsebro..... Men du må belage deg på å vente et par timer altså.. Du kan jo ringe dit og høre. Bentsebro legesenter er en av de som står på legevaktens liste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 19. november 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 19. november 2004 Tusen takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå