Gå til innhold

Kvinne og kjønn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg leste på NRK en ytring for en tid tilbake av en kvinnelig gynekolog som skrev at stadig flere unge kvinner ønsker å la seg operere nedentil fordi de ikke er fornøyd med utseendet på kjønnet sitt. Nå er det vil ikke like lett for kvinner å studere eget kjønn som hos oss menn, men hvordan skal et ideelt kvinnekjønn se ut?

Jeg har dessverre gjort de dårlige erfaringene med fire av de fem kvinnene jeg har ligget med, at de hadde et heller anstrengt forhold til eget kjønn. Noen anså det som skittent og ekkelt, mens andre ikke ville brette seg ut før penetreringen fordi de mente at kjønnet deres ikke var pent.

Nå må det vel sies at penis heller ikke er spesielt pen, det er jo i bunn og grunn bare en skinnfille som er fullt at blodårer. Men pikken og fitten ( finner ikke bedre ord) er en del av kroppen og er vel ikke mer å skjemmes over enn nese og øyne. Dessuten er det jo ikke kjønnsorganene noe en går og viser frem til kreti og pleti.

Så kvinner, elsk kjønnet deres, det gjør i hvertfall (nesten) alle menn.

Ikke legg deg uner kniven. Husk, som en lege sa til en kollega av meg, det er ikke den helsetilstand en mann med kniv ikke kan forverre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først: Av mangel på bedre ord delen: Penis og vagina, eller kjønnsorgan, nedre deler om man er litt forsiktig :P 

Ellers enig med deg :Nikke:

Det er noen gallerier på nette hvor det er samlinger med bilder av normale, men vidt forkjsllige kjønnsorgan. tror dette kan hjelpe mange som sliter med selvbildet angående det området. Man får litt insynn i hvor forskjellige alle er og at det ikke finnes noen fasit på hva som er "riktig" utseende.

Anonymkode: 66881...730

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...