Jente37 Skrevet 5. oktober 2016 #1 Skrevet 5. oktober 2016 Vi har prøvd i 17 mnd uten hell. Undersøkelser på volvat viser at han har dårlige svømmere og vi er derfor nylig henvist ICSI. Nå har jeg fått skikkelig hovne slimhinner i nese/panne som slår ut i en skrekkelig hodepine. Vært hos ørenesehalslege og han sa det var veldig hovent. Så kom jeg på at hovne slimhinner kan komme av hormonelle forandringer 😊 Venter mens ca 15 Okt. Akkurat nå føles det lenge å vente til jeg kan teste 😜 Er det noen som har opplevd noe liknende? Jeg har født tidligere men ikke opplevd dette.
Kajal Skrevet 5. oktober 2016 #2 Skrevet 5. oktober 2016 (endret) Hvis du venter mens 15. oktober vil det si at du er ca. 3-5 DPO? Det er litt tidlig å få symptomer. Endret 5. oktober 2016 av Kajal
Jente37 Skrevet 5. oktober 2016 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2016 Hva betyr DPO? Kanskje for tidlig å få symptomer?
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2016 #4 Skrevet 5. oktober 2016 2 minutter siden, Jente37 skrev: Hva betyr DPO? Kanskje for tidlig å få symptomer? Days past ovulation. Det er ganske tidelig ja. Men da jeg var gravid var det noe av det første som kom. Følte meg tett i nesa egentlig hele svangerskapet. Blødde mye neseblod også. Anonymkode: 64d98...9a0
Snurrepurre Skrevet 6. oktober 2016 #5 Skrevet 6. oktober 2016 Ble ikke tett i nesa før jeg var 5-6 uker på vei man får dessverre ikke symptomer 2-3 dager etter eggløsning, egget har jo snaut rukket å feste seg da er bare å smøre seg med tålmodighet selvom det ikke er så lett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå