AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2016 #1 Skrevet 5. oktober 2016 Noen her som har en eller flere spessielle sexstillinger hvor det kun er penetrering og dere får orgasme (jenter)? Jeg for min del merker at jeg fort får orgasme om jeg ligger på ryggen og han tar å samler beina mine oppover mens han penetrerer meg. Trur han også liker det, for da blir jeg trangere, samidig som jeg blir trangere ved orgasme ettersom jeg kniper da. Han gjør det ihvertfall nesten hver gang og får oss til å komme mer eller mindre samtidig. Viste ikke at det var mulig med duuu så deilig da ❤ Anonymkode: 5f84f...d64 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2016 #2 Skrevet 5. oktober 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen her som har en eller flere spessielle sexstillinger hvor det kun er penetrering og dere får orgasme (jenter)? Jeg for min del merker at jeg fort får orgasme om jeg ligger på ryggen og han tar å samler beina mine oppover mens han penetrerer meg. Trur han også liker det, for da blir jeg trangere, samidig som jeg blir trangere ved orgasme ettersom jeg kniper da. Han gjør det ihvertfall nesten hver gang og får oss til å komme mer eller mindre samtidig. Viste ikke at det var mulig med duuu så deilig da ❤ Anonymkode: 5f84f...d64 Har det på likt, jeg får orgasme med kun penitrering når han tar meg liggende på ryggen med beina mine over skuldrene sine. Jeg blir trangere å melker han hardere. Han blir vill av det å skjelver veldig å får heftig orgasme, som også drar meg med. Det går så hardt at det spruter ut av meg. Anonymkode: 55d95...4a8 1
stan Skrevet 5. oktober 2016 #3 Skrevet 5. oktober 2016 Vi pleier å bruke en variant av CAT-stillingen. Vi starter i misjonæren, med meg på topp. Hun samler beina sammen og jeg flytter meg så langt fram det går. I denne stillingen kan jeg både bevege meg fram og tilbake, og inn og ut. Fram og tilbake er mest for henne, inn og ut er mest for meg. På denne måten er det mulig å time orgasmene, og vi får ofte orgasme samtidig. Gjerne er det sammentrekningene hennes som får det til å gå for meg. Vi får nesten bestandig orgasme når vi bruker denne varianten. Prøv selv 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2016 #4 Skrevet 5. oktober 2016 Den stillingen er vond med lang og tjukk. Doggy, reversed cowgirl og liggende i T variant av skje er gode stillinger for å nå orgasme. Med rolig tempo så det ikke blir for dypt gir de sterkeste. Anonymkode: 04e8d...e39 1
Sjokoladekjeks Skrevet 5. oktober 2016 #5 Skrevet 5. oktober 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Har det på likt, jeg får orgasme med kun penitrering når han tar meg liggende på ryggen med beina mine over skuldrene sine. Jeg blir trangere å melker han hardere. Han blir vill av det å skjelver veldig å får heftig orgasme, som også drar meg med. Det går så hardt at det spruter ut av meg. Anonymkode: 55d95...4a8 Fint å høre flere har den samme erfaringen akkurat der. En hører jo stadig om de som aldri får orgasme kun ved penetrering. Men for meg funker ikke pusesex da. Det må litt fart inn i bilde. Ikke mye. Men heller ikke lite. Spruter ikke for meg da. Men vrir meg og stønner. Og det er ikke overdrevent. Prøver å holde det så lavt som mulig. Men uten lyd er umulig i den stillingen 😂
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2016 #6 Skrevet 5. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Den stillingen er vond med lang og tjukk. Doggy, reversed cowgirl og liggende i T variant av skje er gode stillinger for å nå orgasme. Med rolig tempo så det ikke blir for dypt gir de sterkeste. Anonymkode: 04e8d...e39 Min har litt lang og tykk, og jo. Det kan gjøre litt vondt noen ganger. Særlig i starten. Men da må jeg veie opp. Holde ut smertene for nytelsen, eller holde meg vekke fra nytelsen. Hittil har nytelsen vært såppas god at den har kamuflert smerten mye. Og derfor er det minimalt med ubehag. Takk for tips 😉 Anonymkode: 5f84f...d64 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2016 #7 Skrevet 5. oktober 2016 5 timer siden, stan skrev: Vi pleier å bruke en variant av CAT-stillingen. Vi starter i misjonæren, med meg på topp. Hun samler beina sammen og jeg flytter meg så langt fram det går. I denne stillingen kan jeg både bevege meg fram og tilbake, og inn og ut. Fram og tilbake er mest for henne, inn og ut er mest for meg. På denne måten er det mulig å time orgasmene, og vi får ofte orgasme samtidig. Gjerne er det sammentrekningene hennes som får det til å gå for meg. Vi får nesten bestandig orgasme når vi bruker denne varianten. Prøv selv Spennendd variant. Ny på sex, så aldri hørt om akkurat den stillingen. Kan prøves etterhvert Anonymkode: 5f84f...d64 1
stan Skrevet 5. oktober 2016 #8 Skrevet 5. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spennendd variant. Ny på sex, så aldri hørt om akkurat den stillingen. Kan prøves etterhvert Anonymkode: 5f84f...d64 Det er favoritten her i huset. Særlig i kombinasjon med litt slikking. Enten sånn at hun har hatt en orgasme eller er like før når jeg penetrerer henne. Da enten varer orgasmen leeenge, eller de kommer som perler på en snor. Jeg får jo bare en orgasme, men en veldig fornøyd og takknemlig dame 1
Inwe Skrevet 6. oktober 2016 #9 Skrevet 6. oktober 2016 Om jeg rir han og lener meg forover og han presser seg opp i meg kommer jeg flere ganger etter hverandre. Og jeg kommer sjelden ellers. 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #10 Skrevet 6. oktober 2016 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Den stillingen er vond med lang og tjukk. Doggy, reversed cowgirl og liggende i T variant av skje er gode stillinger for å nå orgasme. Med rolig tempo så det ikke blir for dypt gir de sterkeste. Anonymkode: 04e8d...e39 Enig! Blir vondt om penis er lang og tjukk i den stillingen. Anonymkode: 6fdee...006
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå