Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, Jeg er en jente på 13 (blir fjorten i januar)som ønsker seg ring i nesa. Da mener jeg ikke midt på men enten på høyre eller venstre side. Hvor  gammel må man være for å ta ring i nesa hos en profesjonell? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

16 på de fleste studioer med mindre du har med en av foreldrene dine som godkjenner at du får ta piercing før

Anonymkode: c30a2...549

Skrevet
8 minutter siden, Fivis skrev:

Hei, Jeg er en jente på 13 (blir fjorten i januar)som ønsker seg ring i nesa. Da mener jeg ikke midt på men enten på høyre eller venstre side. Hvor  gammel må man være for å ta ring i nesa hos en profesjonell? 

Du bør ikke ha ring meg en gang, men dobb til det har grodd. En profesjonell vil anbefale det samme. 16 eller 18 er vanlig, med mindre du har foreldre med som sier at det er greit, noen vil dog uansett ikke gjøre det før man har fylt 18.

Anonymkode: 11359...25d

Skrevet

Bare husk at hullet ALDRI gror helt igjen hvis du skulle ta den ut senere, det lærte jeg på den harde måten :fnise:

Anonymkode: 42a35...c89

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, Fivis skrev:

Prøv først med en magnet dobb og se om du liker det når det kommer til stykket

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bare husk at hullet ALDRI gror helt igjen hvis du skulle ta den ut senere, det lærte jeg på den harde måten :fnise:

Anonymkode: 42a35...c89

Merkelig for hos meg har alle hullene i nesen grodd igjen, og jeg hadde mange før jeg fikk barn og de syns det var gøy å dra i de....

Skrevet

Helt ærlig TS, ikke gjør det med mindre du er okse da.

Det er slettes ikke pent og håper for all del du måvente til du er 18 før noen gjør det på deg.

Skrevet
3 minutter siden, EvaLena skrev:

Det er slettes ikke pent og håper for all del du måvente til du er 18 før noen gjør det på deg.

Du misforstår visst spørsmålet; TS lurer på hvor gammel man må være, ikke om du synes det er pent eller stygt.

Anonymkode: 11359...25d

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, EvaLena skrev:

:rolleyes: Ingen har vel spurt deg om du synes at det er pent? Rimelig sikker på at alt med deg ikke er pent for min del, men jeg er vennlig nok til å ikke bry meg om å si sånne ting som du sier. Men man er vel forskjellige, hva?

Enig i at ts bør vente, hun er for ung.

Anonymkode: 5c543...928

Skrevet
6 minutter siden, EvaLena skrev:

Ojsann.. En flott jente med ring i nesa som har stjelt oppmerksomheten din i det siste eller? :)

Anonymkode: 440c1...aa4

• Liker 1
Skrevet
30 minutter siden, Fivis skrev:

Du er altfor ung til å ta piercing. Tror du må være 16, hvis det ikke har blitt 18 nå. Det er gode grunner til at du må vente til da, så vent til du er gammel nok. Vent til du er 18..

Ellers synes jeg piercing kan være veldig fint, det gir en sjarme som ikke alle har. Alle ser jo ganske like ut, der ute... En veldig pen venninne av meg (har alltid fått/får mye oppmerksomhet på grunn av det ytre) valgte å ta en piercing og hun har ikke angret. Det er veldig kledelig på henne og jeg ble veldig positivt overrasket. Hun mener også at det tiltrekker seg mer den sort menn/folk hun vil tiltrekke seg og luker ut resten.

Image result for models with piercings

Image result for models with piercingsImage result for Abbey Lee Kershaw piercing

Anonymkode: 62388...93a

Skrevet

Cherry Healey pleier å variere mellom ring og "prikk" Image result for Cherry Healey

Image result for cherry healey wedding

Anonymkode: 5c543...928

Skrevet
På 5.10.2016 den 14.43, AnonymBruker skrev:

Du er altfor ung til å ta piercing. Tror du må være 16, hvis det ikke har blitt 18 nå. Det er gode grunner til at du må vente til da, så vent til du er gammel nok. Vent til du er 18..

Ellers synes jeg piercing kan være veldig fint, det gir en sjarme som ikke alle har. Alle ser jo ganske like ut, der ute... En veldig pen venninne av meg (har alltid fått/får mye oppmerksomhet på grunn av det ytre) valgte å ta en piercing og hun har ikke angret. Det er veldig kledelig på henne og jeg ble veldig positivt overrasket. Hun mener også at det tiltrekker seg mer den sort menn/folk hun vil tiltrekke seg og luker ut resten.

Image result for models with piercingsImage result for Abbey Lee Kershaw piercing

Anonymkode: 62388...93a

Når man har ringen slik som på det første bildet, ser det ut som mann har snørr som renner

Skrevet

Tusen takk for alle rådene. Det er helt greit for meg å vente. For da kan jeg bestemme senere om jeg virkelig vil ha det 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...