La Guapa Skrevet 5. mars 2002 #1 Del Skrevet 5. mars 2002 Jeg etterlyste en Mori Lee-kjole fra Cepelia her mange ganger!!!Nå har jeg snakket med Cepelia og de skaffer meg en som er lett brukt(ca. tre ganger) for 7.000!Ny-pris er 13.000. Jeg får ikke til å lage link i dag,men den ligger på http://www.cepelia.no kjolenr 9059! Måtte bare fortelkle dere det fordi jeg er så hoppende GLAAAAAD! Klem fra pusseluskan.Ps jeg får med sjal som hører til også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anni Skrevet 5. mars 2002 #2 Del Skrevet 5. mars 2002 Så flott da pusseluskan! Det er en kjempedeilig følelse når man endelig finner den kjolen man vil ha! Lykke til!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMSP Skrevet 5. mars 2002 #3 Del Skrevet 5. mars 2002 Denne? http://www.cepelia.no/brudekjoler/9059fron...59front.htm12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 5. mars 2002 #4 Del Skrevet 5. mars 2002 den var jo bare nydlig et lite tips i fra meg, ikke se mer på kjoler! siden det er en stund til dere skal gifte dere men gratulere så mye, du kommer til å bli vakker brud klem _________________ *Perser*1212[ Dette Innlegg er endret av: *Perser* den 2002-03-05 10:27 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiger Skrevet 5. mars 2002 #5 Del Skrevet 5. mars 2002 Nydelig kjole, men var ikke prisen litt drøy i forhold til at den har vært brukt tre ganger allerede? Kjoler som er brukt èn gang selges jo med tilsvarende avslag. Prøv å prut litt eller i alle fall få med sko, slør el. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rose Skrevet 5. mars 2002 #6 Del Skrevet 5. mars 2002 Enig med Tiger - flott kjole men ALT for dyr når den er brukt 3 ganger!!! Det blir en del slittasje da uansett. Tips: Denne har vært ute på E-bay flere ganger, ny til ca. 3-4000 norske kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Guapa Skrevet 5. mars 2002 Forfatter #7 Del Skrevet 5. mars 2002 Takk for alle tips!!!!!Den eneste grunnen til at jeg syntes det var ok. var at jeg får se varen OG prøve den + at søm er inkl.Jeg er litt skeptisk på sånn nett-kjøp av brudekjole,da skjønner dere!!Det er sikkert bare jeg som er så innmari redd for å bli skuffa.Vet at dette er innmari sikkert men.....Skal prute masse som dere sier!Det er den kjolen på den linken som en av dere var så snill å lage for meg.Var forøvrig i kontakt med Ranveig som dere kanskje vet om!?Hun kunne ikke skaffe kjolen! Klemmer til dere alle fra Pusseluskan. Ps:jeg skal en tur å prøve kjoler uansett....vil ikke ende opp med å kjøpe kjolen FØR jeg har sett 2003-modellene!!!Jeg hjar jo gooooood tid!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2002 #8 Del Skrevet 5. mars 2002 Det er nesten umulig å få byttet kjole når du har kjøpt, så vær litt obs om du finner en annen senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå