La Guapa Skrevet 5. mars 2002 #1 Skrevet 5. mars 2002 Jeg etterlyste en Mori Lee-kjole fra Cepelia her mange ganger!!!Nå har jeg snakket med Cepelia og de skaffer meg en som er lett brukt(ca. tre ganger) for 7.000!Ny-pris er 13.000. Jeg får ikke til å lage link i dag,men den ligger på http://www.cepelia.no kjolenr 9059! Måtte bare fortelkle dere det fordi jeg er så hoppende GLAAAAAD! Klem fra pusseluskan.Ps jeg får med sjal som hører til også!
Anni Skrevet 5. mars 2002 #2 Skrevet 5. mars 2002 Så flott da pusseluskan! Det er en kjempedeilig følelse når man endelig finner den kjolen man vil ha! Lykke til!12
HMSP Skrevet 5. mars 2002 #3 Skrevet 5. mars 2002 Denne? http://www.cepelia.no/brudekjoler/9059fron...59front.htm12
Gjest *Perser* Skrevet 5. mars 2002 #4 Skrevet 5. mars 2002 den var jo bare nydlig et lite tips i fra meg, ikke se mer på kjoler! siden det er en stund til dere skal gifte dere men gratulere så mye, du kommer til å bli vakker brud klem _________________ *Perser*1212[ Dette Innlegg er endret av: *Perser* den 2002-03-05 10:27 ]
Tiger Skrevet 5. mars 2002 #5 Skrevet 5. mars 2002 Nydelig kjole, men var ikke prisen litt drøy i forhold til at den har vært brukt tre ganger allerede? Kjoler som er brukt èn gang selges jo med tilsvarende avslag. Prøv å prut litt eller i alle fall få med sko, slør el.
Rose Skrevet 5. mars 2002 #6 Skrevet 5. mars 2002 Enig med Tiger - flott kjole men ALT for dyr når den er brukt 3 ganger!!! Det blir en del slittasje da uansett. Tips: Denne har vært ute på E-bay flere ganger, ny til ca. 3-4000 norske kroner.
La Guapa Skrevet 5. mars 2002 Forfatter #7 Skrevet 5. mars 2002 Takk for alle tips!!!!!Den eneste grunnen til at jeg syntes det var ok. var at jeg får se varen OG prøve den + at søm er inkl.Jeg er litt skeptisk på sånn nett-kjøp av brudekjole,da skjønner dere!!Det er sikkert bare jeg som er så innmari redd for å bli skuffa.Vet at dette er innmari sikkert men.....Skal prute masse som dere sier!Det er den kjolen på den linken som en av dere var så snill å lage for meg.Var forøvrig i kontakt med Ranveig som dere kanskje vet om!?Hun kunne ikke skaffe kjolen! Klemmer til dere alle fra Pusseluskan. Ps:jeg skal en tur å prøve kjoler uansett....vil ikke ende opp med å kjøpe kjolen FØR jeg har sett 2003-modellene!!!Jeg hjar jo gooooood tid!!!
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2002 #8 Skrevet 5. mars 2002 Det er nesten umulig å få byttet kjole når du har kjøpt, så vær litt obs om du finner en annen senere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå