AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2016 #1 Skrevet 5. oktober 2016 Helst vanntette med god såle, som ikkje koster ein liten formue. Skal brukes til turer på både asfalt, grus og i skogen/på fjellet. Anonymkode: 9730d...8c8
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2016 #2 Skrevet 5. oktober 2016 Crispi Besseggen, rimeligst på XXL Anonymkode: a23e5...cd1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2016 #3 Skrevet 5. oktober 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Crispi Besseggen, rimeligst på XXL Anonymkode: a23e5...cd1 Foretrekker Alfa Walking Queen overfor Crispi, de er like, men syns Alfa passer bedre til min fot. Dette er til skog/fjellturer, ville valgt en Salomon-sko til grus/asfalt. Skal godt gjøres å finne en sko som passer til alt. WQ og Besseggen hat begge relativt hard såle, så hvis du foretrekker en litt mer bevegelig sko, så bør du velge noe annet. Anonymkode: 2365e...670
Reveenka Skrevet 5. oktober 2016 #4 Skrevet 5. oktober 2016 Jeg elsker mine Salomon speedcross. De er perfekte til skog og fjellturer og gode på asfalt. Kjøper du fjorårets modell finner du de til under 1000 lappen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå