Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet flere her er motstander av MSN messenger, så det er ikke anbefalinger om andre utgaver jeg er ute etter.

Jeg har en link som sier Go to my e-mail inbox.

Når jeg klikker denne, får jeg beskjed om å laste inn en ad-in.

Men jeg blir videresendt til messenger.msn.com

Kan noen fortelle meg hvir jeg får tak i denne ad-in'en så jeg også på messenger kan se om jeg har mottatt ny mail ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Ah, gamle windows messenger. Last ned og innstaller msn 6.2 (?) fra www.msn.no .

For å avinnstallere den messengeren du har nå:

Trykk start - kjør. Skriv inn følgende

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%infmsmsgs.inf,BLC.Remove

Da har du mail-sak, ny messenger og avinnstallert den gamle haugen som følger med windows XP ;)

Skrevet

Hehe, jeg visste det...Tror jeg må gjenta jeg

Jeg vet flere her er motstander av MSN messenger, så det er ikke anbefalinger om andre utgaver jeg er ute etter.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Hehe, jeg visste det...Tror jeg må gjenta jeg

Les en gang til hva jeg skrev.

Vet ikke om det finnes add-on til gammel messenger lenger i det hele tatt. Ut i fra det du skrev virker det ikke sånn heller. Hvorfor vil du ikke oppgrtadere MSN Messenger til den nyeste versjonen?

Skrevet

Det er ikke så lenge siden jeg hadde den, men etter å ha lagt inn XP på nytt mista jeg den og husker ikke hvor jeg fikk den hen.

Jeg har allerede 6.2, men dette gjaldt messenger.

OK?

Nei, jeg vil ikke avinstallere den gamle haugen som følger med windows XP

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Det er ikke så lenge siden jeg hadde den, men etter å ha lagt inn XP på nytt mista jeg den og husker ikke hvor jeg fikk den hen.

Jeg har allerede 6.2, men dette gjaldt messenger.

OK?

Nei, jeg vil ikke avinstallere den gamle haugen som følger med windows XP

Når var det jeg ikke snakket om messenger? Du har windows messenger som følger med XP, og du har MSN Messenger som du kan laste ned fra www.msn.no . Men for all del, ikke last ned MSN Messenger 6.2, for da kan man jo t.o.m. få med en sånn mail-notifier.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Sensurert av meg selv. Dårlig dag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...