Gå til innhold

Daten min skuffa i senga!

Fremhevede innlegg

Skrevet

TS her! 

Jeg har nå snakket med han om det. Sagt at det faktisk er litt ubehagelig for meg at han bare humper i vei med all vekta si. For det er misjonær han vil. Vi har prøvd det meste av andre stillinger, men han vil liksom ikke det. Og dessuten svarte han meg: "jeg synes det er godt jeg". Så da tenkte jeg... javel, bit tenna sammen og se om det blir bedre og om vi kommer i en bedre rytme. Vel, nei.. det har ikke skjedd enda. 

Det som er mest irriterende er at han ikke gidder å høre på meg. Jeg forventer ikke at han skal GI meg nytelse og jeg bare skal ta i mot. Jeg vil mer enn gjerne gjøre min innsats i dette her, men han overstyrer meg totalt. Jeg fikk omsider lov å suge han, men det likte han ikke sa han... om jeg rir han eller prøver å ta litt kontroll så ender det alltid opp med at han bare tar tak i meg. Får ikke gjort noe.

Nå er jeg bare fortvilt. Han fortalte meg også at han aldri fikk utløsning. Det er greit nok for meg, så lenge det ikke er fryktelig viktig for han. Men er jo litt kjedelig det også da. Skal vi bare humpe i vei da, og ingen av oss komme?

Jeg vil så gjerne, men når altså ikke frem!!

Anonymkode: 993a3...536

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her! 

Jeg har nå snakket med han om det. Sagt at det faktisk er litt ubehagelig for meg at han bare humper i vei med all vekta si. For det er misjonær han vil. Vi har prøvd det meste av andre stillinger, men han vil liksom ikke det. Og dessuten svarte han meg: "jeg synes det er godt jeg". Så da tenkte jeg... javel, bit tenna sammen og se om det blir bedre og om vi kommer i en bedre rytme. Vel, nei.. det har ikke skjedd enda. 

Det som er mest irriterende er at han ikke gidder å høre på meg. Jeg forventer ikke at han skal GI meg nytelse og jeg bare skal ta i mot. Jeg vil mer enn gjerne gjøre min innsats i dette her, men han overstyrer meg totalt. Jeg fikk omsider lov å suge han, men det likte han ikke sa han... om jeg rir han eller prøver å ta litt kontroll så ender det alltid opp med at han bare tar tak i meg. Får ikke gjort noe.

Nå er jeg bare fortvilt. Han fortalte meg også at han aldri fikk utløsning. Det er greit nok for meg, så lenge det ikke er fryktelig viktig for han. Men er jo litt kjedelig det også da. Skal vi bare humpe i vei da, og ingen av oss komme?

Han har nok noen issues med størrelsen. Jeg kjenner dem igjen. Kom meg heldigvis videre da jeg møtte ei forståelsesfull kvinne. Spørsmålet er om du gidder å bruke tid og krefter på det. Det du bør finne ut er om motviljen han skyldes at han rett og slett ikke gidder å endre seg, eller om han bare er redd for å dumme seg ut på nytt. Er det det første, kan du ikke hjelpe stakkaren videre. Er det det siste, trenger han noen dytt.

Jeg husker jeg foretrakk misjonæren fordi jeg da hadde kontroll selv, og ikke ville falle ut av henne hele tiden. For det var blitt tatt opp veldig negativt før. Jeg likte heller ikke å bli sugd, da det på en måte blir veldig synlig og merkbart om man er liten. Det at han ikke kommer henger nok også sammen med psyken. At han føler skam, nervøsitet. Du får gjøre et valg. Tror du han er verdt det, blir han nok evig takknemlig om du kan hjelpe ham. Men slik du skriver føler jeg at du allerede heller mot at du går videre. Uansett, lykke til.

• Liker 3
Skrevet
På 6.10.2016 den 11.13, AnonymBruker skrev:

Som kvinne mener jeg oppriktig at liten penis er ganske ubrukelig. Så utrolig kjipt når du møter en kjekk mann som viser seg å være litt mindre der nede... Man føler seg egentlig litt lurt. Snakker heller ikke om monsterkuker, men den skal være noe over snittet for at skal være noe mening i å ha sex

Anonymkode: e7cb7...7a6

Kan de å bruke munnen og hendene sine så bruker de å bli gode i sengen til tross for minien.

Skrevet

Som kvinne mener jeg oppriktig at liten penis er ganske ubrukelig. Så utrolig kjipt når du møter en kjekk mann som viser seg å være litt mindre der nede... Man føler seg egentlig litt lurt. Snakker heller ikke om monsterkuker, men den skal være noe over snittet for at skal være noe mening i å ha sex

Det er jo ikke meningen å lure dere. Men vi er også ute etter en kvinne som er brukelig i senga, og da må vi beklageligvis også komme over slike som deg på veien etter god sex. Det er ikke noe personlig. Det er en del av livet. Noen ganger møter man bare noen man ikke passer med. Heldigvis kan vi bare gjøre et nytt forsøk.

• Liker 1
Skrevet

Han høres veldig nervøs ut og med prestasjonsangst. Det gjør det nok ikke noe bedre å "ta det opp" heller. Å få høre at han er dårlig i senga. Han blir jo ikke ordentlig stiv, så det må jo være prestasjonsangst/nervøsitet. Som igjen gjør at han føles mindre enn han er. 

Jeg synes du skal være tålmodig. Uerfaren og nervøs, det tar litt tid. Men det kommer nok til å bli bra. 

Anonymkode: e1671...d8a

• Liker 4
Skrevet
På 5.10.2016 den 12.20, AnonymBruker skrev:

For det andre er penis veldig liten.

På toppen av det hele virker det ikke som om han er skikkelig hard heller.

Den blir nok større når den blir hardere,

Jeg tro han har dårlig stivhet pga av prestasjonsangst. Det kan gå over etter noen uker eller måneder.

En annen sak er at dere kanskje ikke passer sammen seksuelt.

Skrevet
På 10/8/2016 den 9.21, O.G. skrev:

Kan de å bruke munnen og hendene sine så bruker de å bli gode i sengen til tross for minien.

Uansett hvor flink mannen er med munn og hender trenger jeg en ordentlig mann med et bra utstyr. Føler liksom ikke at munn og hender veier opp for en mini. Det skal fortsatt føles digg når man blir penetrert, og det gjør det dessverre ikke med en mini

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uansett hvor flink mannen er med munn og hender trenger jeg en ordentlig mann med et bra utstyr. Føler liksom ikke at munn og hender veier opp for en mini. Det skal fortsatt føles digg når man blir penetrert, og det gjør det dessverre ikke med en mini

Godt poeng.

Skrevet
På Friday, October 07, 2016 den 18.37, Cuckold skrev:

Hvorfor tror du menn misliker det hvis kvinner ligger som en potetsekk og forventer at mannen tilfredsstiller dem? Det er jo nettopp fordi dette representerer en ekstrem variant av den holdning TS legger for dagen: den oppfatning at det er mannens oppgave å tilfredsstille kvinnen, at sex handler om prestasjon, om å gjøre ting på «riktig måte», og at kvinnen er dommeren som avgjør om prestasjonen er bra nok.

Når jeg som mann ikke liker at kvinnen ligger som en potetsekk er det ikke fordi jeg mener hun har «feil rytme», men fordi det er avtennende med kvinner som oppfatter det som mannens ansvar å få det seksuelle til å funke. Jeg tror de fleste menn er positivt innstilt til kvinner som bidrar seksuelt og ser med velvillighet på alle initiativ, selv om takten hun rir ham i ikke nødvendigvis fører til utløsning og selv om andre kan ha sugd ham på måter som har gjort det lettere å komme.

Hvis en mann er positivt innstilt til en kvinne, vil det neppe være dumpegrunn om hun ikke rir eller suger ham akkurat slik eller slik. Mitt inntrykk er at menn setter pris på den enkelte kvinnens egenart og godtar hennes ulikhet fra andre kvinner, mens det er en del kvinner som oppfatter det som sin selvfølgelige rett å forvente at mannen tilfresstiller henne på den måte hun dikterer, der sex handler om at mannen presterer og hun får eller ikke får det hun har krav på. Because she's worth it.  

Jeg tror du har misforstått TS litt hvis du tror dette handler om å være dommer eller bare fokusere på egen nytelse. Sex skal jo være bra for begge, det er vel hele poenget? Det er ikke snakk om prestasjon, men å tilpasse seg hverandre, må man sammen finne rytme osv som begge liker, mens her mener TS at daten ikke bryr seg noe om hva hun synes, og dette mener du er å dømme noen? Hva mener du da kvinner skal gjøre når sex er vondt eller ubehagelig, bare ligge der? Late som det er godt? Er seriøst enkelte menn så egoistiske at de vil det? Når jeg tar initativ selv vil jeg bli veiledet mot ting som er bedre for han, slik som TS prøvde forst, for det er det at han liker det jeg gjør som er gøy, og da er det jo fælt om han bare venter på at jeg skal bli ferdig.

• Liker 3
Skrevet
På Saturday, October 08, 2016 den 9.03, AnonymBruker skrev:

TS her! 

Hvis dere klarer å prate om ting ellers, så vil det kanskje hjelpe å prate om det mer likevel,men du må fortsatt være obs på at det ikke skal være kritikk, da blir det verre. Kanskje du faktisk må fikse hans problem først, det kan jo gjøre han usikker, men du må jo vite om du kan gjøre noe annerledes, og om det er noen spesiell grunn til at han ikke vil endre ting. Det idelle er jo å bare ebdre ting mens man har sex, men slik jeg forsto deg har ikke det fungert. Du kan feks spørre han om det er noe du kan gjøre for at han skal kose seg mer I senga. Eller si at for din del har jo egentlig ikke utløsningen hans noe å si, men du vil at han skal ha det så bra som mulig, og høre om han vet hvorfor eller om du kan hjelpe med noe der, fordi du ser for deg at han ville hatt det bedre sånn, og at du blir usikker når det ikke virker som han liker det. Han kan bli mer usikker av sånt, men samtidig viser du jo at du bryr deg og han føler seg kanskje presset nok til å si ting. Evnt være ærlig å si at det ikke er at du synes han er dårlig i senga, men at du synes det blir vanskelig at han bare kjører på når det ikke ser ut til å fungere for noen av dere, og uten å forklare hvorfor. Som sagt aner jeg ikke hvordan han vil takle det, men du vil bare bli usikker og utent om du skal ha masse ubehagelig sex fremover. (Det trenger du ikke å si :p)

• Liker 1
Skrevet

Jaja.

Hadde dere ikke tatt ting så sakte, hadde du kastet bort mindre tid. Seriøst: for min del, så var jeg såpass ærlig mot meg sjøl at jeg visst at forholdet kom til å hangle av at sexen var dårlig - så siden et dråg ikke var aktuelt, så arbeidet jeg for å få kvinne til sengs fortest mulig. 

Skrevet

Kære unge jente på 20+. Det er så mangt og meget om sex som skal læres og kunnes, og da trenger man de tre T`er: trening - trening - tålmodighet. Mange menn er ikke lært opp til å vente med å fyre av kanonen, så de bare peiser på. 

Jeg vil gi deg en kjær anbefaling basert på min livserfaring - og jeg håper det kan komme deg til nytte. Les litt om giraffspråket/ ikke-voldelig kommunikasjon, slik at du kan lære å ta opp vanskelige temaer på en trygg og god måte slik at han ikke trenger føle seg dårlig i senga eller kritisert på noen måte. Slik jeg ser det, ville det være befriende for dere om dere fikk den gode praten, hvor du får uttrykt dine behov, hvordan du ønsker sexen skal være. Samtidig kan det være både befriende og trygghetsskapende for ham, om han fikk fortelle deg grunnen til at han bare humper i vei osv. Kan hende han aldri har lært å slikke fitte, og føler ubehag om du korrigerer hvordan han utfører oralsexen.

For å fatte meg i korthet, kjære 20-åring. Om denne gutten er en du vil satse på, er det fullt mulig å få det til å funke i senga, men da trenger dere å kunne kommunisere med hverandre. Og sist, du husker de tre T`ene ikke sant? Det må trenes, trenes og trenes. Her trenger dere begge tålmodighet. Da skal du se at det kan blomstre på soverommet deres.

Lykke til. Hilsen familieterapeuten

Gjest Mysticgirl
Skrevet
På 5.10.2016 den 19.50, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde orket et så omfattende oppussingsprosjekt.

Det finnes utallige menn i kø for å ta hans plass. Ferdig utdannede menn som er klare til å være produktive fra første dag.

Hvorfor du tviholder på denne fyren er for meg en gåte, men det er heldigivs ditt liv og ikke mitt det går ut over.

Anonymkode: 14cd2...72c

Er det mulig å være mer overfladisk? :ohmy: Han kan jo være verdens snilleste og godeste, men så skal hun forlate han fordi han ikke har rett penisstørrelse?

Jeg foretrekker små peniser og det er flere av oss som gjør det. Jeg får problemer om den blir for stor, vi jenter er forskjellige vi og, vet du :)

På 7.10.2016 den 13.33, Sphere skrev:

Aller først. La meg si at jeg forstår frustrasjonen. Man er vant til en ting seksuelt, og så klarer ikke neste man blir glad i å levere på samme måte. Og man ser enkelt de åpenbare feilene. En liten penis vil feks ofte bli sett på som en nedtur, dersom den personen som bærer den ikke klarer å motbevise det. Noe som skal mye til, faktisk. For det skal en del til for å motbevise fordommer.

Her kommer en historie fra den andre siden. Mannen med den lille penisen. 

Han sitter der naken ved siden av henne. Han ser den åpenbare frustrasjonen i ansiktet hennes. Han vet han har feilet igjen. Men atter en gang tar han seg sammen, later som om alt er i orden, og tar på seg klærne igjen. Det er ingenting som er så usexy som usikre menn. Derfor må han ha på seg denne masken, enda innsiden hans skriker om å få ta opp dette med usikkerheten hans. Denne usikkerheten som graver i ham daglig. Han føler seg elendig. Lite mandig. Ubrukelig. Han vet han burde snakke med noen om dette, men finner ikke motet sitt. Finner ikke stoltheten. Den som forsvant sakte men sikkert de første gangene hans lille penis ble kommentert. Fleipinga i guttegarderoben lo han av. Men jentene skulle bedømme ham på en annen måte. Etter prestanda. Og gutta skal jo være superelskere. Og da må manndommen være brukbar. Joda, han har lest masse på internett og målt et utall ganger. Funnet ut at han ligger et stykke under snittet. Og har sett hvordan jentene ser på den. Med skuffelse. Og det blir aldri noe mer. "Det kommer an på hvordan man bruker den", sies det jo. Ok, men hvordan skal man lære seg å bruke den, når man aldri får brukt den? Han tenker på den ene gangen han fikk beskjed om å ta på seg igjen. Og alle de andre gangene de har fått plutselige hodepiner og/eller plutselig bare vil kose. Og den seksuelle spenningen med ett har forsvunnet. Han tenker på alle ganger han har måtte kjøre sololøp på dama for å holde seg hard på grunn av nervøsitet og spenninger, eller for å ikke komme tidlig. Eller fordi han vet at hun er vant til større og ganske sikkert vil glemme seg litt om hun blir ivrig, slik at han vil skli ut av henne. Dette har skjedd flere ganger, og han har skjønt at dette skaper ekstra frustrasjon. Så lenge han har kontroll vil det nok gå bedre. Og han må jo også pumpe hardere og raskere enn vanlig på grunn av manglende friksjon. Det har han også fått høre overalt. Fingring og slikking har heller ingen lært ham. Det er bare forventet at han skal kunne det. Spesielt når han er så liten. Han skjønte at det som fungerte perfekt for Amanda sist måned, ikke fungerte i det hele tatt denne gangen. Så han tar nå på seg skoene og mest av alt vil han hjem. For å grave ned denne dårlige opplevelsen sammen med de andre.

Så roper hun på ham. Lurer på hva han skal. Han har mest av alt lyst til å løpe sin vei, men vil ikke være uhøflig. Ikke etter å ha skuffet henne slik. Han snur, og tenker med gru på hva som skal skje nå. Han ser for seg den fornedrende samtalen han har hatt før. Hvor han må ydmyke seg ved å forklare intime detaljer. Som en unnskyldning fordi han ikke fungerer bedre seksuelt. Men hun smiler. Får ham til å sette seg ned igjen. Kysser ham ømt. Så viser hun ham. Uten formaninger. Uten press. Uten stress. Og etter hun har vist ham hvordan hun ønsker det, og hva som skal til for at akkurat hun vil komme, så begynner hun å snakke med ham. Igjen. Uten klandring, stress, formaninger og press. Og han åpner seg. Endelig. Og hun ler ikke av ham. Hun tar seg av ham. Og selv om det ikke ble dem, lærte hun ham mer enn noen andre om seg selv og om kvinnen. Han vil alltid være takknemlig for å ha møtt henne. Og selv om han starter med ny bok hver gang han møter noen nye, tar han med seg deler av henne videre.

:kghjerte:

Skrevet

Hva legger egentlig damer i liten penis? Sammenlign gjerne med en fysisk gjenstand, ikke i cm. Flere venninner jeg har har pratet med bommer en del når de oppgir i cm, rett og slett for de ikke har noe forhold til det. 

Anonymkode: 07748...9c0

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva legger egentlig damer i liten penis? Sammenlign gjerne med en fysisk gjenstand, ikke i cm. Flere venninner jeg har har pratet med bommer en del når de oppgir i cm, rett og slett for de ikke har noe forhold til det. 

Anonymkode: 07748...9c0

images?q=tbn:ANd9GcTaKA2I4rEKAi4yFWQ2iIO

Anonymkode: 8a15d...07b

• Liker 1
Skrevet

Les mitt innlegg som står over og dere vil bedre kunne forstå kompleksiteten i denne fremstillingen.

Skrevet
På 5.10.2016 den 13.23, AnonymBruker skrev:

Ja, kanskje det er håp. Men det er virkelig helt elendig. Det har ikke vært godt et eneste sekund av sexen.. 

Tror ikke han var nervøs. Det er også alltid han som har tatt initiativ før jeg har rukket å gjøre det. Tror han føler han gjør det godt, og driter i hvordan det var for meg. 

Helt nytt for meg. Eksen min var veldig flink! Men han skranta på alle andre områder 🙈😅

Kan ikke få det i pose og sekk heller...

Anonymkode: af405...b4b

Skrevet
På 8.10.2016 den 9.34, AnonymBruker skrev:

Han høres veldig nervøs ut og med prestasjonsangst. Det gjør det nok ikke noe bedre å "ta det opp" heller. Å få høre at han er dårlig i senga. Han blir jo ikke ordentlig stiv, så det må jo være prestasjonsangst/nervøsitet. Som igjen gjør at han føles mindre enn han er. 

Jeg synes du skal være tålmodig. Uerfaren og nervøs, det tar litt tid. Men det kommer nok til å bli bra. 

Anonymkode: e1671...d8a

Kan jo være mulig at han ikke tenner ordentlig på henne siden han ikke blir så stiv...

Anonymkode: af405...b4b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...