AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #41 Skrevet 6. oktober 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Menn med små peniser har som regel ikke mye erfaring. Da de unngår ofte å måtte vise frem hvor liten den er.Eller skammer seg over det. Anonymkode: 67a44...918 Det bør de fortsette med, for liten penis kommer aldri til å bli bra uansett erfaring Anonymkode: e7cb7...7a6 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #42 Skrevet 6. oktober 2016 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det bør de fortsette med, for liten penis kommer aldri til å bli bra uansett erfaring Anonymkode: e7cb7...7a6 Hmmm ja.. de klager over kvinner med småe pupper. Så da vi kvinner få klage like mye over småe peniser. Anonymkode: 67a44...918 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #43 Skrevet 6. oktober 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Som kvinne mener jeg oppriktig at liten penis er ganske ubrukelig. Så utrolig kjipt når du møter en kjekk mann som viser seg å være litt mindre der nede... Man føler seg egentlig litt lurt. Snakker heller ikke om monsterkuker, men den skal være noe over snittet for at skal være noe mening i å ha sex Anonymkode: e7cb7...7a6 Enig. Livredd for å møte en mann med liten penis som skal kaste bort dyrebare tiden min. Vil heller ikke ha monsterpenis. Anonymkode: 67a44...918 3
Snowbrigade Skrevet 6. oktober 2016 #44 Skrevet 6. oktober 2016 På Wednesday, October 05, 2016 den 19.12, AnonymBruker skrev: Vil ikke være hun som rakker ned på han heller. Må være kjipt å høre. Men jeg trenger et oppegående sexliv, rett og slett!! Jeg er slem, men jeg savner eksen når det er sånn. Ereksjonsproblemer kan det faktisk hende at han har. Han er livredd for at jeg skal se/røre... men jeg må jo av og til røre for å føre den inn feks, for det klarer han jo IKKE. Akkurat som om han ikke forstår hvor hullet er, 8( bare presser der det ikke er hull. Men jeg kjenner jo da at han ikke er helt hard. Litt stiv, men ikke pinnstiv slik som andre peniser jeg har tatt på. Anonymkode: 993a3...536 Du trenger ikke gjøre det som nedrakking. Dvs ikke fokuser på strl, tross hva man skulle tro av kommentarene alle kommer med, så er det alt det andre han gjør og ikke gjør som høres mest problematisk ut. Så da må du fokusere på det, ta opp at du trenger å kommunisere under sex, og at det blir litt humpete for deg. Feks?
Cuckold Skrevet 6. oktober 2016 #45 Skrevet 6. oktober 2016 (endret) På 10/5/2016 den 12.20, AnonymBruker skrev: Har over en god periode nå data en fyr. Han er virkelig fantastisk, og bryr seg om meg på en måte jeg ikke har opplevd tidligere i "forhold". Vi har tatt det veeeldig sakte, og derfor ikke hatt sec før nå for noen dager siden. Jeg ble skikkelig skuffa føler meg så slem som tenker og synes sånn, men det er jo sånn. For det første klarer han ikke slikke. Han prøver, men jeg vet ikke helt hva han driver med der nede. Slikking er min absolutte favoritt, og noe jeg mest tidligere partnere har kommet veldig fort med. Prøvde å veilede han, men han bare fortsatte. For det andre er penis veldig liten. Jeg vet det ikke spiller noen rolle, egentlig, så lenge man kan å bruke den likevel. Det er heller ikke noe han får gjort noe med, stakkar. For det tredje er han en sånn som bare humper i vei. Det er både ubehagelig og slitsomt. Akkurat som om han ikke har rette rytmen inne. Jeg prøver å ta kontrollen ved å ri han feks, men han bare tar over og humper videre. På toppen av det hele virker det ikke som om han er skikkelig hard heller. Han vil ikke at jeg skal suge han (uten å gi noe svar på hvorfor). Alt i alt er sexen bare elendig, og det gjorde inntrykket mitt av han helt på trynet... han vil ikke snakke om det heller, så hva skal jeg gjøre? Jeg orker ikke ha et sexliv som er så labert... jeg har opplevd hvor fantastisk sex kan være, så dette var en nedtur. Vi har prøvd flere ganger, men det er samme enden på visa hver gang. Har har enda til gode å faktisk få utløsning... Anonymkode: 993a3...536 Det første som slo meg er at dette innlegget viser fornuften i min tilnærming til sex i forhold, å aldri vente lenge med å ha sex. På den måten finner man raskt ut om man er seksuelt kompatible, fysisk, mentalt og i synet på sex. Her har jo TS satt seg på sin høye hest og oppfatter seg som en naturlig dommer over hans prestasjon, inntatt en ganske konservativ kvinnerolle der kvinnen ser det som naturlig at hun skal tilfredsstilles og at mannens oppgave er å prestere. Det kan jo også være at hun foretrekker menn med større penis, og da er det også rent fysisk en mangel på kompatibilitet som med fordel kunne vært oppdaget tidligere. For TS er det trolig menn med tilsvarende syn på sex som er det ideelle - ingen vet om denne daten har samme syn på sex, kanskje han egentlig ser på sex som noe mer likeverdig der begge har ansvar for egen nytelse. Forventninger om at hans jobb som mann er å prestere og der hennes oppfatning av hva som er «rett» rytme og tilsvarende holdninger skal være mal for hans adferd, kan gjøre en ung og uerfaren mann mer usikker enn han ellers ville vært og bidra til at han mister tenning. Noe av problemet er kanskje at TS er så sikker på at hun sitter på fasit og at hans jobb er å følge hennes instrukser, det virker som at hun har mistet respekten for ham, og hvis han heller ikke er sterk nok til å heve seg over hennes dømmende og lite tennende tilnærming til sex har han nok heller ikke mulighet til å snu det hele til noe spennede ved å finne på noe nytt og uventet, ta tyren ved hornene, vippe henne litt av pinnen og få henne ut av dommermodus. Sex trenger ikke skje etter faste mønstere, mye foregår i kommunikasjonen mellom to som våger å åpne seg for hverandre, og her virker det som at de to befinner seg i hver sin verden selv om de er sammen rent fysisk. Det beste ville kanskje vært om de fant ut at de ikke passer sammen etter første date. Endret 6. oktober 2016 av Cuckold 4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #46 Skrevet 6. oktober 2016 Derfor jeg aldri venter for lenge med å ha sex. Det er så viktig at det sitter! Anonymkode: b9a7d...093 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #47 Skrevet 7. oktober 2016 9 timer siden, Cuckold skrev: Det første som slo meg er at dette innlegget viser fornuften i min tilnærming til sex i forhold, å aldri vente lenge med å ha sex. På den måten finner man raskt ut om man er seksuelt kompatible, fysisk, mentalt og i synet på sex. Her har jo TS satt seg på sin høye hest og oppfatter seg som en naturlig dommer over hans prestasjon, inntatt en ganske konservativ kvinnerolle der kvinnen ser det som naturlig at hun skal tilfredsstilles og at mannens oppgave er å prestere. Det kan jo også være at hun foretrekker menn med større penis, og da er det også rent fysisk en mangel på kompatibilitet som med fordel kunne vært oppdaget tidligere. For TS er det trolig menn med tilsvarende syn på sex som er det ideelle - ingen vet om denne daten har samme syn på sex, kanskje han egentlig ser på sex som noe mer likeverdig der begge har ansvar for egen nytelse. Forventninger om at hans jobb som mann er å prestere og der hennes oppfatning av hva som er «rett» rytme og tilsvarende holdninger skal være mal for hans adferd, kan gjøre en ung og uerfaren mann mer usikker enn han ellers ville vært og bidra til at han mister tenning. Noe av problemet er kanskje at TS er så sikker på at hun sitter på fasit og at hans jobb er å følge hennes instrukser, det virker som at hun har mistet respekten for ham, og hvis han heller ikke er sterk nok til å heve seg over hennes dømmende og lite tennende tilnærming til sex har han nok heller ikke mulighet til å snu det hele til noe spennede ved å finne på noe nytt og uventet, ta tyren ved hornene, vippe henne litt av pinnen og få henne ut av dommermodus. Sex trenger ikke skje etter faste mønstere, mye foregår i kommunikasjonen mellom to som våger å åpne seg for hverandre, og her virker det som at de to befinner seg i hver sin verden selv om de er sammen rent fysisk. Det beste ville kanskje vært om de fant ut at de ikke passer sammen etter første date. Prøv å ligge med en mann som bare humper i vei, det er seriøst den verste sexen, man setter seg ikke på sin høye hest bare fordi man ikke er fornøyd med det. Det blir det samme som når menn kommenterer at "hun er som en potetsekk", og hvor avtennende det er. Sjelden menn får i retur da at de får stå til ansvar for sin egen nytelse. De fleste menn vil vel også si at "fasit " er å ikke være potetsekk, samme som at vi ikke ønsker menn som humper i vei og ikke tar hensyn. Ellers er jeg enig i at å ha sex tidligere er lurt. Anonymkode: 9704b...e58 9
Sphere Skrevet 7. oktober 2016 #48 Skrevet 7. oktober 2016 Aller først. La meg si at jeg forstår frustrasjonen. Man er vant til en ting seksuelt, og så klarer ikke neste man blir glad i å levere på samme måte. Og man ser enkelt de åpenbare feilene. En liten penis vil feks ofte bli sett på som en nedtur, dersom den personen som bærer den ikke klarer å motbevise det. Noe som skal mye til, faktisk. For det skal en del til for å motbevise fordommer. Her kommer en historie fra den andre siden. Mannen med den lille penisen. Han sitter der naken ved siden av henne. Han ser den åpenbare frustrasjonen i ansiktet hennes. Han vet han har feilet igjen. Men atter en gang tar han seg sammen, later som om alt er i orden, og tar på seg klærne igjen. Det er ingenting som er så usexy som usikre menn. Derfor må han ha på seg denne masken, enda innsiden hans skriker om å få ta opp dette med usikkerheten hans. Denne usikkerheten som graver i ham daglig. Han føler seg elendig. Lite mandig. Ubrukelig. Han vet han burde snakke med noen om dette, men finner ikke motet sitt. Finner ikke stoltheten. Den som forsvant sakte men sikkert de første gangene hans lille penis ble kommentert. Fleipinga i guttegarderoben lo han av. Men jentene skulle bedømme ham på en annen måte. Etter prestanda. Og gutta skal jo være superelskere. Og da må manndommen være brukbar. Joda, han har lest masse på internett og målt et utall ganger. Funnet ut at han ligger et stykke under snittet. Og har sett hvordan jentene ser på den. Med skuffelse. Og det blir aldri noe mer. "Det kommer an på hvordan man bruker den", sies det jo. Ok, men hvordan skal man lære seg å bruke den, når man aldri får brukt den? Han tenker på den ene gangen han fikk beskjed om å ta på seg igjen. Og alle de andre gangene de har fått plutselige hodepiner og/eller plutselig bare vil kose. Og den seksuelle spenningen med ett har forsvunnet. Han tenker på alle ganger han har måtte kjøre sololøp på dama for å holde seg hard på grunn av nervøsitet og spenninger, eller for å ikke komme tidlig. Eller fordi han vet at hun er vant til større og ganske sikkert vil glemme seg litt om hun blir ivrig, slik at han vil skli ut av henne. Dette har skjedd flere ganger, og han har skjønt at dette skaper ekstra frustrasjon. Så lenge han har kontroll vil det nok gå bedre. Og han må jo også pumpe hardere og raskere enn vanlig på grunn av manglende friksjon. Det har han også fått høre overalt. Fingring og slikking har heller ingen lært ham. Det er bare forventet at han skal kunne det. Spesielt når han er så liten. Han skjønte at det som fungerte perfekt for Amanda sist måned, ikke fungerte i det hele tatt denne gangen. Så han tar nå på seg skoene og mest av alt vil han hjem. For å grave ned denne dårlige opplevelsen sammen med de andre. Så roper hun på ham. Lurer på hva han skal. Han har mest av alt lyst til å løpe sin vei, men vil ikke være uhøflig. Ikke etter å ha skuffet henne slik. Han snur, og tenker med gru på hva som skal skje nå. Han ser for seg den fornedrende samtalen han har hatt før. Hvor han må ydmyke seg ved å forklare intime detaljer. Som en unnskyldning fordi han ikke fungerer bedre seksuelt. Men hun smiler. Får ham til å sette seg ned igjen. Kysser ham ømt. Så viser hun ham. Uten formaninger. Uten press. Uten stress. Og etter hun har vist ham hvordan hun ønsker det, og hva som skal til for at akkurat hun vil komme, så begynner hun å snakke med ham. Igjen. Uten klandring, stress, formaninger og press. Og han åpner seg. Endelig. Og hun ler ikke av ham. Hun tar seg av ham. Og selv om det ikke ble dem, lærte hun ham mer enn noen andre om seg selv og om kvinnen. Han vil alltid være takknemlig for å ha møtt henne. Og selv om han starter med ny bok hver gang han møter noen nye, tar han med seg deler av henne videre. 6
stan Skrevet 7. oktober 2016 #49 Skrevet 7. oktober 2016 På 6.10.2016 den 9.34, AnonymBruker skrev: Herregud, bare dump han! Hvorfor går menn med liten penis inn i seksuelle forhold? Kan ikke de bare gjøre kvinner en tjeneste og ikke kaste bort tiden vår? Anonymkode: e7cb7...7a6 Sikkert av samme grunnen som at stygge damer vil ha sex. Fordi sex er deilig. Dessuten kan vel ikke menn noe for at noen damer er så vide 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #50 Skrevet 7. oktober 2016 22 minutter siden, Sphere skrev: *snip* Jeg ble så glad når jeg leste det siste avsnittet. Så flott at du møtte på en slik dame Anonymkode: a23f0...d89 1
Sphere Skrevet 7. oktober 2016 #51 Skrevet 7. oktober 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble så glad når jeg leste det siste avsnittet. Så flott at du møtte på en slik dame Anonymkode: a23f0...d89 Gamechanger, kaller man det. Hvor man endelig får ut all frustrasjon, og skjønner at ikke alle kvinner er like når det gjelder dette. Det ga meg en skikkelig positiv dytt, og en søken etter kunnskap. Hvordan kunne jeg kompensere best mulig? Og det har ført til noen fantastiske opplevelser. Og fått meg til å innse at det handler mer om holdninger enn selve størrelsen. Ønsker man virkelig å gjøre noe med det, klarer man det. Men i dag har folk som oftest ikke tid. De bare durer videre til neste.
Gjest Annetnavn_ Skrevet 7. oktober 2016 #52 Skrevet 7. oktober 2016 36 minutter siden, Sphere skrev: Aller først. La meg si at jeg forstår frustrasjonen. Man er vant til en ting seksuelt, og så klarer ikke neste man blir glad i å levere på samme måte. Og man ser enkelt de åpenbare feilene. En liten penis vil feks ofte bli sett på som en nedtur, dersom den personen som bærer den ikke klarer å motbevise det. Noe som skal mye til, faktisk. For det skal en del til for å motbevise fordommer. Her kommer en historie fra den andre siden. Mannen med den lille penisen. Han sitter der naken ved siden av henne. Han ser den åpenbare frustrasjonen i ansiktet hennes. Han vet han har feilet igjen. Men atter en gang tar han seg sammen, later som om alt er i orden, og tar på seg klærne igjen. Det er ingenting som er så usexy som usikre menn. Derfor må han ha på seg denne masken, enda innsiden hans skriker om å få ta opp dette med usikkerheten hans. Denne usikkerheten som graver i ham daglig. Han føler seg elendig. Lite mandig. Ubrukelig. Han vet han burde snakke med noen om dette, men finner ikke motet sitt. Finner ikke stoltheten. Den som forsvant sakte men sikkert de første gangene hans lille penis ble kommentert. Fleipinga i guttegarderoben lo han av. Men jentene skulle bedømme ham på en annen måte. Etter prestanda. Og gutta skal jo være superelskere. Og da må manndommen være brukbar. Joda, han har lest masse på internett og målt et utall ganger. Funnet ut at han ligger et stykke under snittet. Og har sett hvordan jentene ser på den. Med skuffelse. Og det blir aldri noe mer. "Det kommer an på hvordan man bruker den", sies det jo. Ok, men hvordan skal man lære seg å bruke den, når man aldri får brukt den? Han tenker på den ene gangen han fikk beskjed om å ta på seg igjen. Og alle de andre gangene de har fått plutselige hodepiner og/eller plutselig bare vil kose. Og den seksuelle spenningen med ett har forsvunnet. Han tenker på alle ganger han har måtte kjøre sololøp på dama for å holde seg hard på grunn av nervøsitet og spenninger, eller for å ikke komme tidlig. Eller fordi han vet at hun er vant til større og ganske sikkert vil glemme seg litt om hun blir ivrig, slik at han vil skli ut av henne. Dette har skjedd flere ganger, og han har skjønt at dette skaper ekstra frustrasjon. Så lenge han har kontroll vil det nok gå bedre. Og han må jo også pumpe hardere og raskere enn vanlig på grunn av manglende friksjon. Det har han også fått høre overalt. Fingring og slikking har heller ingen lært ham. Det er bare forventet at han skal kunne det. Spesielt når han er så liten. Han skjønte at det som fungerte perfekt for Amanda sist måned, ikke fungerte i det hele tatt denne gangen. Så han tar nå på seg skoene og mest av alt vil han hjem. For å grave ned denne dårlige opplevelsen sammen med de andre. Så roper hun på ham. Lurer på hva han skal. Han har mest av alt lyst til å løpe sin vei, men vil ikke være uhøflig. Ikke etter å ha skuffet henne slik. Han snur, og tenker med gru på hva som skal skje nå. Han ser for seg den fornedrende samtalen han har hatt før. Hvor han må ydmyke seg ved å forklare intime detaljer. Som en unnskyldning fordi han ikke fungerer bedre seksuelt. Men hun smiler. Får ham til å sette seg ned igjen. Kysser ham ømt. Så viser hun ham. Uten formaninger. Uten press. Uten stress. Og etter hun har vist ham hvordan hun ønsker det, og hva som skal til for at akkurat hun vil komme, så begynner hun å snakke med ham. Igjen. Uten klandring, stress, formaninger og press. Og han åpner seg. Endelig. Og hun ler ikke av ham. Hun tar seg av ham. Og selv om det ikke ble dem, lærte hun ham mer enn noen andre om seg selv og om kvinnen. Han vil alltid være takknemlig for å ha møtt henne. Og selv om han starter med ny bok hver gang han møter noen nye, tar han med seg deler av henne videre.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #53 Skrevet 7. oktober 2016 4 minutter siden, Sphere skrev: Gamechanger, kaller man det. Hvor man endelig får ut all frustrasjon, og skjønner at ikke alle kvinner er like når det gjelder dette. Det ga meg en skikkelig positiv dytt, og en søken etter kunnskap. Hvordan kunne jeg kompensere best mulig? Og det har ført til noen fantastiske opplevelser. Og fått meg til å innse at det handler mer om holdninger enn selve størrelsen. Ønsker man virkelig å gjøre noe med det, klarer man det. Men i dag har folk som oftest ikke tid. De bare durer videre til neste. Er enig med deg. Om man vil få det seksuelle til å fungere, så klarer man faktisk det. Om man har helt vidt forkjellig tenningsmønster kan det kanskje sette en liten stopper. Man må bruke litt tid på å lære hverandre å kjenne, ikke være redd for å veilede hverandre, og være åpen for å motta veiledning. Anonymkode: a23f0...d89 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #54 Skrevet 7. oktober 2016 7 minutter siden, Sphere skrev: Ønsker man virkelig å gjøre noe med det, klarer man det. Men i dag har folk som oftest ikke tid. De bare durer videre til neste. Mange menn har fortalt meg "du endrer livet mitt" fordi jeg gjør ditt og datt, bruker tid på dem osv. Men man får veldig lite igjen, så jeg har mistet tålmodigheten. Vil helst bruke sånn tid på den ene spesielle... Høres nok kaldt ut, men surt å gi så mye av seg selv at man ikke har noe igjen når man møter den rette. Sånn er det ofte med oss kvinner som er av den sorten du beskrev.. Men fint at du traff henne før hun ble lei Anonymkode: de59e...b15 3
Sphere Skrevet 7. oktober 2016 #55 Skrevet 7. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er enig med deg. Om man vil få det seksuelle til å fungere, så klarer man faktisk det. Om man har helt vidt forkjellig tenningsmønster kan det kanskje sette en liten stopper. Man må bruke litt tid på å lære hverandre å kjenne, ikke være redd for å veilede hverandre, og være åpen for å motta veiledning. Anonymkode: a23f0...d89 Dersom man tar sjansen på å åpne opp, kan det åpne for en helt ny verden. Det kan selvsagt skremme bort enkelte, men da er jo ikke denne personen noe for oss uansett. Bare man ikke kjører på med slikt for tidlig. Og enig med deg. Tenningsmønstret er utvilsomt en større bremsekloss enn det fysiske i seg selv.
Sphere Skrevet 7. oktober 2016 #56 Skrevet 7. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mange menn har fortalt meg "du endrer livet mitt" fordi jeg gjør ditt og datt, bruker tid på dem osv. Men man får veldig lite igjen, så jeg har mistet tålmodigheten. Vil helst bruke sånn tid på den ene spesielle... Høres nok kaldt ut, men surt å gi så mye av seg selv at man ikke har noe igjen når man møter den rette. Sånn er det ofte med oss kvinner som er av den sorten du beskrev.. Men fint at du traff henne før hun ble lei Anonymkode: de59e...b15 Det er et stort problem om alt går en vei. Man skal ikke fungere som en sexolog eller psykolog for vedkommende heller. Og jeg kjenner meg godt igjen i det du beskriver. Etter det som skjedde meg, har jeg vært veldig tålmodig og jobbet hardt for å fikse mine forhold også. Fordi jeg vet det går an. Men man går lei når responsen er laber. Man orker ikke gjøre all jobben selv.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #57 Skrevet 7. oktober 2016 28 minutter siden, Sphere skrev: Det er et stort problem om alt går en vei. Man skal ikke fungere som en sexolog eller psykolog for vedkommende heller. Og jeg kjenner meg godt igjen i det du beskriver. Etter det som skjedde meg, har jeg vært veldig tålmodig og jobbet hardt for å fikse mine forhold også. Fordi jeg vet det går an. Men man går lei når responsen er laber. Man orker ikke gjøre all jobben selv. Men det er som regel det man blir, man blir gjerne en støttekontakt for vedkommende. Og man bør helst ikke være et "problem" selv, for da blir det gæli og da blir jo den andre usikker på seg selv osv.... Så sånn sett blir man lei av å "bygge opp" den andre hele tiden, for disse menneskene er svært ofte veldig selvopptatt. Men selvsagt, å gjøre det du nevnte i innlegget ditt hadde jeg gjort helt naturlig. Krever ikke alt mulig av deg å løfte noen andre opp når man ser at andre ting tar overhånd, såpass har jeg ikke tenkt til å gi slipp på min karakter. Det handler mest om at usikre mennesker ofte glemmer at det finnes flere mennesker der ute med usikkerheter og at ting ikke alltid handler om dem. Man blir sliten av å prøve å forstå dem, mens man ser at de ikke bruker noen krefter på å forstå deg. Anonymkode: de59e...b15 3
Sphere Skrevet 7. oktober 2016 #58 Skrevet 7. oktober 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men det er som regel det man blir, man blir gjerne en støttekontakt for vedkommende. Og man bør helst ikke være et "problem" selv, for da blir det gæli og da blir jo den andre usikker på seg selv osv.... Så sånn sett blir man lei av å "bygge opp" den andre hele tiden, for disse menneskene er svært ofte veldig selvopptatt. Men selvsagt, å gjøre det du nevnte i innlegget ditt hadde jeg gjort helt naturlig. Krever ikke alt mulig av deg å løfte noen andre opp når man ser at andre ting tar overhånd, såpass har jeg ikke tenkt til å gi slipp på min karakter. Det handler mest om at usikre mennesker ofte glemmer at det finnes flere mennesker der ute med usikkerheter og at ting ikke alltid handler om dem. Man blir sliten av å prøve å forstå dem, mens man ser at de ikke bruker noen krefter på å forstå deg. Anonymkode: de59e...b15 Hadde du gjort det naturlig, er du et godt menneske. Ikke mange som virkelig tar seg tid til slik.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #59 Skrevet 7. oktober 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men det er som regel det man blir, man blir gjerne en støttekontakt for vedkommende. Og man bør helst ikke være et "problem" selv, for da blir det gæli og da blir jo den andre usikker på seg selv osv.... Så sånn sett blir man lei av å "bygge opp" den andre hele tiden, for disse menneskene er svært ofte veldig selvopptatt. Men selvsagt, å gjøre det du nevnte i innlegget ditt hadde jeg gjort helt naturlig. Krever ikke alt mulig av deg å løfte noen andre opp når man ser at andre ting tar overhånd, såpass har jeg ikke tenkt til å gi slipp på min karakter. Det handler mest om at usikre mennesker ofte glemmer at det finnes flere mennesker der ute med usikkerheter og at ting ikke alltid handler om dem. Man blir sliten av å prøve å forstå dem, mens man ser at de ikke bruker noen krefter på å forstå deg. Anonymkode: de59e...b15 Jeg skjønner så inderlig hva du mener! Det slår meg stadig at jeg kan forklare alle mulige problemer og usikkerheter som kjæresten min har, ikke fordi jeg er god til sånt men fordi jeg virkelig har gått inn for å forstå han. For meg er kjærlighet som musikk, først faller man for melodien hans, så lærer man seg teksten. Har hørt det samme som deg, du endrer livet mitt og blabla.. Men han kan i grunnen ikke nevne noe stort ang. meg og mine problemområder, og ingenting han gjør eller sier ser ut til å vitne om at han er i nærheten av å gjøre det heller. Han ser ting fra sitt ståsted hele tiden, resten må bare forstå han og henge med eller hjelpe han. Han forstår ikke noe av mitt reaksjonsmønster, hvorfor jeg gjør som jeg gjør, hva jeg føler osv. Har gått så langt at jeg vurderer å bryte helt! Man blir dritt-dritt lei Anonymkode: e85a2...e01
Cuckold Skrevet 7. oktober 2016 #60 Skrevet 7. oktober 2016 18 timer siden, Cuckold skrev: Det første som slo meg er at dette innlegget viser fornuften i min tilnærming til sex i forhold, å aldri vente lenge med å ha sex. På den måten finner man raskt ut om man er seksuelt kompatible, fysisk, mentalt og i synet på sex. Her har jo TS satt seg på sin høye hest og oppfatter seg som en naturlig dommer over hans prestasjon, inntatt en ganske konservativ kvinnerolle der kvinnen ser det som naturlig at hun skal tilfredsstilles og at mannens oppgave er å prestere. Det kan jo også være at hun foretrekker menn med større penis, og da er det også rent fysisk en mangel på kompatibilitet som med fordel kunne vært oppdaget tidligere. For TS er det trolig menn med tilsvarende syn på sex som er det ideelle - ingen vet om denne daten har samme syn på sex, kanskje han egentlig ser på sex som noe mer likeverdig der begge har ansvar for egen nytelse. Forventninger om at hans jobb som mann er å prestere og der hennes oppfatning av hva som er «rett» rytme og tilsvarende holdninger skal være mal for hans adferd, kan gjøre en ung og uerfaren mann mer usikker enn han ellers ville vært og bidra til at han mister tenning. Noe av problemet er kanskje at TS er så sikker på at hun sitter på fasit og at hans jobb er å følge hennes instrukser, det virker som at hun har mistet respekten for ham, og hvis han heller ikke er sterk nok til å heve seg over hennes dømmende og lite tennende tilnærming til sex har han nok heller ikke mulighet til å snu det hele til noe spennede ved å finne på noe nytt og uventet, ta tyren ved hornene, vippe henne litt av pinnen og få henne ut av dommermodus. Sex trenger ikke skje etter faste mønstere, mye foregår i kommunikasjonen mellom to som våger å åpne seg for hverandre, og her virker det som at de to befinner seg i hver sin verden selv om de er sammen rent fysisk. Det beste ville kanskje vært om de fant ut at de ikke passer sammen etter første date. 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Prøv å ligge med en mann som bare humper i vei, det er seriøst den verste sexen, man setter seg ikke på sin høye hest bare fordi man ikke er fornøyd med det. Det blir det samme som når menn kommenterer at "hun er som en potetsekk", og hvor avtennende det er. Sjelden menn får i retur da at de får stå til ansvar for sin egen nytelse. De fleste menn vil vel også si at "fasit " er å ikke være potetsekk, samme som at vi ikke ønsker menn som humper i vei og ikke tar hensyn. Ellers er jeg enig i at å ha sex tidligere er lurt. Anonymkode: 9704b...e58 Hvorfor tror du menn misliker det hvis kvinner ligger som en potetsekk og forventer at mannen tilfredsstiller dem? Det er jo nettopp fordi dette representerer en ekstrem variant av den holdning TS legger for dagen: den oppfatning at det er mannens oppgave å tilfredsstille kvinnen, at sex handler om prestasjon, om å gjøre ting på «riktig måte», og at kvinnen er dommeren som avgjør om prestasjonen er bra nok. Når jeg som mann ikke liker at kvinnen ligger som en potetsekk er det ikke fordi jeg mener hun har «feil rytme», men fordi det er avtennende med kvinner som oppfatter det som mannens ansvar å få det seksuelle til å funke. Jeg tror de fleste menn er positivt innstilt til kvinner som bidrar seksuelt og ser med velvillighet på alle initiativ, selv om takten hun rir ham i ikke nødvendigvis fører til utløsning og selv om andre kan ha sugd ham på måter som har gjort det lettere å komme. Hvis en mann er positivt innstilt til en kvinne, vil det neppe være dumpegrunn om hun ikke rir eller suger ham akkurat slik eller slik. Mitt inntrykk er at menn setter pris på den enkelte kvinnens egenart og godtar hennes ulikhet fra andre kvinner, mens det er en del kvinner som oppfatter det som sin selvfølgelige rett å forvente at mannen tilfresstiller henne på den måte hun dikterer, der sex handler om at mannen presterer og hun får eller ikke får det hun har krav på. Because she's worth it. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå