AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #21 Skrevet 6. oktober 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud, bare dump han! Hvorfor går menn med liten penis inn i seksuelle forhold? Kan ikke de bare gjøre kvinner en tjeneste og ikke kaste bort tiden vår? Anonymkode: e7cb7...7a6 Herlighet så umenneskelig du høres ut ! 😨 Anonymkode: 57a22...df9 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #23 Skrevet 6. oktober 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud, bare dump han! Hvorfor går menn med liten penis inn i seksuelle forhold? Kan ikke de bare gjøre kvinner en tjeneste og ikke kaste bort tiden vår? Anonymkode: e7cb7...7a6 Anonymkode: 60d64...c53
jabx Skrevet 6. oktober 2016 #24 Skrevet 6. oktober 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som samme som her. Men søren da! Det må da gå an å lære seg.... eller? Anonymkode: 993a3...536 Han ønsker tydeligvis ikke å forbedre seg. Det er sannsynlig at vil vise seg på andre områder også. Dump. 1
jabx Skrevet 6. oktober 2016 #25 Skrevet 6. oktober 2016 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud, bare dump han! Hvorfor går menn med liten penis inn i seksuelle forhold? Kan ikke de bare gjøre kvinner en tjeneste og ikke kaste bort tiden vår? Anonymkode: e7cb7...7a6 Hilsen bitter "mann" (gutt)? 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #26 Skrevet 6. oktober 2016 27 minutter siden, jabx skrev: Hilsen bitter "mann" (gutt)? Hilsen K26 Menn med liten penis har god grunn til å være bitre, da. Det er jo forståelig Anonymkode: e7cb7...7a6 3
jabx Skrevet 6. oktober 2016 #27 Skrevet 6. oktober 2016 Som regel er det bitre gutter som lager slike innlegg for senere å kunne peke på dem for å si "se så slemme kvinner er, de vil bare ha monsterkuker". 5
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #28 Skrevet 6. oktober 2016 Som kvinne mener jeg oppriktig at liten penis er ganske ubrukelig. Så utrolig kjipt når du møter en kjekk mann som viser seg å være litt mindre der nede... Man føler seg egentlig litt lurt. Snakker heller ikke om monsterkuker, men den skal være noe over snittet for at skal være noe mening i å ha sex Anonymkode: e7cb7...7a6 10
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #29 Skrevet 6. oktober 2016 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som kvinne mener jeg oppriktig at liten penis er ganske ubrukelig. Så utrolig kjipt når du møter en kjekk mann som viser seg å være litt mindre der nede... Man føler seg egentlig litt lurt. Snakker heller ikke om monsterkuker, men den skal være noe over snittet for at skal være noe mening i å ha sex Anonymkode: e7cb7...7a6 At de med viten og vilje kaster bort tiden til kvinner er mildt sagt ufint. At de har samvittighet til noe sånt viser bare forstyrret disse mennene er. Anonymkode: 14cd2...72c
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #30 Skrevet 6. oktober 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: At de med viten og vilje kaster bort tiden til kvinner er mildt sagt ufint. At de har samvittighet til noe sånt viser bare forstyrret disse mennene er. Anonymkode: 14cd2...72c Så enig, blir kvalm av de Anonymkode: e7cb7...7a6 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #31 Skrevet 6. oktober 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Herregud, bare dump han! Hvorfor går menn med liten penis inn i seksuelle forhold? Kan ikke de bare gjøre kvinner en tjeneste og ikke kaste bort tiden vår? Anonymkode: e7cb7...7a6 Jeg foretrekker faktisk små peniser, så jeg tar dem gjerne Glad de finnes der ute Anonymkode: 6444b...b06 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #32 Skrevet 6. oktober 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg foretrekker faktisk små peniser, så jeg tar dem gjerne Glad de finnes der ute Anonymkode: 6444b...b06 Hva er det du liker med dem? Man skal jo kjenne at man har en kuk i seg Anonymkode: e7cb7...7a6 5
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #33 Skrevet 6. oktober 2016 Det er bare noen dager siden første gang dere hadde sex. Kanskje han ikke har så mye erfaring? Kanskje han har prestasjonsangst? Hvis du har følelser for han, og dere passer sammen på andre områder, synes jeg dere burde bruke tid på å bli kjent med hverandre på dette området også. Ikke gi opp med en gang. Anonymkode: 49419...585 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #34 Skrevet 6. oktober 2016 Ts høres veldig kynisk og hard ut. Hvis det er seksuelle tjenester du søker, så spesifiser dette med en gang dere snakker sammen. Da har han en sjanse til å unnslippe før h****** er løs. Stakkars alle hyggelige menn og kvinner som møter sånne. Anonymkode: 9833e...c81 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #35 Skrevet 6. oktober 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er bare noen dager siden første gang dere hadde sex. Kanskje han ikke har så mye erfaring? Kanskje han har prestasjonsangst? Hvis du har følelser for han, og dere passer sammen på andre områder, synes jeg dere burde bruke tid på å bli kjent med hverandre på dette området også. Ikke gi opp med en gang. Anonymkode: 49419...585 Nå har jo fyren TS har sex med liten penis også da, så er nok ikke erfaring det står på her. Han kan jo selvfølgelig forbedre sine tungeferdigheter, men liten penis er det lite å gjøre noe med Anonymkode: e7cb7...7a6 2
jabx Skrevet 6. oktober 2016 #36 Skrevet 6. oktober 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Som kvinne mener jeg oppriktig at liten penis er ganske ubrukelig. Så utrolig kjipt når du møter en kjekk mann som viser seg å være litt mindre der nede... Man føler seg egentlig litt lurt. Snakker heller ikke om monsterkuker, men den skal være noe over snittet for at skal være noe mening i å ha sex Anonymkode: e7cb7...7a6 Jeg vil anbefale deg knipeøvelser, så slipper du å være så vid. 4
jabx Skrevet 6. oktober 2016 #37 Skrevet 6. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ts høres veldig kynisk og hard ut. Hvis det er seksuelle tjenester du søker, så spesifiser dette med en gang dere snakker sammen. Da har han en sjanse til å unnslippe før h****** er løs. Stakkars alle hyggelige menn og kvinner som møter sånne. Anonymkode: 9833e...c81 Hvis du leser skikkelig så har TS prøvd å gjøre noe med saken, men fyren ser ikke ut til å være interessert i å gi henne nytelse. Han virker altså som en egoist som gir faen og er fornøyd bare han får sitt. Hun er villig til å leve med "lite utstyr", men han er ikke villig til å legge inn innsatsen for å kompensere for skrumppikken sin. 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #38 Skrevet 6. oktober 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Herregud, bare dump han! Hvorfor går menn med liten penis inn i seksuelle forhold? Kan ikke de bare gjøre kvinner en tjeneste og ikke kaste bort tiden vår? Anonymkode: e7cb7...7a6 Hvorfor skal ikkje menn med liten penis få gå inn i et seksuelt forhold? Anonymkode: aedae...024 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #39 Skrevet 6. oktober 2016 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal ikkje menn med liten penis få gå inn i et seksuelt forhold? Anonymkode: aedae...024 Fordi liten penis er ubrukelig når det kommer til sex? Anonymkode: e7cb7...7a6 4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #40 Skrevet 6. oktober 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå har jo fyren TS har sex med liten penis også da, så er nok ikke erfaring det står på her. Han kan jo selvfølgelig forbedre sine tungeferdigheter, men liten penis er det lite å gjøre noe med Anonymkode: e7cb7...7a6 Menn med små peniser har som regel ikke mye erfaring. Da de unngår ofte å måtte vise frem hvor liten den er.Eller skammer seg over det. Anonymkode: 67a44...918 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå