AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2016 #1 Skrevet 5. oktober 2016 Har over en god periode nå data en fyr. Han er virkelig fantastisk, og bryr seg om meg på en måte jeg ikke har opplevd tidligere i "forhold". Vi har tatt det veeeldig sakte, og derfor ikke hatt sec før nå for noen dager siden. Jeg ble skikkelig skuffa føler meg så slem som tenker og synes sånn, men det er jo sånn. For det første klarer han ikke slikke. Han prøver, men jeg vet ikke helt hva han driver med der nede. Slikking er min absolutte favoritt, og noe jeg mest tidligere partnere har kommet veldig fort med. Prøvde å veilede han, men han bare fortsatte. For det andre er penis veldig liten. Jeg vet det ikke spiller noen rolle, egentlig, så lenge man kan å bruke den likevel. Det er heller ikke noe han får gjort noe med, stakkar. For det tredje er han en sånn som bare humper i vei. Det er både ubehagelig og slitsomt. Akkurat som om han ikke har rette rytmen inne. Jeg prøver å ta kontrollen ved å ri han feks, men han bare tar over og humper videre. På toppen av det hele virker det ikke som om han er skikkelig hard heller. Han vil ikke at jeg skal suge han (uten å gi noe svar på hvorfor). Alt i alt er sexen bare elendig, og det gjorde inntrykket mitt av han helt på trynet... han vil ikke snakke om det heller, så hva skal jeg gjøre? Jeg orker ikke ha et sexliv som er så labert... jeg har opplevd hvor fantastisk sex kan være, så dette var en nedtur. Vi har prøvd flere ganger, men det er samme enden på visa hver gang. Har har enda til gode å faktisk få utløsning... Anonymkode: 993a3...536 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2016 #2 Skrevet 5. oktober 2016 Hvor gamle er dere? Han er nok litt uerfaren. Ting kan jo bedres over tid? Tar tid å bli kjent på det området også. Har også møtt på menn som ikke kan all verden, men de kan læres opp Anonymkode: 151c1...953 1
-lykke- Skrevet 5. oktober 2016 #3 Skrevet 5. oktober 2016 Eksen min var helt elendig i senga når vi først møttes. Han hadde aldri hatt noen fast sexpartner, så grunnen lå nok der (han hadde hatt sex flere ganger med forskjellige damer, men aldri mer enn to ganger med samme dame). Ettersom vi ble mer og mer komfortable med hverandre og fikk "øvd" oss litt så gikk det seg til. Vi endte faktisk opp med å ha helt fantastisk sex! Kanskje daten din var veldig nervøs også? Jeg synes du skal gi det en sjanse dersom dere har det fint sammen på de andre områdene. Vær tydelig på hva du liker og ta litt styring i starten 😊 10
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2016 #4 Skrevet 5. oktober 2016 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor gamle er dere? Han er nok litt uerfaren. Ting kan jo bedres over tid? Tar tid å bli kjent på det området også. Har også møtt på menn som ikke kan all verden, men de kan læres opp Anonymkode: 151c1...953 Vi er godt over 20 begge to. Kan jo bedres, men ikke hører han på meg under akten, og Ikke vil ha snakke innser etterpå ble skikkelig trist av dette her! Anonymkode: 993a3...536 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2016 #5 Skrevet 5. oktober 2016 39 minutter siden, -lykke- skrev: Eksen min var helt elendig i senga når vi først møttes. Han hadde aldri hatt noen fast sexpartner, så grunnen lå nok der (han hadde hatt sex flere ganger med forskjellige damer, men aldri mer enn to ganger med samme dame). Ettersom vi ble mer og mer komfortable med hverandre og fikk "øvd" oss litt så gikk det seg til. Vi endte faktisk opp med å ha helt fantastisk sex! Kanskje daten din var veldig nervøs også? Jeg synes du skal gi det en sjanse dersom dere har det fint sammen på de andre områdene. Vær tydelig på hva du liker og ta litt styring i starten 😊 Ja, kanskje det er håp. Men det er virkelig helt elendig. Det har ikke vært godt et eneste sekund av sexen.. Tror ikke han var nervøs. Det er også alltid han som har tatt initiativ før jeg har rukket å gjøre det. Tror han føler han gjør det godt, og driter i hvordan det var for meg. Helt nytt for meg. Eksen min var veldig flink! Men han skranta på alle andre områder 🙈😅 Anonymkode: 993a3...536 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2016 #6 Skrevet 5. oktober 2016 Var sammen med en sånn en jeg også. Måtte bare høre om alder da det hørtes ut som min x 😂 Vanskelig med en som ikke vil høre, som tror han er konge, vet alt...eller kun tenker på seg selv... Sex er viktig, og det at du forteller hva du trenger, viser, forklarer, og at han likevel kjører sitt løp...hmm...spørs om det vil endre seg. Anonymkode: 151c1...953 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2016 #7 Skrevet 5. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har over en god periode nå data en fyr. Han er virkelig fantastisk, og bryr seg om meg på en måte jeg ikke har opplevd tidligere i "forhold". Vi har tatt det veeeldig sakte, og derfor ikke hatt sec før nå for noen dager siden. Jeg ble skikkelig skuffa føler meg så slem som tenker og synes sånn, men det er jo sånn. For det første klarer han ikke slikke. Han prøver, men jeg vet ikke helt hva han driver med der nede. Slikking er min absolutte favoritt, og noe jeg mest tidligere partnere har kommet veldig fort med. Prøvde å veilede han, men han bare fortsatte. For det andre er penis veldig liten. Jeg vet det ikke spiller noen rolle, egentlig, så lenge man kan å bruke den likevel. Det er heller ikke noe han får gjort noe med, stakkar. For det tredje er han en sånn som bare humper i vei. Det er både ubehagelig og slitsomt. Akkurat som om han ikke har rette rytmen inne. Jeg prøver å ta kontrollen ved å ri han feks, men han bare tar over og humper videre. På toppen av det hele virker det ikke som om han er skikkelig hard heller. Han vil ikke at jeg skal suge han (uten å gi noe svar på hvorfor). Alt i alt er sexen bare elendig, og det gjorde inntrykket mitt av han helt på trynet... han vil ikke snakke om det heller, så hva skal jeg gjøre? Jeg orker ikke ha et sexliv som er så labert... jeg har opplevd hvor fantastisk sex kan være, så dette var en nedtur. Vi har prøvd flere ganger, men det er samme enden på visa hver gang. Har har enda til gode å faktisk få utløsning... Anonymkode: 993a3...536 Høres ut som en jeg drev med tidligere. En eller annen må jo få lært han opp! Jeg trodde jo at jokkerytmen var noe alle hadde fra starten. Han jeg lå med hadde virkelig ikke det. Penisen kjentes like tynn ut som en finger og var absolutt ikke lang. Det virket som om den aldri ble ordentlig hard heller. Jeg dumpet han jeg lå med. Det var ikke noe for meg. Anonymkode: f7b43...0a2 2
Snowbrigade Skrevet 5. oktober 2016 #8 Skrevet 5. oktober 2016 Du må insistere på å snakke med han. Si at ikke sex er aktuelt hvis han ikke hører litt mer på deg, si at sex er forskjellig for alle par og at dere må finne en rytme og ting som dere begge liker, så da må dere kunne tilpasse dere. Litt dumt hvis han kjører på sånn fordi han har ereksjonsproblemer, er jo endel unge som har det, og det er ganske tabu for mange å snakke om også. Men virker som han får den greit opp i starten, så kar være alt er i orden der 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2016 #9 Skrevet 5. oktober 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Var sammen med en sånn en jeg også. Måtte bare høre om alder da det hørtes ut som min x 😂 Vanskelig med en som ikke vil høre, som tror han er konge, vet alt...eller kun tenker på seg selv... Sex er viktig, og det at du forteller hva du trenger, viser, forklarer, og at han likevel kjører sitt løp...hmm...spørs om det vil endre seg. Anonymkode: 151c1...953 Nei, sant. Virker som han er fornøyd, og da er det liksom ikke noe å mase om.. Anonymkode: 993a3...536
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2016 #10 Skrevet 5. oktober 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som en jeg drev med tidligere. En eller annen må jo få lært han opp! Jeg trodde jo at jokkerytmen var noe alle hadde fra starten. Han jeg lå med hadde virkelig ikke det. Penisen kjentes like tynn ut som en finger og var absolutt ikke lang. Det virket som om den aldri ble ordentlig hard heller. Jeg dumpet han jeg lå med. Det var ikke noe for meg. Anonymkode: f7b43...0a2 Høres ut som samme som her. Men søren da! Det må da gå an å lære seg.... eller? Anonymkode: 993a3...536
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2016 #11 Skrevet 5. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, sant. Virker som han er fornøyd, og da er det liksom ikke noe å mase om.. Anonymkode: 993a3...536 Da blir det enten å sparke ham ut eller godta...nytter det ikke å snakke med ham så dropp ham. Anonymkode: 151c1...953 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2016 #12 Skrevet 5. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som samme som her. Men søren da! Det må da gå an å lære seg.... eller? Anonymkode: 993a3...536 Enten må du lære opp eller gå videre. Anonymkode: f7b43...0a2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2016 #13 Skrevet 5. oktober 2016 5 timer siden, Snowbrigade skrev: Du må insistere på å snakke med han. Si at ikke sex er aktuelt hvis han ikke hører litt mer på deg, si at sex er forskjellig for alle par og at dere må finne en rytme og ting som dere begge liker, så da må dere kunne tilpasse dere. Litt dumt hvis han kjører på sånn fordi han har ereksjonsproblemer, er jo endel unge som har det, og det er ganske tabu for mange å snakke om også. Men virker som han får den greit opp i starten, så kar være alt er i orden der Vil ikke være hun som rakker ned på han heller. Må være kjipt å høre. Men jeg trenger et oppegående sexliv, rett og slett!! Jeg er slem, men jeg savner eksen når det er sånn. Ereksjonsproblemer kan det faktisk hende at han har. Han er livredd for at jeg skal se/røre... men jeg må jo av og til røre for å føre den inn feks, for det klarer han jo IKKE. Akkurat som om han ikke forstår hvor hullet er, 8( bare presser der det ikke er hull. Men jeg kjenner jo da at han ikke er helt hard. Litt stiv, men ikke pinnstiv slik som andre peniser jeg har tatt på. Anonymkode: 993a3...536
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2016 #14 Skrevet 5. oktober 2016 Jeg hadde orket et så omfattende oppussingsprosjekt. Det finnes utallige menn i kø for å ta hans plass. Ferdig utdannede menn som er klare til å være produktive fra første dag. Hvorfor du tviholder på denne fyren er for meg en gåte, men det er heldigivs ditt liv og ikke mitt det går ut over. Anonymkode: 14cd2...72c 9
boblevann Skrevet 5. oktober 2016 #16 Skrevet 5. oktober 2016 Det går fint an å ''lære opp'' menn i senga. Kjæresten min var ikke noe for meg i begynnelsen, han var sikkert farget av sine tidligere partnere og deres preferanser. Tok ikke lang tid før jeg fikk ''trent'' han opp til å bli god for meg og mine preferanser. Dette igjen gjør han kanskje dårlig for en evt. neste partner. Kvinner er helt forskjellige de også. Ikke gi opp etter å hatt sex en gang... Kanskje prestasjonsangsten tok over?
Gorgonzola Skrevet 5. oktober 2016 #17 Skrevet 5. oktober 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Har over en god periode nå data en fyr. Han er virkelig fantastisk, og bryr seg om meg på en måte jeg ikke har opplevd tidligere i "forhold". Vi har tatt det veeeldig sakte, og derfor ikke hatt sec før nå for noen dager siden. Jeg ble skikkelig skuffa føler meg så slem som tenker og synes sånn, men det er jo sånn. For det første klarer han ikke slikke. Han prøver, men jeg vet ikke helt hva han driver med der nede. Slikking er min absolutte favoritt, og noe jeg mest tidligere partnere har kommet veldig fort med. Prøvde å veilede han, men han bare fortsatte. For det andre er penis veldig liten. Jeg vet det ikke spiller noen rolle, egentlig, så lenge man kan å bruke den likevel. Det er heller ikke noe han får gjort noe med, stakkar. For det tredje er han en sånn som bare humper i vei. Det er både ubehagelig og slitsomt. Akkurat som om han ikke har rette rytmen inne. Jeg prøver å ta kontrollen ved å ri han feks, men han bare tar over og humper videre. På toppen av det hele virker det ikke som om han er skikkelig hard heller. Han vil ikke at jeg skal suge han (uten å gi noe svar på hvorfor). Alt i alt er sexen bare elendig, og det gjorde inntrykket mitt av han helt på trynet... han vil ikke snakke om det heller, så hva skal jeg gjøre? Jeg orker ikke ha et sexliv som er så labert... jeg har opplevd hvor fantastisk sex kan være, så dette var en nedtur. Vi har prøvd flere ganger, men det er samme enden på visa hver gang. Har har enda til gode å faktisk få utløsning... Anonymkode: 993a3...536 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi er godt over 20 begge to. Kan jo bedres, men ikke hører han på meg under akten, og Ikke vil ha snakke innser etterpå ble skikkelig trist av dette her! Anonymkode: 993a3...536 Jeg blir mest trist over din iver i å dissekere stakkaren på et internett forum. Hva vil du oppnå? 5
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2016 #18 Skrevet 5. oktober 2016 Skjønner at du blir skuffet. Jeg har hatt lignende opplevelser. Høres ut for meg som dere ikke passer sammen fysisk, og at kjemien ikke helt er der. Tror ikke han kan læres opp til å avhjelpe det. Du måtte hvertfall hatt noe glede av det hvis det skulle vært noe potensiale med han. Kan også være han er veldig uerfaren, men det høres ut for meg som dere ikke passer sammen seksuelt. Anonymkode: 50e3a...1cf
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #19 Skrevet 6. oktober 2016 Går an å lære opp menn i senga, gjorde det selv med min første kjæreste. Men hvor spennende er det egentlig? Vil jo helst ha en som bare "har det" fra første gang. Det øker liksom all spenningen og kriblingen i en nyforelskelse spør du meg. Anonymkode: 60d64...c53 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #20 Skrevet 6. oktober 2016 Herregud, bare dump han! Hvorfor går menn med liten penis inn i seksuelle forhold? Kan ikke de bare gjøre kvinner en tjeneste og ikke kaste bort tiden vår? Anonymkode: e7cb7...7a6 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå