AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2016 #1 Skrevet 5. oktober 2016 Hei. Hva skal man gjøre for å få skrevet ut eksempelvis side 10-12 og side 16-18 på en gang? Gjelder windows 10 excel. Det er bare mulig å skrive ut eksempelvis side 10-12 med de innstillingene som pcen er på nå. Anonymkode: b7db2...95e
Mr_White Skrevet 5. oktober 2016 #2 Skrevet 5. oktober 2016 Nå har jeg ikke W10, men det pleide å være et valg som het "Sider" og et felt hvor du kunne skrive inn sidene du ønsket, for din det blir det å skrive inn noe som 10,11,12,16,17,18 i dette feltet. Om du ikke finner ut av det så kan du forsøke å google spørsmålet
*Pixie* Skrevet 5. oktober 2016 #3 Skrevet 5. oktober 2016 Hei, dette er noe som ble borte i 2010 versjonen. Jeg har ihvertfall ikke klart å finne ut av det. Det jeg gjør nå er å printe til pdf også printe valgte sider fra pdf'en. Mye mer tungvint, men den "enkleste" muligheten jeg har funnet.
tdm900 Skrevet 5. oktober 2016 #4 Skrevet 5. oktober 2016 Er muligheten til å trykke CTRL+P borte på Win10? Om den ikke er det, så er det vel bare å velge den skriveren som er innstallert fra rullgardina, og deretter sette hvilke sidetall du ønsker skrevet ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå