Gå til innhold

Windows 10 spørsmål om utskriftsinnstillinger


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 

Hva skal man gjøre for å få skrevet ut eksempelvis side 10-12 og side 16-18 på en gang? Gjelder windows 10 excel. 

Det er bare mulig å skrive ut eksempelvis side 10-12 med de innstillingene som pcen er på nå. 

 

Anonymkode: b7db2...95e

Skrevet

Nå har jeg ikke W10, men det pleide å være et valg som het "Sider" og et felt hvor du kunne skrive inn sidene du ønsket, for din det blir det å skrive inn noe som 10,11,12,16,17,18 i dette feltet. Om du ikke finner ut av det så kan du forsøke å google spørsmålet :)

Skrevet

Hei, dette er noe som ble borte i 2010 versjonen. Jeg har ihvertfall ikke klart å finne ut av det. Det jeg gjør nå er å printe til pdf også printe valgte sider fra pdf'en. Mye mer tungvint, men den "enkleste" muligheten jeg har funnet. 

Skrevet

Er muligheten til å trykke CTRL+P borte på Win10? Om den ikke er det, så er det vel bare å velge den skriveren som er innstallert fra rullgardina, og deretter sette hvilke sidetall du ønsker skrevet ut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...