Gå til innhold

Lenge varer en orgasme?

Fremhevede innlegg

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det skjer etter ekstra intense orgasmer ja. Skjer ikke gjennom hele dagen, men opp til en time etterpå. Om det skjer ute blandt folk bryr jeg meg ikke noe om. Hverken i positiv eller negativ retning. Ikke noe jeg tenner spesielt på, så jeg tenker ikke over om det er kult eller ikke :) 

Anonymkode: 64799...67f

Oki, kult allikevel syns jeg da. Blir litt mer som etterdønninger etter en ekstra intens orgasme som du kjenner har herjet litt med kroppen din da.

Anonymkode: d6612...1f8

Videoannonse
Annonse
Gjest 2Bhonest
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ser du ikke forskjell på orgasme i 5 sekunder og 2 minutter? Tenk over orgasme følelse i 2 minutter i stede for 5 sekunder. Selve orgasme følelsen trenger ikke være så forskjellig, men det varer jo mye kortere med 5 sekunder da.

Så da er det bare tiden som er forskjellig og ikke natt og dag, slikt det ble hevdet tidligere.

Skrevet
8 minutter siden, 2Bhonest skrev:

Så da er det bare tiden som er forskjellig og ikke natt og dag, slikt det ble hevdet tidligere.

Sant nok det, det er bare tiden som i det store å hele er forskjellen ja. Men allikevel er det stor forskjell å ligge å stønne å riste å vri seg i 2 minutter enn en flash som er over på et øyeblikk. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...