Gå til innhold

Lenge varer en orgasme?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor lenge varer en orgasme? Forskjell på gutter og jenter?

Anonymkode: d6612...1f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt fra fem sekunder til to minutter er vanlig blant kvinner ihvertfall. Aner ikke hva som er vanlig blant menn.

• Liker 1
Skrevet

Min orgasme varer i noen få sekunder. Maks 5

Skrevet
11 minutter siden, Minya skrev:

Alt fra fem sekunder til to minutter er vanlig blant kvinner ihvertfall. Aner ikke hva som er vanlig blant menn.

Voksne, 2 minutter er lenge, må være en fantastisk opplevelse. Hørte at menn også kan få veldig langvarige.

Skrevet

Mann her, se for deg orgasmen til men som en pistol, du skyter å alt skjer veldig fort, også er det over.

damer derimot, kokende vann som skummer og renner over

Anonymkode: 4c5bb...046

Skrevet
36 minutter siden, 2Bhonest skrev:

Tiden er vel uvesentlig.

Er det det? Veldig forskjell på orgasme på 2 minutter å 5 sekunder da!

Gjest 2Bhonest
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det det? Veldig forskjell på orgasme på 2 minutter å 5 sekunder da!

Forklar!

Skrevet

Min kones orgasme varer kanskje et halvt minutt noen ganger, med både skjelvinger og rykninger i hele kroppen. I det jeg når klimaks er mesteparten av sæden uten i løpet av en tre til fire støt, men jeg fortsetter å støte til penis er blitt så slapp at den til slutt detter ut av skjeden. Hvor lang tid det tar har jeg aldri tenkt over.

Anonymkode: 3e6a0...358

Skrevet
1 time siden, 2Bhonest skrev:

Forklar!

Er jo kjempeforskjell på å få en orgasme som varer i 2 minutter i stede for 5 sekunder. Max nytelse i 2 minutter er jo himmelen i forhold. Opplever selv dem store forskjellen det er på korteste2-5 sekunder til bortimot ett minutt, som natt og dag.

Gjest 2Bhonest
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jo kjempeforskjell på å få en orgasme som varer i 2 minutter i stede for 5 sekunder. Max nytelse i 2 minutter er jo himmelen i forhold. Opplever selv dem store forskjellen det er på korteste2-5 sekunder til bortimot ett minutt, som natt og dag.

For en mann som meg som kun har to forskjellige orgasmer (onani eller ved sex med dame), så vil jeg ikke påstå jeg fikk noen forklaring på forskjellen. Lengde på orgasmene er ikke vesentlig for meg, mens hos deg er det dag og natt og dermed ikke sammenlignbart?

Skrevet

Alt fra et par sekunder til noen minutter. Noen ganger får jeg litt "aftershock", av mangel på et bedre ord, i opp til en time etterpå.

Anonymkode: 64799...67f

Skrevet
15 minutter siden, 2Bhonest skrev:

For en mann som meg som kun har to forskjellige orgasmer (onani eller ved sex med dame), så vil jeg ikke påstå jeg fikk noen forklaring på forskjellen. Lengde på orgasmene er ikke vesentlig for meg, mens hos deg er det dag og natt og dermed ikke sammenlignbart?

Ser du ikke forskjell på orgasme i 5 sekunder og 2 minutter? Tenk over orgasme følelse i 2 minutter i stede for 5 sekunder. Selve orgasme følelsen trenger ikke være så forskjellig, men det varer jo mye kortere med 5 sekunder da.

Skrevet

Den varer til den er ferdig.  😉

• Liker 2
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alt fra et par sekunder til noen minutter. Noen ganger får jeg litt "aftershock", av mangel på et bedre ord, i opp til en time etterpå.

Flere minutter :P Det må jo være heftig digg.

Med Aftershock, mener duben form for å bli helt utslått etter en ekstra intens å langvarig orgasme?

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flere minutter :P Det må jo være heftig digg.

Med Aftershock, mener duben form for å bli helt utslått etter en ekstra intens å langvarig orgasme?

Ganske koselig ja ;) 

Nei mener mer at jeg står opp og kler på meg, også mens jeg gjør andre ting kan det plutselig komme en liten kilende følelse som minner om en liten orgasme gjennom hele kroppen. Ikke kontinuerlig, men det kommer og går.

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ganske koselig ja ;) 

Nei mener mer at jeg står opp og kler på meg, også mens jeg gjør andre ting kan det plutselig komme en liten kilende følelse som minner om en liten orgasme gjennom hele kroppen. Ikke kontinuerlig, men det kommer og går.

Kult, så deilig det da, føle at en light versjon av orgasmen komme å gå gjennom hele dagen. Skjer dette etter ekstra langvarig og sterk orgasme? Kanskje kultvå oppleve små orgasmer på jobb eller ute blant folk også da.

Gjest lipgloss
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mann her, se for deg orgasmen til men som en pistol, du skyter å alt skjer veldig fort, også er det over.

damer derimot, kokende vann som skummer og renner over

Anonymkode: 4c5bb...046

Stemmer ikke for min del ihverfall,lengden kan variere fra gang til gang,alt etter om jeg ligger,står,eller sitter,tidspunkt på døgnet osv betyr en del.

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kult, så deilig det da, føle at en light versjon av orgasmen komme å gå gjennom hele dagen. Skjer dette etter ekstra langvarig og sterk orgasme? Kanskje kultvå oppleve små orgasmer på jobb eller ute blant folk også da.

Det skjer etter ekstra intense orgasmer ja. Skjer ikke gjennom hele dagen, men opp til en time etterpå. Om det skjer ute blandt folk bryr jeg meg ikke noe om. Hverken i positiv eller negativ retning. Ikke noe jeg tenner spesielt på, så jeg tenker ikke over om det er kult eller ikke :) 

Skrevet
3 minutter siden, lipgloss skrev:

Stemmer ikke for min del ihverfall,lengden kan variere fra gang til gang,alt etter om jeg ligger,står,eller sitter,tidspunkt på døgnet osv betyr en del.

Samme erfaring har jeg, orgasmen til menn kan vare minst like lenge for menn. Hørt om orgasmer som varer i flere minutter for noen menn. Men sikkert veldig forskjeller fra mann til mann også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...