Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sist jeg gjorde noe med håret var i august. Nå har fargen/stripene falmet litt, og jeg har fått ettervekst, og det var jeg lei av. Så i går kjøpte jeg en mørk brun hårfarge, men den lurte meg og var altfor mørk! Helt grusomt. Så nå sprang jeg på mega og kjøpte en sånn poly blond striper. Har ingen til å hjelpe meg nå, men satser på jeg greier å få bleika håret litt. Noen som har erfaringer med akkurat denne typen, eller som har noen tips? Håret mitt er som sagt veldig mørk brunt nå.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

den sprayen skal egentlig ikke brukes på farget hår.

jeg brukte den på farget hår og måtte gjenta behandlingene 5-6 ganger.

gå til frisøren du... du vil bli mye mer fornøyd da :)

Gjest Lilleulv
Skrevet

Gå til frisøren... det der hadde jeg ikke turt...

Skrevet

Har også brukt den sprayen!

Den etser hvis man kommer borti den. Får blemmer på hendene :o

Jeg hadde hakket før mørkebrunt hår når jeg brukte sprayen og jeg fikk så vidt lysnet det en nyanse.

Frisør Frisør Frisør :wink:

Skrevet

Jeg skal til frisøren nærmere jul, dette er bare et nøds-hastverks oppdrag :P Det er ingen spray, vanlig fargemiddel. Har brukt sånn hette. Det kan ikke bli verre enn det ser ut nå :P

Skrevet

Åi, dette har jeg troa på. Det har lysna noe sinnsykt etter få minutter. Jaja, blir spennende. Føler meg meget smart her med hetta på hodet :roll: Jeg skal nok fortelle om resultatet.

Skrevet

Daså...

Trodde du mente den spray blond greia :ler:

Skrevet

Haha.. Nå har jeg skylt ut. Jeg har visst tatt en del striper bake midt oppå hodet, så der er det en konsentrert flekk med farge. Det er vått enda, men jeg har fått effekten jeg ville ha. Nå er det mørk brunt, lys brunt, burgunder og blondt ;)

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva er denne spray-greia? Blir det stripe-effekt, eller for å bleke hele håret?

Gjest Ethereal
Skrevet
Hva er denne spray-greia? Blir det stripe-effekt' date=' eller for å bleke hele håret?[/quote']

Det er noe 80-tallsgreier som du skal bruke i sola. Som oftest blir håret gulrotfarget og helt ødelagt av det. Vet ikke om det fås kjøpt lenger.

Gjest Anonymous
Skrevet

80tall? :o

fargen kan faktisk bli veldig fin også.

min ble gyldenbrun.

Skrevet

Jeg har brukt den spraysaken mange ganger. Har aldri blitt mislykket i det hele tatt. Ikke når jeg har sprayet på farget hår heller.

Skrevet

Det er noe 80-tallsgreier som du skal bruke i sola. Som oftest blir håret gulrotfarget og helt ødelagt av det. Vet ikke om det fås kjøpt lenger.

Den brukte jeg før i tiden... Ble aldri mislykket på meg, ikke ble håret mitt ødelagt heller..

Nå har jeg ganske blondt hår fra før av, så det kan være derfor det ikke har blitt misfarget....

Skrevet

Men har dere prøvd å farge håret igjen etterpå? Kan garantere at det blir misfarget! Alle som har peiling på hår, vet at spray blond er fyfy.. Den inneholder metaller som gjør at å farge håret etterpå nærmest blir en umulig oppgave

Skrevet

Som sagt så har jeg aldri hatt problemer med sprayen. Jeg har farget håret ulike farger oppå, men det har alltid blitt vellykket.

Alle som jobber med hår vil at man heller skal gå til dem og blakke seg, istedetfor å gjøre ting hjemme.

Skrevet

Så bra at det ble bra da! Har både farget og stripet med kort tid i mellom. (et par dager) og merket at håret ble veldig sprøtt så jeg vil anbefalle deg å ta en fuktighetskur ganske raskt..

Gjest Anonymous
Skrevet
Men har dere prøvd å farge håret igjen etterpå? Kan garantere at det blir misfarget! Alle som har peiling på hår' date=' vet at spray blond er fyfy.. Den inneholder metaller som gjør at å farge håret etterpå nærmest blir en umulig oppgave[/quote']

ble bra når jeg farget det etterpå ;)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har brukt spray blond med forferdelig resultat! Håret ble fullstendig ødelagt. Eneste løsning var å klippe det verste som jo likevel datt av i store klumper etter hver hårvask og ha håret i hale og fletter i ett og et halvt år mens jeg sparte. Hvis du har tykt og sterkt hår så tror jeg på at det kan gå bra, men det er ikke en sjangs jeg ville tatt!

Jeg har endelig blitt kvitt alt ødelagt hår og det er superdeilig! Endelig kan jeg slå ut håret ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...