AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #21 Skrevet 16. oktober 2016 Jeg satt med min mor da hun døde. Hun hadde ligget i koma noen dager og de koblet fra respiratoren. Det var veldig tøft og opplevelsen er delt. På den ene siden er jeg glad for at jeg var der, men på den andre siden skulle jeg nesten ønsket at jeg ikke hadde hatt anledning til det fordi det var så ufattelig vondt. Anonymkode: a9344...6f7
Gjest PopUp! Skrevet 16. oktober 2016 #22 Skrevet 16. oktober 2016 På 7.10.2016 den 7.17, AnonymBruker skrev: Så har vel ikke du måttet svømme under brennende olje, sett din bestekamerats hjerne bli smurt utover bakken eller drept jihadister i nærkamp med skarpslipte feltspader, heller. Noe trådstarter nok har. Anonymkode: b9634...078 Hva har det med saken å gjøre? Døden er ikke vakker selv om den befinner seg på et sykehjem i indre Otta. Mange kvinner ser døden hver dag på jobb, å underminere deres opplevelser blir for tåpelig.
Lanista1984 Skrevet 1. november 2016 Forfatter #23 Skrevet 1. november 2016 På 17.10.2016 den 1.16, AnonymBruker skrev: Jeg satt med min mor da hun døde. Hun hadde ligget i koma noen dager og de koblet fra respiratoren. Det var veldig tøft og opplevelsen er delt. På den ene siden er jeg glad for at jeg var der, men på den andre siden skulle jeg nesten ønsket at jeg ikke hadde hatt anledning til det fordi det var så ufattelig vondt. Anonymkode: a9344...6f7 Det var vondt å høre. Jeg vet ikke hvordan jeg hadde taklet min egen mors død. 1
Lanista1984 Skrevet 5. november 2016 Forfatter #24 Skrevet 5. november 2016 Jeg måtte en gang se at to soldater ble skutt i filler. I det vi bevegde oss ned fra et fjellparti øst i Afghanistan. Jeg gråt for å overleve selv, men jeg tok vare på dem. Og skøyt fra der jeg var. Jeg gjemte meg bak noen store steiner. Og jeg så mine kamerater bli skutt i filler, selv etter de var døde. Jeg etterlot galskap. To amerikanske venner. Jeg dro hjem til Oslo. Og bare drakk.
Snadder Skrevet 5. november 2016 #25 Skrevet 5. november 2016 Jeg har aldri sett noen dø annet enn en fisk i akvariet. Men for et års tid siden måtte vi avlive en av kattene jeg har vokst opp med og fått et nært bånd med. Jeg tror ikke egentlig på liv etter døden, men samtidig er det hendelser som får meg til å stusse. Når jeg har lagt meg om kveldene kan jeg høre noe som høres ut som kattepoter på gulvet utfor soverommet og noen ganger føles det ut som katten er med meg. Jeg har også opplevd å "se" katten. Altså innbille meg at jeg ser katten runde hjørnet på kjøkkenet eller liknende. Men det tror jeg i stor grad er knyttet til det at jeg savner henne og ønsker å se katten.
Arabella Skrevet 5. november 2016 #26 Skrevet 5. november 2016 Jeg var fysisk tilstede ved min egen død, mens bevisstheten sluknet. Min datter har fortalt at det siste jeg sa, var: Var det sånn det skulle ende?
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #27 Skrevet 5. november 2016 7 minutter siden, Arabella skrev: Jeg var fysisk tilstede ved min egen død, mens bevisstheten sluknet. Min datter har fortalt at det siste jeg sa, var: Var det sånn det skulle ende? Seriøst, du lever jo? Anonymkode: 2cfe4...421
Arabella Skrevet 5. november 2016 #28 Skrevet 5. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Seriøst, du lever jo? Anonymkode: 2cfe4...421 Jeg ble gjenopplivet.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #29 Skrevet 5. november 2016 1 minutt siden, Arabella skrev: Jeg ble gjenopplivet. Ah, skjønner. Hva døde du av? Anonymkode: 2cfe4...421
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #30 Skrevet 5. november 2016 Julenissen kom tidlig i år ser jeg. Anonymkode: 05e62...197
Arabella Skrevet 5. november 2016 #31 Skrevet 5. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ah, skjønner. Hva døde du av? Anonymkode: 2cfe4...421 Akutt abdominalblødning.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #32 Skrevet 5. november 2016 9 minutter siden, Arabella skrev: Akutt abdominalblødning. Uff, hva forårsaker den lidelsen? Anonymkode: 2cfe4...421
Arabella Skrevet 5. november 2016 #33 Skrevet 5. november 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uff, hva forårsaker den lidelsen? Anonymkode: 2cfe4...421 Det er uklart, men hadde nok sammenheng med blodfortynnende medisiner. Jeg fikk tilført nesten tre liter blod, fikk jeg vite i ettertid. Jeg hallusinerte mye, har jeg skjønt i ettertid, i det lille jeg kan huske fra sykehusoppholdet.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #34 Skrevet 5. november 2016 1 minutt siden, Arabella skrev: Det er uklart, men hadde nok sammenheng med blodfortynnende medisiner. Jeg fikk tilført nesten tre liter blod, fikk jeg vite i ettertid. Jeg hallusinerte mye, har jeg skjønt i ettertid, i det lille jeg kan huske fra sykehusoppholdet. Skjønner, håper det går bra med deg nå! Anonymkode: 2cfe4...421
Arabella Skrevet 5. november 2016 #35 Skrevet 5. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Skjønner, håper det går bra med deg nå! Anonymkode: 2cfe4...421 Dette skjedde i mai ifjor. Det har tatt lang tid å komme til krefter, men det går ganske bra nå.
Arabella Skrevet 5. november 2016 #36 Skrevet 5. november 2016 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Julenissen kom tidlig i år ser jeg. Anonymkode: 05e62...197 Hva mener du med det?
Gjest Nori Skrevet 5. november 2016 #37 Skrevet 5. november 2016 Jeg holdt farfar i hånden da han døde for snaut to uker siden. Veldig glad for at jeg var der selv om det selvsagt var vondt, han sovnet stille inn uten dramatikk. Verdens beste farfar.
Lanista1984 Skrevet 5. november 2016 Forfatter #38 Skrevet 5. november 2016 15 timer siden, Nori skrev: Jeg holdt farfar i hånden da han døde for snaut to uker siden. Veldig glad for at jeg var der selv om det selvsagt var vondt, han sovnet stille inn uten dramatikk. Verdens beste farfar. Han var nok til det siste klar over hvor heldig han var som hadde barnebarn rundt seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå