AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2016 #1 Skrevet 4. oktober 2016 Skjønner ikke greia med at når jeg sender en hyggelig melding, og ikke får svar. Meldingen ble sendt tidlig i kveld, h*n har vært pålogget flere ganger, og nå for ikke lenge siden stod det "sett kl ..:..'' Jeg vet at personen så meldingen rett etter jeg sendte den, men ikke noe svar. Hva er greia med å ikke svare? Bitter av en grunn eller noe? Kjenner jeg personen rett kan jeg få svar om et par dager. mvh Mann/gutt Anonymkode: 7b20b...708
TheGirlWhoWaited Skrevet 4. oktober 2016 #2 Skrevet 4. oktober 2016 Var det et spørsmål i den meldingen eller?
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2016 #3 Skrevet 4. oktober 2016 Holder dere på? Anonymkode: 5ec87...595
Maleficenta Skrevet 4. oktober 2016 #4 Skrevet 4. oktober 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke greia med at når jeg sender en hyggelig melding, og ikke får svar. Meldingen ble sendt tidlig i kveld, h*n har vært pålogget flere ganger, og nå for ikke lenge siden stod det "sett kl ..:..'' Jeg vet at personen så meldingen rett etter jeg sendte den, men ikke noe svar. Hva er greia med å ikke svare? Bitter av en grunn eller noe? Kjenner jeg personen rett kan jeg få svar om et par dager. mvh Mann/gutt Anonymkode: 7b20b...708 Kanskje hun har lagt seg for å sove og tenkt at hun svarer senere..
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2016 #5 Skrevet 4. oktober 2016 Akkurat nå, Maleficenta skrev: Kanskje hun har lagt seg for å sove og tenkt at hun svarer senere.. Meldingen ble sendt klokka i fem-seks tida, og h*n har vært pålogget ofte. 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Holder dere på? Anonymkode: 5ec87...595 Nei- 3 minutter siden, TheGirlWhoWaited skrev: Var det et spørsmål i den meldingen eller? Et spørsmål ala "Står til " Anonymkode: 7b20b...708
Ananas. Skrevet 4. oktober 2016 #6 Skrevet 4. oktober 2016 Jeg gjør ofte sånn når jeg leser meldinger på farten, altså er ute og går, sitter i et møte, lager mat e.l. Noe husker jeg å svare på når jeg har tid, annet glemmer jeg. Burde egentlig ikke åpnet dem i det hele tatt når det ikke passer å svare, men lett å glemme å la være når den dukker opp å skjermen. 6
Nana Skrevet 4. oktober 2016 #7 Skrevet 4. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Meldingen ble sendt klokka i fem-seks tida, og h*n har vært pålogget ofte. Nei- Et spørsmål ala "Står til " Anonymkode: 7b20b...708 Hvis det er en jente/dame og du ikke kjenner henne godt, så pleier vi å ignorere sånne meldinger som ikke sier noe som helst. Vi får ganske mange av de 6
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2016 #8 Skrevet 4. oktober 2016 1 minutt siden, Ananas. skrev: Jeg gjør ofte sånn når jeg leser meldinger på farten, altså er ute og går, sitter i et møte, lager mat e.l. Noe husker jeg å svare på når jeg har tid, annet glemmer jeg. Burde egentlig ikke åpnet dem i det hele tatt når det ikke passer å svare, men lett å glemme å la være når den dukker opp å skjermen. Kan forstå den, men føler meg sikker på at h*n ikke er så opptatt at h*n ikke kan svare. Anonymkode: 7b20b...708
Maleficenta Skrevet 4. oktober 2016 #9 Skrevet 4. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kan forstå den, men føler meg sikker på at h*n ikke er så opptatt at h*n ikke kan svare. Anonymkode: 7b20b...708 Du maser ikke da? 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2016 #10 Skrevet 4. oktober 2016 Akkurat nå, Nana skrev: Hvis det er en jente/dame og du ikke kjenner henne godt, så pleier vi å ignorere sånne meldinger som ikke sier noe som helst. Vi får ganske mange av de Tror det er individuelt om dere får meldinger fra menn dere ikke kjenner, det går litt mer mot retning "creepy". Jeg kjenner h*n godt ja! Anonymkode: 7b20b...708
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2016 #11 Skrevet 4. oktober 2016 Akkurat nå, Maleficenta skrev: Du maser ikke da? Nei, over en måned siden sist vi "snakket" Anonymkode: 7b20b...708
Maleficenta Skrevet 4. oktober 2016 #12 Skrevet 4. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, over en måned siden sist vi "snakket" Anonymkode: 7b20b...708 Kanskje hun bare ikke er så interessert i deg. Move on
Ananas. Skrevet 4. oktober 2016 #13 Skrevet 4. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan forstå den, men føler meg sikker på at h*n ikke er så opptatt at h*n ikke kan svare. Anonymkode: 7b20b...708 Godt mulig, men om det hadde vært meg, så kunne jeg f.eks. sett det på vei hjem fra butikken, kommet hjem, pakket ut varene og vips så er meldingen glemt. Betyr ikke at jeg er opptatt hele tiden, men at det var praktisk vrient å svare akkurat da jeg så den. En annen teori er som en annen over her er inne på: Du har sendt en intetsigende melding man ikke fatter noen interesse for å svare på, eller så kan det være at personen ikke har så lyst til å snakke med deg. Umulig for oss å vite hvilken variant som passer best. 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2016 #14 Skrevet 4. oktober 2016 Akkurat nå, Maleficenta skrev: Kanskje hun bare ikke er så interessert i deg. Move on Vi er venner, er ikke "kjæresteting". Det skjer at h*n skriver til meg av og til også. Anonymkode: 7b20b...708
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2016 #15 Skrevet 4. oktober 2016 Enten opptatt eller gadd ikke akkurat da. Sånn er det bare noen ganger, trenger ingen nærmere analyse. Anonymkode: 50a0d...201 2
Maleficenta Skrevet 4. oktober 2016 #16 Skrevet 4. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vi er venner, er ikke "kjæresteting". Det skjer at h*n skriver til meg av og til også. Anonymkode: 7b20b...708 Dere er vel ikke så close at hun gidder å svare da
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2016 #17 Skrevet 4. oktober 2016 Akkurat nå, Ananas. skrev: Godt mulig, men om det hadde vært meg, så kunne jeg f.eks. sett det på vei hjem fra butikken, kommet hjem, pakket ut varene og vips så er meldingen glemt. Betyr ikke at jeg er opptatt hele tiden, men at det var praktisk vrient å svare akkurat da jeg så den. En annen teori er som en annen over her er inne på: Du har sendt en intetsigende melding man ikke fatter noen interesse for å svare på, eller så kan det være at personen ikke har så lyst til å snakke med deg. Umulig for oss å vite hvilken variant som passer best. Det kan være, men hvorfor ikke bare "ta på seg ei maske" og svare? H*n har skrevet til meg før når jeg ikke har ønsket å snakke, men i stedet for å sende ut blandede signaler så har jeg svart på meldingen for å ikke lage "dårlig" stemning. Anonymkode: 7b20b...708
Ananas. Skrevet 4. oktober 2016 #18 Skrevet 4. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det kan være, men hvorfor ikke bare "ta på seg ei maske" og svare? H*n har skrevet til meg før når jeg ikke har ønsket å snakke, men i stedet for å sende ut blandede signaler så har jeg svart på meldingen for å ikke lage "dårlig" stemning. Anonymkode: 7b20b...708 Vet ikke, du får spørre. Og ja, det høres sarkastisk ut, men det er sant, for ingen her kan vite hvorfor vedkommende ikke gjør det, spesielt ikke når vi ikke engang vet om det er årsaken til stillheten. 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2016 #19 Skrevet 4. oktober 2016 1 minutt siden, Maleficenta skrev: Dere er vel ikke så close at hun gidder å svare da Kjent hverandre i mange år, vært på besøk med hverandre, kjenner hverandre ganske bra tror jeg. Anonymkode: 7b20b...708
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2016 #20 Skrevet 4. oktober 2016 1 minutt siden, Ananas. skrev: Vet ikke, du får spørre. Og ja, det høres sarkastisk ut, men det er sant, for ingen her kan vite hvorfor vedkommende ikke gjør det, spesielt ikke når vi ikke engang vet om det er årsaken til stillheten. Skjønte ikke helt hva du skrev her? Jeg lar det nok ligge. Svarer h*n, så svarer jeg tilbake. Lager ikke noe "drama" over det, synes bare det er j*** merkelig. Men sånn er det, noen er bare litt rar. Anonymkode: 7b20b...708
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå