AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2016 #1 Skrevet 4. oktober 2016 Kan noen fortelle meg hva området mellom nesa og kinnbein heter? Ca det området som IKKE er markert i noe her. Der man tegner værhår på karneval.... Uansett, jeg er så utrolig tørr i det området!!! Noen tips til kremer? har prøvd en del, men føler meg stram og tør kort tid etter. Det blir værre når som det begynner å bli kaldt ute. Om jeg lager grimase i speilet kan jeg igrunn se små streker i huden fordi den er så stram(ikke rynker). Bruker toner ca hver morgen og kveld, pluss fuktighetskrem. Testet en del forskjellige samples fra korea/ebay og en del norske. Finner liksom aldri noen som er bra nok.... Bruker ikke annen sminke enn maskara... Tips? Anonymkode: e96d4...047
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2016 #2 Skrevet 4. oktober 2016 Der man tegner værhår... Bra måte å forklare det på Hadde veldig god erfaring med Vichy Nutrilogie da jeg hadde tørr hud. Tok bare et par dager før huden var som normal. Anonymkode: 1e079...27c
Djungelvrål Skrevet 4. oktober 2016 #4 Skrevet 4. oktober 2016 Prøv olivenolje etter å ha skrubbet huden forsiktig. Olivenolje er gull, spesielt på tørre og såre vinterhender. Hvis toneren din inneholder alkoholdenat så kast den, den gjør bare vondt verre.
Djungelvrål Skrevet 4. oktober 2016 #6 Skrevet 4. oktober 2016 32 minutter siden, Teardrop skrev: Finnes toner med fuktighet? Ja det finnes mange, se etter en for sensitiv eller tørr hud. Det er ofte alkohol i tonere så se på ingrediensene.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2016 #7 Skrevet 6. oktober 2016 Det området er vel sensitivt, men ikke så fettete som rett ved siden av nesa, men skal pleies, det også. Særlig de som pleier å fjerne værhåret Det heter amors bue forresten. Anonymkode: 9301e...653
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #8 Skrevet 7. oktober 2016 På 6.10.2016 den 15.47, AnonymBruker skrev: Det området er vel sensitivt, men ikke så fettete som rett ved siden av nesa, men skal pleies, det også. Særlig de som pleier å fjerne værhåret Det heter amors bue forresten. Anonymkode: 9301e...653 Amorsbuen er buen rett over overleppen. Det er ikke der TS snakker om Anonymkode: ecba0...176
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå