Gå til innhold

Hva heter området mellom nesa og kinnbena? TIps til krem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen fortelle meg hva området mellom nesa og kinnbein heter?
Ca det området som IKKE er markert i noe her.
Der man tegner værhår på karneval....

Uansett, jeg er så utrolig tørr  i det området!!! Noen tips til kremer? har prøvd en del, men føler meg stram og tør kort tid etter. Det blir værre når som det begynner å bli kaldt ute. Om jeg lager grimase i speilet kan jeg igrunn se små streker i huden fordi den er så stram(ikke rynker).

Bruker toner ca hver morgen og kveld, pluss fuktighetskrem. Testet en del forskjellige samples fra korea/ebay og en del norske. Finner liksom aldri noen som er bra nok.... Bruker ikke annen sminke enn maskara...
Tips?

face-contouring-makeup-tutorial.jpg

Anonymkode: e96d4...047

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der man tegner værhår... Bra måte å forklare det på :fnise:

Hadde veldig god erfaring med Vichy Nutrilogie da jeg hadde tørr hud. Tok bare et par dager før huden var som normal.

Anonymkode: 1e079...27c

Skrevet

Kinn?

Anonymkode: d3876...9e0

Skrevet

Prøv olivenolje etter å ha skrubbet huden forsiktig.  Olivenolje er gull, spesielt på tørre og såre vinterhender.  Hvis toneren din inneholder alkoholdenat så kast den, den gjør bare vondt verre.  

Skrevet

Finnes toner med fuktighet?

Skrevet
32 minutter siden, Teardrop skrev:

Finnes toner med fuktighet?

Ja det finnes mange, se etter en for sensitiv eller tørr hud.  Det er ofte alkohol i tonere så se på ingrediensene. 

Skrevet

Det området er vel sensitivt, men ikke så fettete som rett ved siden av nesa, men skal pleies, det også. Særlig de som pleier å fjerne  værhåret :P Det heter amors bue forresten.

Anonymkode: 9301e...653

Skrevet
På 6.10.2016 den 15.47, AnonymBruker skrev:

Det området er vel sensitivt, men ikke så fettete som rett ved siden av nesa, men skal pleies, det også. Særlig de som pleier å fjerne  værhåret :P Det heter amors bue forresten.

Anonymkode: 9301e...653

Amorsbuen er buen rett over overleppen. Det er ikke der TS snakker om

Anonymkode: ecba0...176

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...