Gå til innhold

Betale for dagpass av hund?

Anbefalte innlegg

Gjest Teletubbien
Skrevet

Hvor mye kunne dere tenkt dere å betale for at en person passet hunden deres i 8-9 timer mens du var på jobb og da trimmet den også?!? La oss si for 4 dager i uken og for 3 dager i uken og for 2 dager i uken... Hvor mye ville dere betalt da, i mnd??? :roll:

Videoannonse
Annonse
Gjest Hilde K S
Skrevet

Jeg ville ikke ha anskaffet meg hund dersom den skulle være så mye alene som 8 timer pr dag. Jeg synes det blir for dyrt å ha kjæledyr dersom andre skal ha betaling for å passe det.

Sånn ellers for dyreelskere som sammenligner hunden sin med det å ha et barn, vil jeg anta at vanlig barnehagepris ville vært anstendig pris. 2750,- pr måned.

Skrevet

Det finnes de som kommer hjem til deg hver dag for å lufte hunden/dyret ditt, mate og kose. Dette gjelder da én time om dagen (jeg tror du skal lete godt om du finner noen som er villig til å passe en hund 8 timer hver dag for en lønn du er villig til å betale for), og de jeg vet om tar 250 kroner dagen. Jeg synes dette er ganske mye for en lusen time, så hadde mitt dyr hatt problemer med å være hjemme så lenge hadde jeg heller alliert meg med en nabo eller et familiemedlem som bodde i nærheten og kunne tatt en tur innom.

Skrevet

De kunne kanskje fått betalt meg for å få låne hunden...

Vet ikke hvor mye jeg ville betalt, det kommer an på inntekt og utgifter forøvrig. Men bedre å alliere seg med en pensjonist eller nabo enn å kontakte firma...hvis lommeboka osv. tilsier det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...