anonym5000 Skrevet 4. oktober 2016 #21 Skrevet 4. oktober 2016 Akkurat nå, Oppgitt78 skrev: De fleste toåringer er meget kapable til å lyve, men oftest også enkle å avsløre.. Det spøker i min leilighet , det er aldeles ikke så usansynlig det han sier. 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2016 #22 Skrevet 4. oktober 2016 Ah, nå ser jeg at dette er postet i underforum Religion, alternativt og filosofiske spørsmål, og ikke i underforum Helse der det burde være.... Anonymkode: 450b3...15d 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2016 #23 Skrevet 4. oktober 2016 Vel, det sies jo at barn og dyr og ellers uskyldige sjeler kan se ting som ikke du og meg kan se. Venninnen min opplevde noen ganger uforklarlige ting i huset hun bodde i før. En kveld lå hun på sofaen med hunden sin og så på TV, når hunden plutselig hoppet ut av sofaen, løp til inngangen til kjøkkenet og satte seg ned midt på gulvet og bare tittet opp.. Anonymkode: 63a8f...b7a 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2016 #24 Skrevet 4. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vel, det sies jo at barn og dyr og ellers uskyldige sjeler kan se ting som ikke du og meg kan se. Venninnen min opplevde noen ganger uforklarlige ting i huset hun bodde i før. En kveld lå hun på sofaen med hunden sin og så på TV, når hunden plutselig hoppet ut av sofaen, løp til inngangen til kjøkkenet og satte seg ned midt på gulvet og bare tittet opp.. Anonymkode: 63a8f...b7a Det kan ha vært en edderkopp, flue eller noe annet som den så eller hørte.... Anonymkode: 450b3...15d 4
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2016 #25 Skrevet 4. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det kan ha vært en edderkopp, flue eller noe annet som den så eller hørte.... Anonymkode: 450b3...15d Mulig men ganske usannsynlig.. Hun sa han satt og tittet opp på samme måte som han gjør når hun kommer hjem fra jobb eller står og forbereder måltid til han Anonymkode: 63a8f...b7a
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2016 #26 Skrevet 4. oktober 2016 Er han så redd når han vinker og sier ha det bra til denne mannen? Anonymkode: 23ce4...cc4 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2016 #27 Skrevet 4. oktober 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er han så redd når han vinker og sier ha det bra til denne mannen? Anonymkode: 23ce4...cc4 Pleier også å vinke og si "ha det bra" når jeg er vettskremt. Anonymkode: 57079...d9a 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2016 #28 Skrevet 4. oktober 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mulig men ganske usannsynlig.. Hun sa han satt og tittet opp på samme måte som han gjør når hun kommer hjem fra jobb eller står og forbereder måltid til han Anonymkode: 63a8f...b7a Du mener at en edderkopp er mer usannsynlig enn ett spøkelse....? 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er han så redd når han vinker og sier ha det bra til denne mannen? Anonymkode: 23ce4...cc4 Nettopp, veldig usammenhengende oppførsel, om han er så redd denne mannen, så hadde han neppe vinket hadet. Ts, om du ikke troller, så tar du dette opp med lege, gi han riktig behandling enn alt dette overnaturlige tullet. Du må ta dette seriøst om han faktisk hallusinerer. Anonymkode: 921cc...81c 3
jabx Skrevet 4. oktober 2016 #29 Skrevet 4. oktober 2016 2 timer siden, SunnivaOslo skrev: Kan være det er "noe" der ja. Noe han ser. Nei, det kan det ikke. 1
lokmeister2016 Skrevet 13. november 2016 #30 Skrevet 13. november 2016 de er mulig noen går igjen, barn og dyr er mere vare og kan se slikt 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #31 Skrevet 13. november 2016 10 minutter siden, lokmeister2016 skrev: de er mulig noen går igjen, barn og dyr er mere vare og kan se slikt Mener du virkelig at ungen ser spøkelser på ordentlig? Anonymkode: 9cb0e...634 1
lokmeister2016 Skrevet 13. november 2016 #32 Skrevet 13. november 2016 det er mulig ja , jeg har en veninne som ser folk som er gått bort. Jeg kan selv se energier,men har ikke sett gjenferd:)
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #33 Skrevet 13. november 2016 1 minutt siden, lokmeister2016 skrev: det er mulig ja , jeg har en veninne som ser folk som er gått bort. Jeg kan selv se energier,men har ikke sett gjenferd:) Men er det ikke mye mer sannsynlig at dette er noe med tror man ser, eller hallusinerer? Anonymkode: 9cb0e...634 1
lokmeister2016 Skrevet 13. november 2016 #34 Skrevet 13. november 2016 vet ikke jeg men samme faen de vel, jeg velger tro på de åndelige jeg . Om de er det eller ikke , spiller ingen rolle, en del av min virklighet i hverfall. 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #35 Skrevet 13. november 2016 1 minutt siden, lokmeister2016 skrev: vet ikke jeg men samme faen de vel, jeg velger tro på de åndelige jeg . Om de er det eller ikke , spiller ingen rolle, en del av min virklighet i hverfall. Kan du beskrive disse energiene du ser? Hva er de? Anonymkode: 9cb0e...634
lokmeister2016 Skrevet 13. november 2016 #36 Skrevet 13. november 2016 noen sier de er orber, eller noen sier de er noen som går igjen , jeg vetikke jeg altså. ser de ofte i side synet eller lys glimt. er liksom hvite energier ikke mange farger liksom.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #37 Skrevet 13. november 2016 1 minutt siden, lokmeister2016 skrev: noen sier de er orber, eller noen sier de er noen som går igjen , jeg vetikke jeg altså. ser de ofte i side synet eller lys glimt. er liksom hvite energier ikke mange farger liksom. Jeg søkte på orber på google bilder. Slike ting ser jeg også av og til, det er nok vanlige synsforstyrrelser. Anonymkode: 9cb0e...634 1
Leoria Skrevet 13. november 2016 #38 Skrevet 13. november 2016 Kanskje en mann som tidligere har bodd der dere bor. Han var redd på førsten, men er han redd hvergang han ser denne mannen? Det kan være mange grunner. Jeg tror på det åndelige, men kan selvfølgelig være noe annet. Jeg har ingen teorier om hvorfor han blir redd og ser denne mannen på et bestemt sted, men det eneste jeg kan tenke er når han sier "hadet mannen" for ofte så sier de på barnetv hadet når programmet er ferdig. Mennesker og figurer på TV snakker ofte til dem som sitter å ser på i stua, men kanskje han oppfatter det slik at de snakker til noen som ikke er der, og da vil han gjøre det samme. Men jeg syns det er veldig rart, så keg skjønner godt at du syns dette er uhyggelig!
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #39 Skrevet 13. november 2016 Jo - barn i den alderen kan få psykiske lidelser. Om du søker på "Born schizophrenic" på youtube kan du finne mange dokumentarer om ei jente som heter Jani. Hun begynte allerede som baby å vise tegn til schizofreni, med blant annet synshallusinasjoner. Sier så klart ikke at det nødvendigvis er hallusinasjoner sønnen din har, men det kan være lurt å sjekke dette ut. Jeg har selv en psykoselidelse, og vet godt at dette er viktig å ta tak i så fort som mulig. Uansett om han har eller ikke har en psykisk lidelse er det jo ikke greit for sønnen din å gå rundt og være redd for noen som ikke er der. Anonymkode: a8d4a...870
Gjest incognita Skrevet 13. november 2016 #40 Skrevet 13. november 2016 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg søkte på orber på google bilder. Slike ting ser jeg også av og til, det er nok vanlige synsforstyrrelser. Anonymkode: 9cb0e...634 Mouches volantes. 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo - barn i den alderen kan få psykiske lidelser. Om du søker på "Born schizophrenic" på youtube kan du finne mange dokumentarer om ei jente som heter Jani. Hun begynte allerede som baby å vise tegn til schizofreni, med blant annet synshallusinasjoner. Sier så klart ikke at det nødvendigvis er hallusinasjoner sønnen din har, men det kan være lurt å sjekke dette ut. Jeg har selv en psykoselidelse, og vet godt at dette er viktig å ta tak i så fort som mulig. Uansett om han har eller ikke har en psykisk lidelse er det jo ikke greit for sønnen din å gå rundt og være redd for noen som ikke er der. Anonymkode: a8d4a...870 Gudhjelpemeg. Mener du virkelig at guttungen er schizofren basert på at han har en fantasi"venn"?! TS, jeg tror gutten din fantaserer. Det er ikke uvanlig for en 2-åring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå