AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2016 #1 Skrevet 4. oktober 2016 Noen som har erfaring med disse? De hatt en supermega billig tilbud de kunne gi meg i går - 8 uker med trenings- og kostholdprogram for ...hold it....bare 20.000 kr. Har noen andre her snakket med de? Jeg klarte å gi fra meg kortnummeret mitt og betale 1000 kr(jada, dum som jeg er), men han på tlf sa jeg kunne angre meg slik at jeg kunne hoppe av opplegget etter første uka og deretter ikke betale noe mer - men får selvsagt ikke svar på mailene jeg sender. Egentlig skal jeg bli trukket 1500 kr i mnd, kan de få til å trekke meg selv om jeg ikke har opprettet avtalegiro eller noe? Hjeeelp. Kanskje dette er postet på feil forum, men., Upsi. Anonymkode: 3843f...913
Sulla81 Skrevet 12. oktober 2016 #2 Skrevet 12. oktober 2016 Heisan. Jeg har og snakket med de. Veldig spent på hvirdan det gikk med deg?
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #3 Skrevet 18. oktober 2016 20.000,-?!?!!!!? OMG😱 Anonymkode: d25fc...dd9
drue Skrevet 18. oktober 2016 #4 Skrevet 18. oktober 2016 Eh, jeg har stor tro på at du kan finne noe annet billigere.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #5 Skrevet 20. oktober 2016 På 12.10.2016 den 14.55, Sulla81 skrev: Heisan. Jeg har og snakket med de. Veldig spent på hvirdan det gikk med deg? Jeg ble tilbudt å være med selvsagt, regner med de vil ha med så mange som mulig. Er jo lureri å ikke nevne nooe om penger før i slutten av en lang samtale hvor man har lagt ut masse fortroligheter om seg selv. Og deretter si "du er den vi er på jakt etter og dette får du for kun 20K". Anonymkode: 3843f...913
Hot mess Skrevet 20. oktober 2016 #6 Skrevet 20. oktober 2016 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble tilbudt å være med selvsagt, regner med de vil ha med så mange som mulig. Er jo lureri å ikke nevne nooe om penger før i slutten av en lang samtale hvor man har lagt ut masse fortroligheter om seg selv. Og deretter si "du er den vi er på jakt etter og dette får du for kun 20K". Anonymkode: 3843f...913 Ikke for å være slem, men har du aldri vært borti en selger før? Jeg har omtrent blitt revolverintervjuet om jobbsituasjon og interesser av folk som skulle selge medlemsskap i Redd Barna på gata før jeg høflig fikk unnskyldt meg og kommet meg videre. Det er strengt tatt ikke lureri med mindre de får deg til å forplikte deg til noe uten å nevne at det koster penger. Siden jeg aldri har sagt ja til noe sånt, vet jeg ikke akkurat hvordan det fungerer med angrerett og slikt, men det er da noe med at ethvert kjøp over tlf eller nett har 14 dagers angrefrist? Det er i alle fall absolutt ingenting de kan tilby deg som er verdt 20 000 (herlighet, for den summen per uke kunnne du jo kjøpe PT-timer og gå på noe slags kostholdskurs), og du bør kunne slippe unna med å angre allerede nå og ikke betale noe. Hvis du har oppgitt kortinformasjon, skal de fint greie å trekke deg (ikke oppgi kortinformasjon over tlf, ever), hvis ikke sender de nok faktura, men det er ikke gitt at du kan la være å betale den. Ta kontakt med dem, si at du vil benytte angrefrist, og hvis de ikke går med på det, kontakt forbrukerrådet (du kan også si at du kommer til å gjøre det, det kan gjøre dem mer samarbeidsvillig). I fremtida, så husk at med mindre noen vil ha inngående info om hvilket politisk parti du sympatiserer med, så ringer de nok for å selge deg noe, og å kjøpe noe på impuls du ikke har tenkt over via tlf, er like smart som å netthandle på ebay på fylla.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #7 Skrevet 21. oktober 2016 På 20.10.2016 den 8.57, Hot mess skrev: Ikke for å være slem, men har du aldri vært borti en selger før? Haha, jo har vært det Men de sendte først en mail hvor de skrev at de var på jakt etter noen som virkelig ønsket en forandring og at de ikke ville ta med hvem som helst osv osv. Stod ingenting om penger i mailen. De ville sette opp en samtale for å avdekke om jeg var riktig person for å være med på dette "prosjektet" eller hva de kalte det. Så litt mer innviklet enn at de bare ringte meg. Men burde kanskje skjønt det med en gang, sånn i etterpåklokskapens navn Det ordnet seg heldigvis, og jeg har fått tilbake de 1000 kronene. Takk for svar og ellers gode råd Anonymkode: 3843f...913
10na-35 Skrevet 8. februar 2017 #8 Skrevet 8. februar 2017 Jeg vil gjerne dele min erfaring med fitsquad. Jeg meldte meg på, og kjente også på at dette var mye penger å bruke uten å vite hva jeg fikk igjen. Men samtidig trengte jeg et push for å komme i gang. Så jeg ville prøve. Det at jeg investerte så mye penger i dette bidro til at jeg følte meg mer forpliktet til å gjennomføre alle treningene.. og det å investere i en sunn og god livsstil tenkte jeg var vel anvendte penger. Opplegget var over all forventning. Jeg har tidligere bestilt treningsprogram over nett, men aldri følt at jeg fikk noe god oppfølging. Men det fikk jeg gjennom dette programmet 😊 Tett oppfølging og et kjempebra treningsprogram. Å kostholdsbiten er basert på helt vanlig mat uten at man må drive å telle kalorier å veie maten. Noe som gjør det mye lettere å kombinere med en vanlig hverdag og måltider med resten av familien. Ja det kostet litt penger, men jeg mener dette er den beste investeringen jeg har gjort. Det er nå 4 mnd siden jeg begynte på programmet og jeg har fortsatt med den gode livsstilen. Jeg har gått ned i vekt, blitt mye sterkere og fått masse overskudd og energi. Så hvis man vil komme i gang med trening å få en bedre livsstil er dette et bra springbrett for å komme i gang. Jobben må man gjøre selv, men jeg synes det var lettere når jeg hadde noen som ga meg tilbakemld og pushet meg. Så bare varme anbefalinger fra meg hvis man trenger litt hjelp til å komme i gang 👍
Sulla81 Skrevet 8. februar 2017 #9 Skrevet 8. februar 2017 2 timer siden, 10na-35 skrev: Jeg vil gjerne dele min erfaring med fitsquad. Jeg meldte meg på, og kjente også på at dette var mye penger å bruke uten å vite hva jeg fikk igjen. Men samtidig trengte jeg et push for å komme i gang. Så jeg ville prøve. Det at jeg investerte så mye penger i dette bidro til at jeg følte meg mer forpliktet til å gjennomføre alle treningene.. og det å investere i en sunn og god livsstil tenkte jeg var vel anvendte penger. Opplegget var over all forventning. Jeg har tidligere bestilt treningsprogram over nett, men aldri følt at jeg fikk noe god oppfølging. Men det fikk jeg gjennom dette programmet 😊 Tett oppfølging og et kjempebra treningsprogram. Å kostholdsbiten er basert på helt vanlig mat uten at man må drive å telle kalorier å veie maten. Noe som gjør det mye lettere å kombinere med en vanlig hverdag og måltider med resten av familien. Ja det kostet litt penger, men jeg mener dette er den beste investeringen jeg har gjort. Det er nå 4 mnd siden jeg begynte på programmet og jeg har fortsatt med den gode livsstilen. Jeg har gått ned i vekt, blitt mye sterkere og fått masse overskudd og energi. Så hvis man vil komme i gang med trening å få en bedre livsstil er dette et bra springbrett for å komme i gang. Jobben må man gjøre selv, men jeg synes det var lettere når jeg hadde noen som ga meg tilbakemld og pushet meg. Så bare varme anbefalinger fra meg hvis man trenger litt hjelp til å komme i gang 👍 Så kjekt at du hadde gode erfaringer :-) Har du prøvd Personlig Trener tidligere? Tenkte litt i forhold til pris på det og dette opplegget. Der vil du jo få samme oppfølging og tilpassing, samtidig som du noen faste økter har du sammen med PT-en. 1
10na-35 Skrevet 8. februar 2017 #10 Skrevet 8. februar 2017 7 timer siden, Sulla81 skrev: Så kjekt at du hadde gode erfaringer :-) Har du prøvd Personlig Trener tidligere? Tenkte litt i forhold til pris på det og dette opplegget. Der vil du jo få samme oppfølging og tilpassing, samtidig som du noen faste økter har du sammen med PT-en. Ja 😊 Jeg har tidligere hatt noen timer med personlig trener hvor jeg har fått innføring i teknikk i knebøy, markløft og benkpress. Men følte vel ikke jeg fikk den oppfølgingen jeg hadde ønsket. ( dette varierer nok fra plass til plass og fra trener til trener, men det var min opplevelse ) Jeg fikk en innføring i teknikk, men ikke noe mer utover det. så det ble bare noen timer. Med dette programmet får du tett oppfølging på både trening og kosthold, og også litt mentaltrening. Opplegget er slik at det er en ny fokusoppgave for hver uke slik at du får lære noe nytt under hele programmet. jeg syns dette var veldig motiverende da det hele veien ble små delmål, og det ble fokus på en og en uke i stede for å 8 uker. Jeg trengte følelsen av at noen fulgte med på om jeg gjennomførte treningen, litt ros etter hvert som jeg fikk fremgang. og noen å spørre om råd når jeg følte kroppen var tung og sliten.. spiser jeg for lite? trener jeg for hardt? og lignende. Dette opplegget passet meg veldig bra og jeg syns det var verdt hver eneste krone 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå