AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2016 #1 Skrevet 4. oktober 2016 Hei ! Er det noen som har erfaring med bbg program, resultater eller noen som holder på nå? Hadde min første økt med bbg idag og jeg må bare si at jeg trodde jeg var sånn passe trent før jeg begynnte men jeg klarte ikke fullføre mer en to runder. Pustet og peset og svettet! Det var kjempe tungt. Jeg har notert vekt, tatt bilder og mål som jeg skal sjekke hver måned fremover. Er det vanlig å ikke klare å gjennomføre en økt en gang? Blir det lettere ? Anonymkode: 8f31e...347
Lulu21 Skrevet 5. oktober 2016 #2 Skrevet 5. oktober 2016 Jeg gjennomførte den for første gang i fjor, og for andre gang nå i våres. Det er tungt i starten, men man kjenner man blir sterkere/ bedre form etterhvert. Men det blir også tyngere og tyngere jo lenger inn i programmet du kommer. I fjor var det veldig stor forskjell fra dag 1 og siste dag. Gode resultater. Jeg sluntret nok litt mer unna nå i våres, og gav ikke alt, så da ble ikke resultatene helt det jeg ville heller. Fortsett å ta bilder fra uke til uke! Gøy å se forskjellen. Lykke til!
Kokosboll Skrevet 9. oktober 2016 #3 Skrevet 9. oktober 2016 Om du er dålig trent så starte med pre-work out på 4 uker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå