Gå til innhold

Hva tenker dere om folk i Canada Goose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer selv å kjøpe Canada Goose eller Parajumper, og lurer på hva folk tenker angående det. Blir selvfølgelig å kjøpe jakken uavhengig av hva andre mener, men er interessant å høre ettersom jeg tidligere har hørt mye rart.

Anonymkode: 04736...c2a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vurderer selv å kjøpe Canada Goose eller Parajumper, og lurer på hva folk tenker angående det. Blir selvfølgelig å kjøpe jakken uavhengig av hva andre mener, men er interessant å høre ettersom jeg tidligere har hørt mye rart.

Anonymkode: 04736...c2a

Hvorfor lurer du på det?

Anonymkode: f831b...287

Skrevet

Jeg har aldri sett noen med Canada Goose eller Parajumper. Ergo, jeg får det ikke med meg.

Anonymkode: 5c649...338

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker at de har fine jakker og er heldige som har råd så de holder seg gode og varme

Anonymkode: bf15e...0c7

• Liker 3
Skrevet

Når jeg ser folk i Canadaa Goose så tenker jeg at de kanskje ikke vet helt hvordan klærne de går i er laget. Så igrunnen ingen fordømmelse. Hvis man derimot vet hva slags lidelser dyrene har gjennomgått og alikevel velger å kjøpe produktene så tenker jeg at man ikke plages av og bryr seg om dyr mishandles og lider.

Anonymkode: 0efc6...3e9

• Liker 3
Skrevet

Jeg kjøpte meg Canada Goose jakke før det ble kjent hvordan de ble laget. Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke lenger liker å bruke den, til tross for at det er en av de aller beste jakkene jeg noensinne har hatt. Jeg tenker ikke noe særlig over det når jeg ser folk bruke dem, men jeg håper i mitt stille sinn at de som meg kjøpte dem før det ble kjent hvordan de blir produsert og at de bare ikke ønsker å kaste en fantastisk god jakke. 

Selv har jeg nå kjøpt meg Svea-jakke med falsk pels, og denne kan virkelig anbefales.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Sirah skrev:

Jeg kjøpte meg Canada Goose jakke før det ble kjent hvordan de ble laget. Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke lenger liker å bruke den, til tross for at det er en av de aller beste jakkene jeg noensinne har hatt. Jeg tenker ikke noe særlig over det når jeg ser folk bruke dem, men jeg håper i mitt stille sinn at de som meg kjøpte dem før det ble kjent hvordan de blir produsert og at de bare ikke ønsker å kaste en fantastisk god jakke. 

Selv har jeg nå kjøpt meg Svea-jakke med falsk pels, og denne kan virkelig anbefales.

Så lenge det ikke er langet av hund, så. Hunder er jo mer verdt enn mennesker.

Skrevet

De fleste på min alder vet veldig godt hva som skjer med dyrene og hva de gjennomgår. Tenker at de på min alder (tenåringer og unge voksne) er rimelig avskyelige som velger å gå med slike jakker. Middelaldrende og eldre har jeg ikke så mange tanker om, bortsett fra at jeg gjerne skulle fortalt dem hva jakka deres egentlig koster. 

Dessverre ødelegger det hele førsteinntrykket mitt og jeg unngår de for alt jeg kan. 

Er så stolt av kusina mi på 16 som fikk en brenn ny Parajumpers av et familiemedlem. Hun brukte den en liten stund før hun googlet den. Da gikk hun til det familiemedlemmet og sa at hun kunne få den tilbake ellers ville hun donere den bort, for hun ønsket ikke å gå i slikt. (Endte med at jakka ble donert bort, og familiemedlemmet også fikk større forståelse for hva dyrene faktisk gjennomgår. Hun kommer ikke til å kjøpe flere.) Det står det i respekt av. 

Anonymkode: e0b17...1a8

• Liker 6
Skrevet

De som kjøper de jakkene støtter dyremishandling og det liker jeg ikke.

• Liker 6
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge det ikke er langet av hund, så. Hunder er jo mer verdt enn mennesker.

?

Skrevet

Jeg tenker alltid at de er litt usikre på seg selv og derfor må gjemme seg bak en overpriset jakke.

Anonymkode: 1bec9...081

• Liker 5
Gjest morhjertegod
Skrevet

Tenker ingenting, bryr meg ikke hva andre går med, legger ikke merke til det. Folk får gå i det de selv har lyst til :o)

Skrevet

Jeg har tenkt at det ser veldig varmt ut, jeg bor i Bergen og har ikke helt skjønt den. Det kan jo bli ganske kaldt og surt her, men da er det jo ganske vått også. Men, hvem er jeg som sier noe. Jeg har kjøpt meg en høstjakke i cordfløyel og en annen i noe syntetisk ullpledd-lignende materiale. Way to go:fnise:

Anonymkode: a3705...e2f

Skrevet

Tenker ikke noe, har en selv og bruker den hver vinter.

Anonymkode: d332b...6a2

• Liker 1
Skrevet

Dømmer ikke folk ut fra hva slags jakke de velger å gå i, haha.

Skrevet

Idioter.

Anonymkode: 1664e...239

• Liker 1
Skrevet

Hva synes du om å støtte dyremishandling?

• Liker 1
Skrevet

Dårlig smak, sorry. Og at man støtter dyremishandling.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker ikke noe spesielt over jakken i seg selv, men det avhenger av hvordan du går med den. Jeg ser det er mange som eksempelvis går med åpen jakke i byen i varmegrader. Det ser ganske tullete ut, og det gir meg et inntrykk av at du er mest opptatt av å følge trender fremfor å kle deg etter været. Å gå med det i sammenheng med UGGs og LV- eller MK-veske er også ganske harry. 

Nå er innlegget mitt basert på utseende av jakken. Jeg kjenner ikke til produksjonsmetoden. 

Anonymkode: 40cbb...72a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...