Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er en jente på 16 år. 

Jeg og har en vennine som jeg har begynt å skli litt bort fra. Jeg har 2 bestevennniner som alltid har vert der også har jeg hun ene vennina som jeg har begynt å skli litt bort fra. Fann idag ut at hun og en av hennes venner stjelte 50% vodka fra foreldrene sine og var med noen gutter utenfor Coop og drakk seg så drita at de ikke klarte å gå, på en mandag! føler at de kanskje har overdrevet historien tho, men uansett.

Syntes slik oppførsel (ikke drikking generelt men det å drikke seg drita utenfor en butikk på en mandag) ikke er kult, spesielt ikke når de syntes det er såå gøy å gå å fortell om hvor kule de er.

Spørsmålet mitt er om det dere syns det er greit å droppe å vere med henne, eller iallefall begrense det litt, pga dette?

Og gjerne si deres mening

Anonymkode: a5fec...e1b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.

Anonymkode: 80068...ee8

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja.

Anonymkode: 80068...ee8

greia er at jeg ikke har så mange venner, egentlig ikke pga at ingen vil være vennen min eller noe sant men fordi jeg syntes det er for mye styr, så er liksom litt dumt å miste de jeg faktisk har investert tid i.

Anonymkode: a5fec...e1b

Skrevet

Ja, hadde ikke villet være på lik linje med dem.

Skrevet

Hvis du ikke liker det hun driver med så kan du selvfølgelig la vær å være så mye sammen med henne. Om din motivasjon for å beholde vennskapet er at du totalt sett ikke har så mange venner så må du jo spørre deg selv om det er rett motivasjon for å beholde et vennskap? Hva med felles interesser, om hun er omtenksom, snill, god lytter, morsom å være sammen med osv.?

Skrevet

Ville ikke droppet henne kun fordi hun drakk seg full. Alle gjør "feil" i blant. 

Anonymkode: 9c2a5...3c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...