AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2016 #1 Skrevet 4. oktober 2016 På torsdag ble jeg med hjem til en fyr jeg møtte da jeg var ute på byen. Det er en fyr som går samme stedet jeg studerer og trener, så vi har sett hverandre før, men jeg kjente han ikke fra før av. På søndag fikk jeg en melding fra han der han spurte litt om hvordan det gikk osv. Vi sendte et par meldinger frem og tilbake den dagen, og jeg sendte den siste meldingen. Det var ingen seksuelle undertoner i meldingene, de var kun vennlige. Nå lurer jeg litt på hvordan jeg skal tolke dette, for jeg har aldri blitt kontaktet etter ONS før, men har derimot ikke hatt så mange. Han har ikke sendt flere meldinger siden søndag. Jeg vet ikke helt om han er "kjærestemateriale", men en del av meg har lyst til å møte han igjen. Anonymkode: e1726...807
Stiigen Skrevet 4. oktober 2016 #2 Skrevet 4. oktober 2016 Mest sannsynlig fisker han etter et FB forhold. Så hvis du også ønsker noe slikt så er det bare å kjøre på. Det kan være koselig det, men ikke samme som kjæreste(siden han sikkert også har andre damer han roter med). For et definitivt svar bør du spørre ham.
Vifsla Skrevet 4. oktober 2016 #3 Skrevet 4. oktober 2016 Enten er han bare av det høflige slaget som synes han burde sende en melding for å bekrefte en hyggelig kveld/natt eller så er han muligens interessert i noe mer. Du har jo absolutt ingenting å tape på å sende en melding og høre hvordan det går? Da finner du jo ganske fort utav om han er interessert eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2016 #4 Skrevet 4. oktober 2016 2 timer siden, Stiigen skrev: Mest sannsynlig fisker han etter et FB forhold. Så hvis du også ønsker noe slikt så er det bare å kjøre på. Det kan være koselig det, men ikke samme som kjæreste(siden han sikkert også har andre damer han roter med). For et definitivt svar bør du spørre ham. FB-forhold - hva mener du med det? FF? I så fall tenker jeg at det muligens kan være noe slikt, ja. 2 timer siden, Vifsla skrev: Enten er han bare av det høflige slaget som synes han burde sende en melding for å bekrefte en hyggelig kveld/natt eller så er han muligens interessert i noe mer. Du har jo absolutt ingenting å tape på å sende en melding og høre hvordan det går? Da finner du jo ganske fort utav om han er interessert eller ikke. Gjør menn virkelig det? For å være høflig? Hadde aldri sendt melding selv dersom jeg ikke hadde vært interessert i noe mer, er kanskje derfor jeg lurer litt på hva han egentlig vil. Hadde i utgangspunktet tenkt at jeg ikke kom til å få en melding fra han. Anonymkode: e1726...807
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå