Gå til innhold

Synes du bikkja kan brukes som unnskyldning for alt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En jente jeg kjenner unnlater å komme i begravelsen til et familiemedlem som har dødd fordi "hunden hennes ikke kan være alene". Dette er faktisk grunnen til at hun ikke kommer i begravelsen. Synes du det er ok å bruke hunden som unnskyldning for slikt? 

Jeg kjenner at jeg synes det er EKKELT.

Anonymkode: 9ab17...077

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, helt greit.

Anonymkode: 52c43...c6c

• Liker 7
Skrevet

Ekkelt? Hvordan er det ekkelt? 

Men rart hu ikke klarer å finne pass til hunden i et par timer hvis den sliter med seperasjonsangst. Men hva gjør hun når hun må jobbe feks? 

Anonymkode: 13d47...f60

Skrevet

Er det en liten valp hun ikke kan gå ifra? For i så tilfelle så ja kanskje.. men sånn ellers så stiller man opp i begravelse!

Anonymkode: 4ef7d...70d

Skrevet

Kanskje det er en annen grunn til at hun ikke vil i begravelsen? Som for eks at hun og de avdøde ikke likte hverandre?

Anonymkode: bfbf4...654

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En jente jeg kjenner unnlater å komme i begravelsen til et familiemedlem som har dødd fordi "hunden hennes ikke kan være alene". Dette er faktisk grunnen til at hun ikke kommer i begravelsen. Synes du det er ok å bruke hunden som unnskyldning for slikt? 

Jeg kjenner at jeg synes det er EKKELT.

eiN

Skrevet

Robert stoltenberg treffer det der på kornet ;) 

Jammen. Du vet eg har han Tommy..

Eg sa dei skulle sende ein kvit taxisjåfør. Du vet han Tommy lik ikkje negrer. 

334198.jpeg

Anonymkode: b4796...8a3

• Liker 11
Skrevet

Jeg synes folk skal bry seg litt mindre om hva andre gjør og heller konsentrere seg mer om egne handlinger...

• Liker 15
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Robert stoltenberg treffer det der på kornet ;) 

Jammen. Du vet eg har han Tommy..

Eg sa dei skulle sende ein kvit taxisjåfør. Du vet han Tommy lik ikkje negrer. 

334198.jpeg

Anonymkode: b4796...8a3

JA, han der ass... han treffer akkurat :) !!! 

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ekkelt? Hvordan er det ekkelt? 

Men rart hu ikke klarer å finne pass til hunden i et par timer hvis den sliter med seperasjonsangst. Men hva gjør hun når hun må jobbe feks? 

Anonymkode: 13d47...f60

Det er ekkelt fordi det er kvalmt å sette en stygg bikkje foran et familiemedlem :)

• Liker 2
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det en liten valp hun ikke kan gå ifra? For i så tilfelle så ja kanskje.. men sånn ellers så stiller man opp i begravelse!

Anonymkode: 4ef7d...70d

Det er en voksen kjøter på 6 år som hun ikke har giddet å oppdra, selv ikke alene-hjemme-trening

Når hun drar på jobben så påtvinger hun bikkja på søsteren sin som er trygda. Gratis hundepass. Genialt?? Hun sitter fast med bikkja hele dagen.

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje det er en annen grunn til at hun ikke vil i begravelsen? Som for eks at hun og de avdøde ikke likte hverandre?

Anonymkode: bfbf4...654

Nei. Derfor skrev jeg at det er grunnen. Vanskjelig å skjønne, eller?

Skrevet

Tja... har hun lang reisevei? Ville det blitt snakk om overnatting for å komme i begravelsen - eventuelt så mange timer hjemmefra at det ville gått ut over dyrevelferd? I så fall har hun en god unnskyldning. Ikke alle har noen som kan stille opp å passe dyr, og ikke alle har en ok kennel i nærheten, eller råd til kennel for den saks skyld.

Skrevet
11 minutter siden, exictence skrev:

eiN

bra

Skrevet
8 minutter siden, O.G. skrev:

Mange som ikke takler begravelser.

Og så? Det har overhodet ingenting med dette å gjøre

Skrevet

Ingen av oss skal bestemme over eller legge oss oppi andre menneskers avgjørelser. 

Anonymkode: ddf4d...663

• Liker 7
Skrevet

Hva om denne jenta ikke vil i begravelsen fordi hun syns det blir for vanskelig, sårt osv osv. Hun tørr ikke å si sannheten og bruker hunden som unnskyldning. Ved dødsfall og sorg så burde sånne som deg HI bare holde kjeft. 

Anonymkode: 09d85...6c7

• Liker 10
Skrevet

Uff, har hatt en kollega som ikke gjorde annet enn å snakke om hunden sin, og bare måtte hjem til hunden selv om vi andre måtte jobbe overtid. Fryktelig irriterende!

Anonymkode: 06a9d...dc2

• Liker 1
Skrevet

Ta deg en fuckings bolle

Anonymkode: a8ca9...d76

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...