AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2016 #1 Skrevet 4. oktober 2016 Det synes jeg. Rett fra levra og rett fra hjertet. Som en høvding iført dress. Går fremover uten å blunke. Får alt på plass uten sidestykke. Står i stormen og slår ut Støre. Akkurat det Jens burde gjøre. Tar seg en akevitt og nyter sola. Gjerne med en dyr sigar for hende. Solen steiker mens biffen er klar. Nå er det fest i hytt og gevær. Fisk er viktig. Det mener han. Alle utlendinger kan dra seg opp på land. Velferdsstaten er en fin ting, om alle følger loven og unngår svinn. Raymond og Lan, ta dere en bolle, Oslo skal bli en del av kultur-Norge. Lakrispiper og billig brennevin, er det som skal til for å gjøre dagen fin. Faen ta Audun, Norge er bra, uten sosialistisk propaganda hele da'n. Fortsett gjerne med et vers eller to. Anonymkode: 82fdb...f32
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2016 #2 Skrevet 4. oktober 2016 Venter på en sammenligning av Per Sandberg og Trump..... Det hadde vel ikke vært så dumt, sa brura Faen, jeg suger til og med på nødrim... Anonymkode: da3b4...bf5
Gjest O.G. Skrevet 4. oktober 2016 #3 Skrevet 4. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Venter på en sammenligning av Per Sandberg og Trump..... Det hadde vel ikke vært så dumt, sa brura Faen, jeg suger til og med på nødrim... Anonymkode: da3b4...bf5 Tror ikke vi kan sammenligne Herr Sandberg med Trump nei, sånn sett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå