Gjest mi Skrevet 19. november 2004 #1 Skrevet 19. november 2004 hei! Kan noen hjelpe meg? Jeg fikk en god idè ang. julegave. Har to tantebarn og jeg tenkte å få laget en t skjorte med bilde av mine tantebarn på å gi til kjærestene deres. Vet jeg har sett reklame for noe sånt men husker ikke hva det het. Kan noen hjelpe meg med dette? Synes det var en god idè jeg! :bukke:
Gjest uri Skrevet 19. november 2004 #2 Skrevet 19. november 2004 Her er der mange ideer: http://eurofoto.no/quickshop.php
Polly Ester Skrevet 19. november 2004 #3 Skrevet 19. november 2004 Du kan også gå inn på vg.no - ett eller annet sted på siden der kan du lage masse forskjellig. Eller - hvis du har en skriver og et bilderedigeringsprogram kan du lage det selv. Du får kjøpt ark for påstrykning til klær. Jeg har laget flere T-skjorter og gensere allerede... eller; har hatt bilder og tegninger jeg har skrevet ut på sånn påstrykningsark og strøket på klær. Har du paint f.eks så kan du tegne og skrive selv og printe ut - det blir fint og personlig...
Gjest mi Skrevet 20. november 2004 #4 Skrevet 20. november 2004 Takker så meget, skal forsøke meg på dette. Regner med jeg må prøve og feile litt. :blomst_opp:
Polly Ester Skrevet 20. november 2004 #5 Skrevet 20. november 2004 Bare hyggelig... Det er ganske morsomt, føler aldri at jeg er så veldig flink, men det er gøy ihvertfall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå