AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2016 #1 Skrevet 4. oktober 2016 Har to flotte barn med min mann. Vi starter på siste del av 30-årene. Vi har snakket litt om å få ett et barn til, men vi er litt skeptiske. Mange ting som taler mot; Har bare 3 soverom, får vi dårlig økonomi, begge har faste jobber i mellomklassen. Vil barnet bli normalt? Osv... Er pessimistisk av meg... Hva er deres erfaringer? Anonymkode: 01bd6...6fb
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2016 #2 Skrevet 4. oktober 2016 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har to flotte barn med min mann. Vi starter på siste del av 30-årene. Vi har snakket litt om å få ett et barn til, men vi er litt skeptiske. Mange ting som taler mot; Har bare 3 soverom, får vi dårlig økonomi, begge har faste jobber i mellomklassen. Vil barnet bli normalt? Osv... Er pessimistisk av meg... Hva er deres erfaringer? Anonymkode: 01bd6...6fb Det er opp til hvert enkelt par hva som er nok barn. For min del ænsker jeg 3 eller 4 barn. Og tenker at det er koselig å bo litt intimt, barna må ikke ha hvert sitt rom, delte selv rom veldig lenge. Verken jeg eller min forlovede ønsker ekstremt store hus selv om vi ønsker mange barn. Når det kommer til å ha råd så tenker vi at de heller ikke må ha det nyeste og beste. Men det er klart man må jo veie alle disse tingene. Samboer vokste selv om med to søsken, moren var alene og hadde kun en deltidsjobb. Og det fungerte for de. Anonymkode: 418bb...737
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2016 #3 Skrevet 4. oktober 2016 Vi valgte 2 fordi mannen min nesten aldri er hjemme. Vi lurte litt på å få nr. 3 når de andre var 6 og 3 år, men jeg var helt på randen av utmattethet når han kom hjem etter å ha vært borte 14 dager. Så vi valgte å gi oss ved 2 Anonymkode: 44d78...d73
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #4 Skrevet 16. oktober 2016 har å lyst på nr 3 men er også i tvil. Orker jeg en graviditet og fødsel til.... Økonomi.... Barna skal jo følges opp alt hva det innebærer.... Men det hadde vært veldig koselig med en liten en til😍 Anonymkode: d35e8...208
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå