Gå til innhold

Gift mann - Kåt som F..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg er en gift mann som føler at jeg ikke får nok sex. Er i begynnelsen av 30-årene, og føler at jeg kanskje har giftet meg litt for tidlig. Føler at jeg har opplevd for lite. Hatt sex med veldig få. Får nå lyst til å prøve noe nytt hele tiden. Blondiner, brunetter, milfer, unge damer, mørke, lyse, brune, ha trekant, gruppesex osv.........

Jeg skjønner ikke hva jeg skal gjøre. Har ikke lyst til å være utro, men ser ingen annen utvei..

Noen her som er i samme situasjon som meg?

Anonymkode: 826d5...02a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste menn drømmer nok om det samme som deg. Selv om du er gift må jo det ikke være en hindring. Synd at ikke kvinner er mer med på slikt moro.

Skrevet

Spør om åpent forhold. Om hun ikke blir med på det og du heller ikke kan legge fra deg disse fantasiene får du bare skille deg. Ikke alle passer til å bare være med en person henne livet, og det er helt greit. Det gjør deg ikke unormal eller ett dårlig menneske. Det å gå bak ryggen på din kone er jo selvfølgelig ikke greit da. 

Anonymkode: cd078...264

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spør om åpent forhold. Om hun ikke blir med på det og du heller ikke kan legge fra deg disse fantasiene får du bare skille deg. Ikke alle passer til å bare være med en person henne livet, og det er helt greit. Det gjør deg ikke unormal eller ett dårlig menneske. Det å gå bak ryggen på din kone er jo selvfølgelig ikke greit da. 

Nei du det går hun nok aldri med på. Vi har det jo kjempe fint sammen. Jeg er veldig glad i henne og hun i meg. Det er ikke der problemet ligger. Det er bare det at jeg vil prøve noe nytt.. kun sex, ikke noe mer.. Hadde vært fint om jeg kunne finne meg en eller to FF som er med på det. De må gjerne være i samme situasjon som meg.

Skrevet

Så det er bedre å være utro, en å være åpen og spør om åpent forhold? 

• Liker 7
Skrevet
6 minutter siden, kattepusen skrev:

Så det er bedre å være utro, en å være åpen og spør om åpent forhold? 

Sikkert ikke. Men det vil fortsatt gjøre at jeg ikke mister hun. Å spørre om åpent forhold er ikke noe vits, det er ikke et alternativ.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sikkert ikke. Men det vil fortsatt gjøre at jeg ikke mister hun. Å spørre om åpent forhold er ikke noe vits, det er ikke et alternativ.

Nei er seff bedre at hun finner ut at du er utro, og går fra deg senere. Ser den. 

• Liker 10
Skrevet

Hvor lenge har dere vært sammen og gift?

Anonymkode: adbf7...832

Skrevet

Snakk om det, et par timer i terapi om det trengs. Kan hende hun vender seg til tanken eller du ikke lenger føler samme behovet. Swingers klubben? Bare ha sex med hverandre,men gå tilfredstillende en del av nyskjerrigheten? Hadde det tilfredstildt noe av nyskjerrigheten om du prøvde noe mer med kona?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Snakk om det, et par timer i terapi om det trengs. Kan hende hun vender seg til tanken eller du ikke lenger føler samme behovet. Swingers klubben? Bare ha sex med hverandre,men gå tilfredstillende en del av nyskjerrigheten? Hadde det tilfredstildt noe av nyskjerrigheten om du prøvde noe mer med kona?

Glem swingers, glem alt det der. Hun har ikke samme behov som meg. Det er klart og tydelig.

Jeg vil prøve nye mennesker. Det er alt. Er kåt dagen lang.

Skrevet

Hvorfor gidde spørre om råd, når du alt har bestemt deg for å være utro? 

• Liker 7
Skrevet

Du er langt i fra alene....

Anonymkode: fa18c...7f9

Skrevet

Føler det helt likt som deg, er i akkurat samme situasjon. Drømmer om alt jeg aldri har opplevd. Er kvinne med barn....

Anonymkode: 2832c...db8

• Liker 1
Skrevet

Det er ganske vanlig og helt naturlig å fantasere om alt man ikke kan få/ikke har fått. Å få det til at man dermed MÅ være utro, er derimot en veldig forenklet og egoistisk konklusjon. 

I realiteten har du tre valg; 

Leve med at du ikke kan få oppleve alt du fantaserer om. Det er faktisk ikke slik at man trenger å ha sex med brunetter, blondiner, par, og MILFs for å ha et tilfredsstillende sexliv. Når man føler noe mangler i sexlivet, så er det veldig mye man kan gjøre sammen med partneren sin. Selv om du har inntrykk av at din kone er fornøyd med slik det er i dag, betyr ikke det at hun ikke kan av glede av at dere sammen prøver å få et mer spennende sexliv. Det er mye dere sammen kan gjøre for å oppfylle noen av disse fantasiene, f.eks. rollespill. 

Du forteller din kone om fantasiene dine, og foreslår et åpent forhold eller at dere sammen finner andre mennesker dere kan ha med i senga. Hun kan selvfølgelig bli sur, men hun kan også være åpen for det. Du har ikke vært ærlig om dine fantasier og behov, så hvorfor går du automatisk ut fra at hun har vært det?

Du er utro og risikerer med det å såre din kone dypt, og å ødelegge forholdet mellom dere for all fremtid. Alle utro mennesker tror at de er smartere enn de andre, og at de har funnet en metode som gjør at de garantert aldri blir avslørt. Allikevel blir de aller fleste avslørt før eller senere, så det er åpenbart ikke så enkelt som mange tror. At du eventuelt tror du har samvittighet til å prioritere dine seksuelle behov foran familien din, betyr ikke at resten av samfunnet har det. Noen blir avslørt fordi elskerinnen(e) tar en prat med kona, andre blir oppdaget av en kollega/venn/sjalu ekskjæreste eller et familiemedlem. Dette er omstendigheter man selv ikke har kontroll over, uansett hvor godt man tror man har planlagt situasjonen.

• Liker 3
Gjest Gallagher
Skrevet

Det er ikke utenkelig at frua di har samme fantasier om andre menn, at du ikke tenner henne lenger. Det skal jo litt til for at virkeligheten matcher fantasiene dine også tenker jeg. Men.... Er du glad i henne lar du være å være utro eller gjør det slutt og lev som du vil. Feige folk er,ass. I pose og sekk er det du skal ha, men prisen på utroskapen koster hvis du oppriktig er glad i henne. Lykke til

Skrevet
5 timer siden, Gothminister skrev:

De fleste menn drømmer nok om det samme som deg. Selv om du er gift må jo det ikke være en hindring. Synd at ikke kvinner er mer med på slikt moro.

Jeg hadde forsåvidt vært med på litt mer moro, men jeg tror TS overvurderer sjansene for at alle hans fantasier går i oppfyllelse :P

Normale damer oversvømmes at tilbud fra overkåte menn når man først legger ut muligheten.

Anonymkode: da4dd...d13

• Liker 4
Skrevet

Veldig frustrerende sikkert, men ikke glem at gresset ikke alltid er grønnere på andre siden. Vet at det kan være en utfordring for menn å få tak i alle disse fantasiene. Det er ikke bare å gå ut å fiske damer som vil være med på alt mulig rart. Lurt å ta det med i risikoanalysen :sexy:

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke unormalt å tenke slik i perioder når man er i langvarig forhold, men om du for alvor vurderer å være utro så det ikke like normalt lengre. Du vil ikke gå fra henne fordi dere har det fint sammen og er glade i hverandre, men du kan ikke få i både pose og sekk, i og med at hun ikke vil gå med på åpent forhold. Du må velge: enten ha det trygt og fint med dama di, men da kun ha sex med henne, eller gå fra henne og ha sex med hvem du vil. 

Sannsynligvis vil hun skjønne at du har vært utro, og da blir du singel uansett, samtidig som at du har såret henne på det verste. Ellers så kan du være mann nok til å gå fra henne på en ordentlig måte uten å gjøre henne vondt. 

Det er som sagt normalt å gå med slike tanker innimellom, men vanligvis pleier fantasiene å gå over etter en stund. 

Ta et valg du.

• Liker 3
Skrevet
22 timer siden, Rosaboble15 skrev:

Det er ganske vanlig og helt naturlig å fantasere om alt man ikke kan få/ikke har fått. Å få det til at man dermed MÅ være utro, er derimot en veldig forenklet og egoistisk konklusjon. 

I realiteten har du tre valg; 

Leve med at du ikke kan få oppleve alt du fantaserer om. Det er faktisk ikke slik at man trenger å ha sex med brunetter, blondiner, par, og MILFs for å ha et tilfredsstillende sexliv. Når man føler noe mangler i sexlivet, så er det veldig mye man kan gjøre sammen med partneren sin. Selv om du har inntrykk av at din kone er fornøyd med slik det er i dag, betyr ikke det at hun ikke kan av glede av at dere sammen prøver å få et mer spennende sexliv. Det er mye dere sammen kan gjøre for å oppfylle noen av disse fantasiene, f.eks. rollespill. 

Du forteller din kone om fantasiene dine, og foreslår et åpent forhold eller at dere sammen finner andre mennesker dere kan ha med i senga. Hun kan selvfølgelig bli sur, men hun kan også være åpen for det. Du har ikke vært ærlig om dine fantasier og behov, så hvorfor går du automatisk ut fra at hun har vært det?

Du er utro og risikerer med det å såre din kone dypt, og å ødelegge forholdet mellom dere for all fremtid. Alle utro mennesker tror at de er smartere enn de andre, og at de har funnet en metode som gjør at de garantert aldri blir avslørt. Allikevel blir de aller fleste avslørt før eller senere, så det er åpenbart ikke så enkelt som mange tror. At du eventuelt tror du har samvittighet til å prioritere dine seksuelle behov foran familien din, betyr ikke at resten av samfunnet har det. Noen blir avslørt fordi elskerinnen(e) tar en prat med kona, andre blir oppdaget av en kollega/venn/sjalu ekskjæreste eller et familiemedlem. Dette er omstendigheter man selv ikke har kontroll over, uansett hvor godt man tror man har planlagt situasjonen.

17 timer siden, super-s skrev:

Det er ikke unormalt å tenke slik i perioder når man er i langvarig forhold, men om du for alvor vurderer å være utro så det ikke like normalt lengre. Du vil ikke gå fra henne fordi dere har det fint sammen og er glade i hverandre, men du kan ikke få i både pose og sekk, i og med at hun ikke vil gå med på åpent forhold. Du må velge: enten ha det trygt og fint med dama di, men da kun ha sex med henne, eller gå fra henne og ha sex med hvem du vil. 

Sannsynligvis vil hun skjønne at du har vært utro, og da blir du singel uansett, samtidig som at du har såret henne på det verste. Ellers så kan du være mann nok til å gå fra henne på en ordentlig måte uten å gjøre henne vondt. 

Det er som sagt normalt å gå med slike tanker innimellom, men vanligvis pleier fantasiene å gå over etter en stund. 

Ta et valg du.

Takk for gode råd til dere begge. Dette er virkelig frustrerende. Jeg får bare håpe at det går over etter hvert.... 

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Føler det helt likt som deg, er i akkurat samme situasjon. Drømmer om alt jeg aldri har opplevd. Er kvinne med barn....

Anonymkode: 2832c...db8

Vi skulle kanskje ha blitt gode venner :) Har barn jeg også med min kone.. Det gjør saken enda mer komplisert..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...