AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2016 #1 Skrevet 4. oktober 2016 Om man tar opp et problem, utfordring osv, så får man enkle svar som "sånn er livet", "sånn er det vet du ;)". Jeg tar det som at samtalen er over og at det ikke er noe å snakke om. Selv om i mine øyer er det det. Kalles det noe spesielt når man svarer så enkelt på ting? Er det dette som er enkle mennesker? Ble vel ganske dårlig forklart dette, men håper noen skjønner hva jeg mener. Anonymkode: af14d...79f
Gjest antbug Skrevet 4. oktober 2016 #2 Skrevet 4. oktober 2016 De kan være avvisende, grensesettende, uinteresserte, sosialt klønete, overfladiske og sikkert mange andre ting. Det høres for meg ut som de prøver å fortelle deg at du forstørrer opp noe som er vanlig, noe alle opplever, og at du trenger å bli litt mer tykkhudet eller mindre hårsår.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2016 #3 Skrevet 4. oktober 2016 9 minutter siden, antbug skrev: De kan være avvisende, grensesettende, uinteresserte, sosialt klønete, overfladiske og sikkert mange andre ting. Det høres for meg ut som de prøver å fortelle deg at du forstørrer opp noe som er vanlig, noe alle opplever, og at du trenger å bli litt mer tykkhudet eller mindre hårsår. Det kan jo være. Men ser at det er de samme personene som svarer dette. Ikke bare til meg, men andre også. Har en venninne som alltid svarer sånn. Blitt til at man bare snakker om overfladiske ting, er jo umulig å ha en samtale om noe. Anonymkode: af14d...79f
Gjest antbug Skrevet 4. oktober 2016 #4 Skrevet 4. oktober 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan jo være. Men ser at det er de samme personene som svarer dette. Ikke bare til meg, men andre også. Har en venninne som alltid svarer sånn. Blitt til at man bare snakker om overfladiske ting, er jo umulig å ha en samtale om noe. Anonymkode: af14d...79f Du må nok spørre hver enkelt for å finne ut hva som ligger bak. Jeg tror ikke det er så enkelt som at du kan finne en merkelapp som passer på alle, for folk kan ha mange grunner til å unngå de dypt personlige samtalene. Jeg synes det er greiest å akseptere folk som de er og ikke forvente at alle venner skal fungere 100% til allslags bruk. Man kan heller velge den som elsker dype samtaler når man trenger råd eller en god lytter, og den som foretrekker en lettere og mer overfladisk tone når man er i det humøret. De er jo begge gode å ha i venneflokken selv om de er forskjellige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå