Gå til innhold

Legg merke til hvor utrivelig KG har blitt nå som anonymbruker er tilbake

Anbefalte innlegg

Gjest Benja Golden
Skrevet (endret)

Kanskje noe moderatorene skal tenke over.

Endret av Benja Golden
Videoannonse
Annonse
Gjest Keiserensnyeklær
Skrevet

Tja, jeg synes nå de/vi som skriver under brukernavn også kan skape utrivelig stemning her på KG. Jeg synes det er synd at anonyme brukere så ofte skjæres over en kam. Og om det er noen rabiate anonyme brukere som skaper utrivelig stemning, så går det an å gjøre som med utrivelige brukere: Rapporter om de bryter forumsreglene og ignorer. Ikke synk ned på deres nivå, ikke svar-enten de skriver som anonyme eller med brukernavn. Bare scoll, scroll, scroll og fortsett diskusjonen. Så går de forhåpentligvis lei etterhvert.

Skrevet

Er nok mer enn nok brukere som er veldig flinke til å gjøre det utrivelig under brukernavn også!

Anonymkode: 9d0a5...01b

• Liker 11
Skrevet

Man merket endringen med en gang AB var på plass igjen.  Pøblene dominerer forumet og MOD gjør ingen ting. AB funksjonen er hellig.

Skrevet

Jeg har også merket meg at enkelte med nock blir veldig mye mer utrivelige med en gang de skriver til noen som er anonym, selv om den anonyme ikke har opført seg dårlig. Dette går begge veier.

Noen av de største bøllene er folk med nick.

Anonymkode: e0a8b...9ea

• Liker 6
Skrevet

På forumet er det veldig mange greie mennesker. Problemet er at det også er en relativt stor andel idioter, som kun er her for å skape dårlig stemning og trykke folk ned.

Anonymkode: 4abe5...6d3

Skrevet

AB = Djevelen i forkledning.

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, Benja Golden skrev:

Kanskje noe moderatorene skal tenke over.

Hva så?

Det er ingen som tvinger deg til å være her....

Anonymkode: 45bcc...f5a

• Liker 1
Gjest supernova_87
Skrevet
2 minutter siden, Jegern Puahate skrev:

AB = Djevelen i forkledning.

Så de som skriver med nick er altså Djevelen? Bare uten forkledning.

Gjest Keiserensnyeklær
Skrevet
1 time siden, Gothminister skrev:

Man merket endringen med en gang AB var på plass igjen.  Pøblene dominerer forumet og MOD gjør ingen ting. AB funksjonen er hellig.

..Eller så vurderer moderatorene hva som skrives, ikke hvem som skriver det. Jeg tror for øvrig kke vi får bukt med utrivelige kommentarer ved å kalle folk pøbler. 

Gjest Baremenneske
Skrevet

Er det noen innpå her med eget fullt navn da?? Da hadde det virkelig stått respekt! 😉☺

Skrevet
1 minutt siden, Baremenneske skrev:

Er det noen innpå her med eget fullt navn da?? Da hadde det virkelig stått respekt! 😉☺

Har DU skrevet ditt fulle navn (og lagt ut bilder) av deg selv da?

Skrevet
2 minutter siden, Keiserensnyeklær skrev:

..Eller så vurderer moderatorene hva som skrives, ikke hvem som skriver det. Jeg tror for øvrig kke vi får bukt med utrivelige kommentarer ved å kalle folk pøbler. 

Selvfølgelig vurderer moderatorene innhold, og ikke hvem som skriver det. Det virker som om mange  her ikke forstår at anonyme som begår regelbrudd faktisk får sanksjoner fordi moderatorene kan se hvem som har skrevet som anonym, og dermed kan utestenge vedkommende bruker, Det blir bare ikke så synlig.

Jeg tror mange her gjør klokt i å forholde seg til hva som skrives, fremfor av hvem. Gode argumenter er like gode om de er fremsatt av en ab eller en med nick. Det er ikke nødvendig å bli kjent med hverandre.

• Liker 5
Gjest Keiserensnyeklær
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig vurderer moderatorene innhold, og ikke hvem som skriver det. Det virker som om mange  her ikke forstår at anonyme som begår regelbrudd faktisk får sanksjoner fordi moderatorene kan se hvem som har skrevet som anonym, og dermed kan utestenge vedkommende bruker, Det blir bare ikke så synlig.

Jeg tror mange her gjør klokt i å forholde seg til hva som skrives, fremfor av hvem. Gode argumenter er like gode om de er fremsatt av en ab eller en med nick. Det er ikke nødvendig å bli kjent med hverandre.

Enig.

Gjest Baremenneske
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har DU skrevet ditt fulle navn (og lagt ut bilder) av deg selv da?

Niks! 🙄 Men mener at det hadde  vært litt verre å stått frem med det enn ha et nick eller være AB🙄

Mener også at man er jo  anonym med et nick også ...men klart det er jo også i visse situasjoner det sikkert er godt å være helt anonym også- så lenge det ikke kun er for å kunne skjule seg om man mangler normal folkeskikk☺ Må da også si at jeg sikter IKKE til deg personlig, men generelt!☺

Skrevet
3 timer siden, Keiserensnyeklær skrev:

Tja, jeg synes nå de/vi som skriver under brukernavn også kan skape utrivelig stemning her på KG. Jeg synes det er synd at anonyme brukere så ofte skjæres over en kam. Og om det er noen rabiate anonyme brukere som skaper utrivelig stemning, så går det an å gjøre som med utrivelige brukere: Rapporter om de bryter forumsreglene og ignorer. Ikke synk ned på deres nivå, ikke svar-enten de skriver som anonyme eller med brukernavn. Bare scoll, scroll, scroll og fortsett diskusjonen. Så går de forhåpentligvis lei etterhvert.

enig.

Anonymkode: 09c68...d55

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også merket meg at enkelte med nock blir veldig mye mer utrivelige med en gang de skriver til noen som er anonym, selv om den anonyme ikke har opført seg dårlig. Dette går begge veier.

Noen av de største bøllene er folk med nick.

enig.

Skrevet
35 minutter siden, Baremenneske skrev:

Det er ikke lov.

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skriver kun som ab, fikk ett advarsel poeng for 4 mnd siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...