Gå til innhold

Jeg liker ikke å bli slikket. Flere som ikke liker det?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg liker ikke å bli slikket. Aldri likt det. En del menn har slikket meg oppigjennom åra, så jeg tror ikke alle mennene har vært helt elendig? Jeg vet ikke, men foretrekker ikke å bli slikket. Jeg får ingenting ut av det. Jeg elsker å suge, men hater å bli slikket.

Flere som ikke liker å bli slikket? 

Anonymkode: 13552...705

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke alene.. det gir meg ingen ting, ligger stort sett bare å venter på at han skal bli ferdig så man kan komme igang med mer interessante ting!

Anonymkode: 4e273...b71

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du er ikke alene.. det gir meg ingen ting, ligger stort sett bare å venter på at han skal bli ferdig så man kan komme igang med mer interessante ting!

Anonymkode: 4e273...b71

Da er det fint om dere sier i fra.. Jeg personlig er glad i å slikke uansett, men hvis dama ikke liker det så kan hun heller suge meg isteden :P 

Skrevet

Jeg syns det er utrolig kjedelig!

Kjenner ingenting, men for all del, om han liker det så.... 

men jeg er mer sånn, ja kom til saken nå, nå vil jeg ha PIKK! :D

Jeg liker bedre å suge i såfall.... Heller det enn å bli slikket. Så det er ikke sånn at jeg ønsker gjengjeld om jeg suger. 

Også er det en annen ting... jeg har komplekser. tenker, hm hva om jeg smaker ekkelt, lukter vondt, hva om jeg har småkviser der nede eller at der er hår jeg har glemt å ta, kanskje han syns jeg er hårete...

Men folk er forskjellige. Noen damer ELSKEr jo dette...

kommunikasjon tror jeg er viktig, og at mannen ikke blir fornærmet om dama sier hun ikke liker å bli slikket.
Det betyr IKKE at han er noen dårlig slikker, men det er ikke alle damer som liker dette.

Men ang. suging, så er det vel så og si alle menn som liker å bli sugd? Noen her som IKKE liker å bli sugd?

Kan jo være en som ikke er så flink med underlivshygiene, redd det skal lukte/smake vondt... eller har komplekser for at den er så liten og det blir så synlig når hun suger... hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Anonymkode: 73449...2c0

Skrevet

Jeg sier alltid ifra at jeg ikke liker og bli slikket. (før sa jeg ingenting og faket det) Det er så bortkastet. Jeg synes ikke det er særlig deilig og ser ingen grunn til at jeg skal ligger det og bare vente til han er ferdig. Jeg liker å suge da, men slikking kan han fint droppe. I want to get down to business :P

Skrevet

Kan ikke fordra deg.. gir meg ingenting, og jeg slapper aldri av. 

La meg suge heller <3 :D 

Skrevet

Jeg synes det er godt, men jeg har en sperre. Er veldig redd for å smake eller lukte vondt, så jeg klarer ikke å nyte det helt heller. Har også sopp og behandler meg til tider for bakteriell vaginose. Sperren er ikke der uten grunn.

Anonymkode: bdc73...d8f

Skrevet

Interessant å lese på KG om seksualitet og jenter. (hvis det da er jenter som skriver på seks.forumet) For når det gjelder om artikler om seksualitet i blader, aviser og på nett, som feks. dinside, handler det stort sett alltid om klitoris og hvordan behandle klitoris med tungen, eller hendene.

Men her på KG er virker det som om det faktisk er endel kvinner som liker "pumpesex" eller god gammeldags penetrering med penis.

Missforstå meg rett, KG er sikkert ikke så representativ, og klitorsstimulering er sikkert det viktigste for jenter i en stor gruppe som sådan. Men alllikevel finner jeg antall såkalte "klitorisartikler" langt oftere enn vanlig "penetreringsartikler"

Anonymkode: 45b23...855

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker det. Blir litt overrasket over å se at det er så mange over her som ikke liker det.

• Liker 1
Skrevet

Nope. Jeg står over. Synes ikke det er deilig i det hele tatt. Kjenner en tunge som beveger seg der nede, men deilig er det ikke. Så er jeg også litt redd for at det lukter vondt der nede. 

Anonymkode: ae32d...3c6

Skrevet

Jeg synes det er kjempedeilig. Og jeg dusjer alltid først, så jeg vet at jeg er ren. Hvis mannen liker å slikke, så tenker jeg ikke noe på at det er ekkelt på noen måte. Da ville han ikke gjort det, tenker jeg. Og man merker om en mann er komfortabel med det eller ikke. Er glad jeg kan nyte det, for mange menn liker å gjøre det og er gode til det også :)

Anonymkode: 23e4c...e8a

Skrevet

Jeg liker det ikke, og vil helst unngå det, men jeg MÅ ha klitorisstimulering for å få orgasme. Vil bare ikke bli slikket for det er kjedelig og gir meg ingenting. Har aldri fått orgasme av å bli slikket og har aldri syns det gir meg noe som helst. Har hatt min fair share av partnere men det er ingen jeg har likt det med.

Anonymkode: c0045...69b

Skrevet

Tror ikke jeg kunne vært sammen med en dame jeg ikke fikk slikke. Mest sannsynlig en deal breaker.

Synes dama i det minste bør tåle å kjede seg en halvtime mens mannen slikker om så må til. Hun får da selvsagt igjen på andre områder.

Anonymkode: 1bb42...763

Gjest Hildur70
Skrevet

Det gir meg absolutt ingenting. Er bare irriterende egentlig 

Gjest Annetnavn_
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Interessant å lese på KG om seksualitet og jenter. (hvis det da er jenter som skriver på seks.forumet) For når det gjelder om artikler om seksualitet i blader, aviser og på nett, som feks. dinside, handler det stort sett alltid om klitoris og hvordan behandle klitoris med tungen, eller hendene.

Men her på KG er virker det som om det faktisk er endel kvinner som liker "pumpesex" eller god gammeldags penetrering med penis.

Missforstå meg rett, KG er sikkert ikke så representativ, og klitorsstimulering er sikkert det viktigste for jenter i en stor gruppe som sådan. Men alllikevel finner jeg antall såkalte "klitorisartikler" langt oftere enn vanlig "penetreringsartikler"

Denne tråden spør etter kvinner som IKKE liker å bli slikket. Hadde du laget en tråd for de som liker det, så vil jeg du nok funnet ut at flertallet gjør det. Jeg tror også at mange damer liker både slikking OG pumpesex - one first, the other after:)

Gjest Lovecraft
Skrevet

Det er veldig greit for oss menn at dere er med på å kommuniserer om slike ting. Vi er ikke tankelesere så det hjelper meget hvis dere forteller oss helst før sexen at dere ikke liker å bli slikket. But what do i know? I'm just a man :P

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg liker ikke å bli slikket. Aldri likt det. En del menn har slikket meg oppigjennom åra, så jeg tror ikke alle mennene har vært helt elendig? Jeg vet ikke, men foretrekker ikke å bli slikket. Jeg får ingenting ut av det. Jeg elsker å suge, men hater å bli slikket.

Flere som ikke liker å bli slikket? 

Anonymkode: 13552...705

Kommer veldig an på tungeverket til mannen. 

Skrevet

Jeg er i utgangspunktet ingen fan selv

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

jeg elsker klitorisstimuli.. bare ikke med tunge.. men fingre og vibratorer. 

Det finnes masse forskjellig å gjøre, mellom slikking og penetrering :D 

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror jeg kunne likt det, men har en tanke om at menn ikke synes min type fitte er så attraktiv å slikke (har indre kjønnslepper som er 2-3 cm lange), så jeg har aldri klart å slappe av. Er også litt redd for at det ikke skal lukte så godt. 

Anonymkode: d558e...e6d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...