Gjest Jacklost Skrevet 4. oktober 2016 #1 Skrevet 4. oktober 2016 http://www.playbuzz.com/gregs/what-should-be-your-nickname Jeg fikk
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2016 #4 Skrevet 4. oktober 2016 Sunshine You are a beautiful person, inside and out. Your happiness is contagious, your soul is warm, and nothing can bring you down. Do you like your new nickname? Tell us in the comments! Dette er så langt bort som meg som det er mulig å komme. Jeg er en negativ og kynisk realist, ikke en fjasete dagdrømmer med en smittende smil. Anonymkode: b7a09...c5c
Nimorna Skrevet 4. oktober 2016 #5 Skrevet 4. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Sunshine You are a beautiful person, inside and out. Your happiness is contagious, your soul is warm, and nothing can bring you down. Do you like your new nickname? Tell us in the comments! Dette er så langt bort som meg som det er mulig å komme. Jeg er en negativ og kynisk realist, ikke en fjasete dagdrømmer med en smittende smil. Anonymkode: b7a09...c5c Oisann, trykket på anonym ved en feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå