Chiyo Skrevet 27. november 2016 #101 Skrevet 27. november 2016 Wtf. For en cliffhanger slutt! De BØR lage flere episoder! Om de ikke gjør det er de sadister.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #102 Skrevet 28. november 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Ah, denne oppfølgeren bragte ungdomstiden tilbake. Samme gode gamle følelsen, når kan jeg flytte til Stars Hollow? Jeg var nesten like knust som Rory i sin tid da Dean giftet seg med en annen. Hadde virkelig håpet hun skulle ende opp med han, men det håpet ble vel ettertrykkelig knust i hvert fall Må vi nå vente i ti år i håp om at Rorys barn skal ha en annen far enn Logan? Eller er jeg den eneste her som aldri likte fyren? Kan de være Paul i det minste? Men Rory har vel allerede glemt den muligheten Anonymkode: 6ce24...515 Kanskje det er Wookie som er faren... hahaha Anonymkode: 11f3f...e32 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #103 Skrevet 28. november 2016 Synes den er kjempeslitsom! Sett først episode og har ikke behov for å se videre, dessverre... Anonymkode: 34968...e6c
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #104 Skrevet 28. november 2016 Håper fortsatt Dean er faren jeg. Ville ikke vært første gang de tok en kvikk en på Rorys rom mens han fortsatt er gift Forresten, er det bare jeg som TOTALT hadde fortrengt Paris Geller? Kunne ikke fatte hva dama fra How to get away with murder gjorde der. Men etter hvert demret det. Hadde klart meg fint uten henne i både den gamle og nye serien Anonymkode: 6ce24...515 1
Polly Ester Skrevet 28. november 2016 #105 Skrevet 28. november 2016 Syns bare det ble mange løse tråder hele veien her jeg nå. Akkurat som om de lader opp til flere episoder en gang. Hadde håpet at det skulle kommet en konklusjon på livet til Rory i hvert fall, ang. jobb og bosted og en evt kjæreste - enten en av de gamle eller en ny. Syns hele Paul-greia var unødvendig og ikke festlig i det hele tatt. Det var bare teit. Det var så fryktlig mye halvveis alt sammen syns jeg. De burde enten latt være å dra inn så mange av karakterene så de kunne fortalt hver sin historie ferdig eller laget enn full sesong. Så et intervju med "Dean" før sesongen startet og han sa at han var "team Jess" så han hadde vel allerede der sagt i fra at han ikke hadde tro på Rory og Dean i hvert fall. Og det så ut som om det var Jess som kunne vært aktuell, siden han var den eneste som var single. Ellers var det veldig morsomt å se alle de kjente og kjære igjen. Det er bare et par-tre måneder siden jeg så alle de andre sesongene så jeg har alle karakterene friskt i minne, og det var morsomt å se at de fortsatt var "seg selv" etter så mange år. Noen av dem så ikke ut som de var blitt eldre engang. 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #106 Skrevet 28. november 2016 22 timer siden, Chiyo skrev: Wtf. For en cliffhanger slutt! De BØR lage flere episoder! Om de ikke gjør det er de sadister. Det gjør nok ikke det. I følge forfatteren var det meningen at de originale sesongene skulle avsluttes med: Mom I'm pregnant. Anonymkode: aa3e9...76a
moncabang Skrevet 28. november 2016 #107 Skrevet 28. november 2016 På 27. november 2016 den 12.41, Kassiopeia skrev: Hmmmmm, vet ikke helt hva jeg skal si. Tror aldri jeg har gledet meg så enormt mye til en serie, som jeg har med disse nye episodene av GG, fordi GG er en av de håndfulle seriene som har betydd mest for meg helt siden barndommen. Men nå sitter jeg her og føler meg kanskje mest av alt skuffet? Men kanskje er det fordi jeg har hatt så enormt store forventninger? Har nå sett 3,5 episoder, skal spare siste halvdel av episode 4 til i kveld. Det positive er at jeg synes de har klart å gjenskape selve "Gilmore girls feelingen". Jeg synes også det er kjempegøy at de har fått gjesteopptreden fra Peter Krause og Jason Ritter fra Parenthood (Peter er jo mannen til Laurent i tillegg), og hun hovedskuespilleren fra Bunheads. Jeg liker også at Logan har hatt en så sentral og tilstedeværende rolle for han er en av mine favoritter. Jeg likte Jack, men det er kanskje fordi jeg for tiden driver å ser Twin Peaks. Det negative. Jeg hater hvordan de har gått 10 steg tilbake med Emily og Lorelai sitt forhold. Likte ikke det som skjedde etter Richard sin begravelse, og uvennskapet mellom dem. Jeg synes til tider det virker litt som en parodi, for det virker nesten for fluffy og tilgjort. Jeg hater hele storyen mellom Logan og Rory, og at de tar så lett på å være utro og tulle. Jeg synes ikke det ligner karakterene deres, spesielt ikke Logan. Jeg synes i grunn ikke det var mye handling, til at dette var et stort comeback med noen få episoder. Lorelai og Luke sin historie virker så meningsløs, og litt som en filler for å få episodene til å gå. Ingenting har jo skjedd mellom dem virker det som på alle disse årene, og de driver enda med nøyaktig samme runddans som tidligere. Jeg synes den syngedelen i episode 3 var helt forferdelig kjedelig, og var ALT for lang. Spolte meg gjennom halve delen. Hallo i luken, her har vi fire episoder å ta til takke med, også bruker de nesten en halvtime med synging? Jeg savnet å se litt mer fra Paris sitt liv, Lane sitt liv, Sookie, Jess, Chris, Logan sitt liv annet enn hans rolle i Rory sitt liv, og alle de små karakterene som har hatt en viktig og sentral del av serien. Føler egentlig at den eneste hensikten til alle disse karakterene var for å snakke med Lorelai eller Rory, vi fikk ikke se noe av DEM. Den wild greia til Lorelai virket også bare som en unødvendig og meningsløs filler. At Rory og Lorelai kranglet og plutselig ikke snakket sammen på en god stund var veldig unødvendig synes jeg. Alt i alt, så sitter jeg med en todelt følelse. Det var koselig og godt å se gjengen igjen, men det ble likevel overhodet ikke som jeg hadde trodd eller håpet. Nå har jeg enda en halv episode igjen, så mulig slutten tar meg med storm, men akkurat nå er jeg mest av alt skuffet. Du beskriver hvordan jeg føler det på en prikk!
AnonymBruker Skrevet 28. november 2016 #108 Skrevet 28. november 2016 Har nå sett alle episodene, og jeg er skuffet! Utrolig gøy å se karakterene igjen, og at de fortsatt er "ekte", ingen så yngre ut nå enn før liksom. Veldig mye nostalgi og feelgoodfølelser, morsomme poeng, som før.. Men, sitter igjen med følelsen av at det er så mye mer enn bare dette. For mange løse tråder. Som andre er det og en del ting jeg gjerne ville sett, som livene til feks Lane, Dean, Chris (og GG) mer av Jess, Logan og div. De kunne jo lagt en skikkelig sesong og fått med så mye mer. Og irriterende at Rory ikek har kommet noen vei, men nå med baby skal liksom alt falle magisk på plass?! Det legges opp til at det kommer en ny sesong, men det gjør det jo ikke.. Er skuffet.Var ikke helt sånn jeg hadde sett for mg. Anonymkode: 65544...853
Scherbatsky Skrevet 29. november 2016 #109 Skrevet 29. november 2016 3 timer siden, Polly Ester skrev: Så et intervju med "Dean" før sesongen startet og han sa at han var "team Jess" så han hadde vel allerede der sagt i fra at han ikke hadde tro på Rory og Dean i hvert fall. Og det så ut som om det var Jess som kunne vært aktuell, siden han var den eneste som var single. Jared Padalecki (Dean) og Milo Ventimiglia (Jess) har en spøk mellom seg der det alltid sier at de er team "den andre" når de blir spurt. De er gode venner, og det spørsmålet blir sikkert stilt hvert intervju der GG kommer opp.
secret92 Skrevet 29. november 2016 #110 Skrevet 29. november 2016 Åå nå har jeg fått sett episodene også. Jeg syntes det hele begynte veldig svakt, det var liksom ikke helt det jeg forventet meg. Syntes det var nesten litt irriterende at det var noen karakterer som hadde så lite tid. Med Dean for eksempel, bare går forbi Rory i butikken og forklarer nesten hele livshistorien sin på ti sekunder og går videre, bare for å få med han liksom. Likte at Logan var en del med, er jo hardbarka teamlogan, men det knuste hjertet mitt da han og Rory sa hadet. Trodde aldri at han kom til å velge det livet han kjempet så hardt for å ikke bli en del av i de tidligere sesongene. Jeg tolket det i hvertfall som at han ikke klarte å slippe Rory og Rory klarte ikke helt å slippe han. Tipper også at kidden er hans basert på et intervju med Alexis Bledel hvor hun forklarte at forholdet til Logan er nesten som forholdet til Lorelai og faren. Så hvis historien er full circle så er det som gir mest mening for meg i allefall. Veldig opp og ned i de episodene generelt. Noen utrolig fine øyeblikk, og noen øyeblikk som jeg kunne ønske de disponerte til noe annet.
Polly Ester Skrevet 29. november 2016 #111 Skrevet 29. november 2016 6 timer siden, Scherbatsky skrev: Jared Padalecki (Dean) og Milo Ventimiglia (Jess) har en spøk mellom seg der det alltid sier at de er team "den andre" når de blir spurt. De er gode venner, og det spørsmålet blir sikkert stilt hvert intervju der GG kommer opp. Ok, det hadde ikke jeg fått med meg, så da var det absolutt ikke noe hint der allikevel som jeg tenkte.
caskerette Skrevet 29. november 2016 #112 Skrevet 29. november 2016 Musikalen ble for krampaktig Stars Hollow-aktig. Vi har liksom skjønt hva de skal fram til, den rare, sjarmerende småbygreia. Skuffet over at Rory ikke var kommet lenger i livet, jeg skjønner at det var litt av poenget her, men...med utdanning fra et av de beste collegene, Gilmore-navnet, besteforeldrenes penger i ryggen og så flink pike som hun var som ung. Det er greit å surre rundt når man er i tjueårene, men hun skal jo være 32 nå. Ellers, er Michel homofil eller er han ikke? Jeg synes han sa noe om å sjekke damer i den gamle serien, men så synes jeg han sa noe om å få barn med en mannlig partner i Sommer-episoden? Var det noen som fikk med seg det?
AnonymBruker Skrevet 29. november 2016 #113 Skrevet 29. november 2016 Akkurat nå, caskerette skrev: Musikalen ble for krampaktig Stars Hollow-aktig. Vi har liksom skjønt hva de skal fram til, den rare, sjarmerende småbygreia. Skuffet over at Rory ikke var kommet lenger i livet, jeg skjønner at det var litt av poenget her, men...med utdanning fra et av de beste collegene, Gilmore-navnet, besteforeldrenes penger i ryggen og så flink pike som hun var som ung. Det er greit å surre rundt når man er i tjueårene, men hun skal jo være 32 nå. Ellers, er Michel homofil eller er han ikke? Jeg synes han sa noe om å sjekke damer i den gamle serien, men så synes jeg han sa noe om å få barn med en mannlig partner i Sommer-episoden? Var det noen som fikk med seg det? Ja, han hadde giftet seg med en Frederick. Men det var vel bare han selv som ikke visste at han var homofil da GG gikk for 9år siden. Jeg kan delvis forstå at Rory ikke hadde fått orden på livet sitt enda. Hun har hele tiden vært flink pike gjennom oppveksten og gjort det som var forventet av henne. Det er nå hun lever ut ungdomstiden sin med tilfeldige menn og en FF i Logan, selv om jeg egentlig håpet på at det ble dem til slutt. Anonymkode: f29da...b9b
Zess Skrevet 29. november 2016 #114 Skrevet 29. november 2016 Jeg er ikke så sikker på at det ikke kommer mer. Greit nok at serieskaperne i utgangspunktet så for seg at det skulle slutte slik, men "money talks". Hvis Netflix er interessert og tilbyr nok penger, så tror jeg nok serien kan fortsette. Ellers er jeg enig i at det hele ble litt oppstykket og lite tilfredsstillende. Det eneste som virkelig interesserte meg var storyen til Rory. Selv er jeg ikke "team" noe som helst. Jess er helt ok, men jeg synes aldri han ble en karakter jeg skikkelig heiet på for Rory. Jeg liker skuespilleren som spiller Logan mer enn jeg liker selve karakteren. Jeg tror han skal representere Christopher: Rory er glad i ham, men hun ser ikke for seg en framtid med ham og synes han er for svak som person og ønsker ikke et liv som en sånn typisk rik og priviligert frue som han kan gi henne. Derfor snakket hun med faren sin, og derfor ser hun for seg et liv der hun skal oppdra barnet på egen hånd, mer i tråd med den oppdragelsen hun selv fikk. Men en grunn til at jeg tror det kan bli mer, er at de la inn forvirrende hint om farskapet: Den tilfeldige Wookie-sexen og det at Jess stirret lengtende på Rory på slutten. Det tror jeg kan handle om å så tvil om farskapet. Er det Logan eller Jess, Wookien eller kanskje til og med Paul?
MissStiles Skrevet 30. november 2016 #115 Skrevet 30. november 2016 På 26.11.2016 den 15.35, Ginny skrev: Det må jo komme mer! og helst på et tidspunkt Melissa McCarthy har bedre tid, trenger mer Sookie 😊 Enig, mere Sookie!! Da har jeg endelig fått sett ferdig de 4 episodene. Jeg synes første episode var kjedelig men så tok det seg opp etter det. Glad for at lorelai og luke endelig gifter seg. Og jeg skjønte det med rory når hun satt hos faren sin. Men å avslutte med det??? Det MÅ komme mer!!
Teriyaki Skrevet 30. november 2016 #116 Skrevet 30. november 2016 Synes den var helt ok. Egentlig ikke noe mer enn det.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2016 #117 Skrevet 30. november 2016 Begynte å se på sesong 1 og ble offisielt hektet igjen. Skal gi meg mens leken er god mellom Rory og Dean da, men for noen gode minner. "Because I love you, your idiot!" Tnååw Anonymkode: 6ce24...515
Rake Skrevet 30. november 2016 #118 Skrevet 30. november 2016 Var det noe hinting om at Tyler er homo? Da de ikke hadde nok homofile til paraden var det en son spurte ham: "er du sikker på det?" 1
Rake Skrevet 30. november 2016 #119 Skrevet 30. november 2016 Og bodde sookie uten mann og barn langt vekke fra stars hallow? 1
Scherbatsky Skrevet 1. desember 2016 #120 Skrevet 1. desember 2016 På 11/29/2016 den 22.28, Zess skrev: Jeg er ikke så sikker på at det ikke kommer mer. Greit nok at serieskaperne i utgangspunktet så for seg at det skulle slutte slik, men "money talks". Hvis Netflix er interessert og tilbyr nok penger, så tror jeg nok serien kan fortsette. Tror det var Scott Patterson som hintet sterkt om at Netflix + Sherman-Palladino-ene har en avtale allerede, og på han hørtes det ut som om planen er at det vil komme mer, men det kan jo være de vil se an seertall og slikt + interessen. Jeg tror det kommer mer, og jeg håper det kommer mer. Om så bare en episode sånn innimellom. Som en liten overraskelse. Jeg håper vi får se L&L sitt planlagte bryllup som starter de første episodene (på Scott så snakket han som om det ville være åpenbart), hele familien som feirer jul sammen (kanskje også Jess og April), og Rory som skriver bok og håndterer graviditeten (jeg regner med hun beholder ungen.) - kanskje også får seg ny jobb og bosted. 3 timer siden, Rake skrev: Og bodde sookie uten mann og barn langt vekke fra stars hallow? Tror de bodde oppe i skauen alle sammen :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå