Gå til innhold

Gilmore Girls: A Year in The Life

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ganske morsomt å se på klipp fra episodene som kommer. Rory og Lorelei ser eldre ut på noen klipp, men andre steder så ser de ut som de gjorde i 2007.

Og enkefruen ser ut akkurat som hun gjorde den gangen. 

Er ikke sikker, men ut i fra alle klippene så virker det som om Lorelei ikke har fått flere barn og at det ikke er noen barn på Rory (eller kjæreste, eller jobb) så jeg gleder meg også til å se om det er noen barn eller andre kjærester som lusker i bakgrunnen som ikke er tatt med i klippene. 

Videoannonse
Annonse
Gjest Jacklost
Skrevet
27 minutter siden, Polly Ester skrev:

Det er ganske morsomt å se på klipp fra episodene som kommer. Rory og Lorelei ser eldre ut på noen klipp, men andre steder så ser de ut som de gjorde i 2007.

Og enkefruen ser ut akkurat som hun gjorde den gangen. 

Er ikke sikker, men ut i fra alle klippene så virker det som om Lorelei ikke har fått flere barn og at det ikke er noen barn på Rory (eller kjæreste, eller jobb) så jeg gleder meg også til å se om det er noen barn eller andre kjærester som lusker i bakgrunnen som ikke er tatt med i klippene. 

Han som spiller Luke er nesten 60 år nå og hun som spiller Lorelai fyller 50 i mars, sykt å tenke på O:

Skrevet

Ser de gamle episodene om igjen nå, elsker det. Skikkelig behagelig serie uten for mye spenning eller drama i tillegg til den koselige stemningen og de gode dialogene.

Det var litt merkelig å skulle se den nye traileren igjen da. Sikkert fordi jeg er i sesong 2 nå og forskjellen i alder og utseende er ganske stor, både på Lorelai og Rory sammenlignet. Jeg gleder meg masse, men håper at det ikke blir helt rart å se nye episoder.

Anonymkode: 34d6a...d40

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir fortsatt ledd av venner når jeg sier at jeg ser på GG😳 Hehehe

Anonymkode: f29da...b9b

Hehehe, vi også, men nå er vi blitt så gamle at vi rett og slett ikke bryr oss😝 Du får hive deg på festen vår, du da - vi ler ikke av deg..!

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, bopera skrev:

Hehehe, vi også, men nå er vi blitt så gamle at vi rett og slett ikke bryr oss😝 Du får hive deg på festen vår, du da - vi ler ikke av deg..!

Ja, det hadde vært noe😊 Jeg har faktisk lekt med tanken på å ha GG-treff, hehehe.

På premieredagen, som faktisk er bursdagen min, skal jeg sende gubben ut også skal jeg handle inn typisk GG-mat og overspiser mens jeg ser på GG😂

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det hadde vært noe😊 Jeg har faktisk lekt med tanken på å ha GG-treff, hehehe.

På premieredagen, som faktisk er bursdagen min, skal jeg sende gubben ut også skal jeg handle inn typisk GG-mat og overspiser mens jeg ser på GG😂

Tuller du?! Premieredagen er bursdagen til venninnen min også..!😁

• Liker 1
Skrevet

Jeg gleder meg så mye at det faktisk gjør litt vondt. Har sett gjennom alle sesongene 2 ganger siden sommeren, og er halvveis i runde 3. 

Likte den første traileren veldig godt, men den andre hadde litt for mange hint for min del. Vil helst ikke vite noe som helst (samtidig som jeg er fullstendig ubrukelig og ser på trailerne helt frivillig :P).

Skrevet
12 minutter siden, bopera skrev:

Tuller du?! Premieredagen er bursdagen til venninnen min også..!😁

Kanskje jeg er venninnen din?😂 Neida, ingen av mine nærmeste venninner ser på serien så det er nok tilfeldig😊 Så kult, da!

Skrevet

Anonymkode: 6ea5d...531

• 4 uker senere...
Skrevet

I morgen kommer de nye episodene. :)

Selv vet jeg ikke om jeg skal se eller ikke ennå. Holder på med en re-run av den originale serien og har bare kommet til sesong 4. Det frister veldig å se de nye episodene - i alle fall den første, slik at jeg for en gangs skyld får sett det i "real time" (fikk aldri fulgt med på serien da den gikk originalt), men samtidig så koser jeg meg sånn med å oppleve de gamle episodene på nytt.

Er det forresten noen som vet om det er planlagt flere nye episoder enn de som slippes i morgen? Så vidt jeg fikk det med meg skulle dette være den endelige avslutningen, men samtidig ser jeg at Netflix annonserer serien som "sesong 1" og det får det jo til å høres ut som at det kommer en ny runde med "A year in the life".

Skrevet

Jeg så de andre sesongene på nytt denne høsten. Gleder meg veldig til imorgen!

Skrevet

Jeg så alle sesongene i sommer/høst også, og jeg gleder meg kjempemasse.

Jeg så de aldri da de gikk på TV før, så jeg ble kjent med Stars Hallow og alle folkene nå. Gleder meg nesten mer til fortsettelsen av Gilmore Girls enn til julaften... :)

Skrevet

Gleder meg masse! Har hele serien på DVD og har sett hele serien mange ganger. :tongue: Veldig spent på hvordan det går med Lorelai og Luke, på traileren ser det jo ut som det ikke går så bra, håper ikke det stemmer! Ser at både Jess, Logan og Dean er med, spent på hvilken rolle de har i serien ... Håper forresten på at Rory ender opp med Jess. :hjerter:

Skrevet

Jeg gleder meg!

Så hele serien igjen i høst, og var ferdig forrige uke.

Skrevet

Kommer den rett over midnatt? Jeg er så spent!

Skrevet

Gleder meg. :D Kommer alle delene ut samtidig?

Takke seg til permisjon og baby som kun sovner på meg og sover best på meg.. :D

Anonymkode: 65544...853

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Har ikke Netflix så jeg venter til den kommer ut på DVD

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...