Gå til innhold

Gilmore Girls: A Year in The Life

Anbefalte innlegg

Gjest Jacklost
Skrevet
5 minutter siden, Gjesten skrev:

Ja, det blir jo en mini-sesong, da :) Hver episode er 90 minutter, mot 45 som det var i originalserien, så sånn sett er det på en måte 8 episoder.

8 episoder er jo en sesong i mange serier. Det blir som 16 Two and a half men episoder :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal se på. Begynte på sesong en igjen for et par måneder siden på Netflix, så satser på at jeg blir ferdig før de nye episodene kommer ;)

Skrevet

Om jeg skal! Iiiih jeg gleder meg :) Jeg så på dette hveeer dag etter skolen når det gikk på tv. Jeg og kjæresten så akkurat gjennom hele serien for å friske opp minnet litt til de nye episodene kommer ut. Den serien er så bra! Koselig, morsom og ikke full av drama og intriger, men heller litt dagligdagse småbysituasjoner :) 

Skrevet

Jeg gleder meg masse! :) Bortsett fra at jeg har sett noen episoder her og der (hadde ikke kanalen i sin tid, men kjente jo til karakterene og hovedhistorien) så er det først de siste 2-3 årene at jeg fikk sett hele serien. Veldig digg å kunne se alt i ett strekk, men har også savnet å kunne se historien i real-time. :D 

Skrevet

Jepp, gleder meg veldig! :) 

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Syns jeg leste den skulle komme i november, men så begynte jeg å tenke - er det kun i usa den kommer på netflix også må vi vente leeeenge før den kommer på norsk netflix :P noen som vet helt sikkert at den kommer for oss og i november?

Skrevet

Herregud nei, for en dårlig,slitsom, irriterende tveserie :)

Anonymkode: 37442...f3e

• Liker 2
Gjest Jacklost
Skrevet
På 5.10.2016 den 23.07, Aubree skrev:

Syns jeg leste den skulle komme i november, men så begynte jeg å tenke - er det kun i usa den kommer på netflix også må vi vente leeeenge før den kommer på norsk netflix :P noen som vet helt sikkert at den kommer for oss og i november?

https://www.netflix.com/no/title/80109415

Står på norsk der da så, vet ikke helt :klo: 

Skrevet

Gleder meg til den kommer. :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Har dere sett den utvidede traileren som ligger på Facebook-siden til Gilmore Girls? Det virker som det er mye som skjer i løpet av episodene! Wiii, gleder meg! Bare en måned igjen:bolledeig: 

Skrevet

Ja, må se sesong 8. Gleder meg masse.

Jeg fulgte aldri med på den da den gikk på TV, men fikk med meg noen scener nå og da og essensen i hele serien.

Så hadde jeg masse tid til overs i sommer, så da så jeg alle sesongene på et par uker eller noe sånt. 

Nevnte jeg at jeg gleder meg til å se hvordan det er med alle sammen nå og hvem Rory er sammen med, om hun er sammen med noen av dem osv. 

Skrevet

Vet noen om episodene kommer ut over et tidsrom på et år, eller om de kommer fortløpende?

Gjest Jacklost
Skrevet
2 minutter siden, outkast skrev:

Vet noen om episodene kommer ut over et tidsrom på et år, eller om de kommer fortløpende?

IMG_5920.PNGIMG_5919.PNG

Skrevet

De kommer alle sammen 25. november. Gjett om jeg gleder meg! 

Gjest Jacklost
Skrevet
Akkurat nå, Pentu skrev:

De kommer alle sammen 25. november. Gjett om jeg gleder meg! 

Og hver episode går utover en års sesong så de 4 episodene brer seg utover 1 år :)

Skrevet

Jeg så nettopp traileren og så at Logan er med. Og Emily, hva i alle dager var det hun hadde på seg. Jeg er såååå spent! 

Anonymkode: f29da...b9b

Skrevet

Gleder meg!! Gilmore Girls var en hemmelig guilty pleasure for meg og en nær venninne, da vi gikk på videregående. Fyren hun var forelsket i på den tiden, hadde ledd da ei anna ei sa at hun så på GG, så vi turte ikke si at vi gjorde det. Hahaha, tenåringer, asså. Vi flyttet heller ikke til samme by etter vgs, og GG gjorde at vi hadde en ukentlig connection, kan man si.

Nå bor vi endelig i samme by, og er ikke lenger redd for å si at vi er GG-fans, så nå 25. november blir det GG-fest på oss to😊 Var ingen flere som ville komme, haha!😝

• Liker 1
Skrevet
51 minutter siden, bopera skrev:

Gleder meg!! Gilmore Girls var en hemmelig guilty pleasure for meg og en nær venninne, da vi gikk på videregående. Fyren hun var forelsket i på den tiden, hadde ledd da ei anna ei sa at hun så på GG, så vi turte ikke si at vi gjorde det. Hahaha, tenåringer, asså. Vi flyttet heller ikke til samme by etter vgs, og GG gjorde at vi hadde en ukentlig connection, kan man si.

Nå bor vi endelig i samme by, og er ikke lenger redd for å si at vi er GG-fans, så nå 25. november blir det GG-fest på oss to😊 Var ingen flere som ville komme, haha!😝

Jeg blir fortsatt ledd av venner når jeg sier at jeg ser på GG😳 Hehehe

Anonymkode: f29da...b9b

Skrevet

Jeg har alltid elsket GG, så til bursdagen min et år ønsket jeg meg DVD-ene. Kompisene mine kom en etter en med hver sin sesong til meg. Lurer på om de syns det var en smule flaut i butikken😜🤔

Skrevet

Jeg gleder meg sånn!:hoppendeglad:
Har brukt de siste månedene på å se oppigjen alt sammen. Jeg fulgte med på den når den gikk første gangen, men falt trolig av ca når Rory sluttet på Yale, for det er mange ting jeg ikke husker etter det.
Er nå på episode 15 i sesong 7, og prøver å passe på at jeg ikke blir ferdig før om en måned, men samtidig er det altfor spennende til å ikke se mange episoder om dagen ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...