Gjest Jacklost Skrevet 4. oktober 2016 #1 Skrevet 4. oktober 2016 Noen som skal se på denne nye sesongen? Det skal visstnok være 4 90 minutters episoder Jeg så litt på når jeg var liten, kommer sikkert til å se den nye serien men det blir ikke det samme uten Edward Herrmann Måtte han hvile i fred
Gjesten Skrevet 4. oktober 2016 #2 Skrevet 4. oktober 2016 Jeg skal absolutt se! Har gledet meg til dette en evighet! Har sett hele serien nylig, så har det friskt i minnet. Synd Edward Hermann har gått bort, men jeg tror serien kan bli god likevel 1
Gjest Jacklost Skrevet 4. oktober 2016 #3 Skrevet 4. oktober 2016 1 minutt siden, Gjesten skrev: Jeg skal absolutt se! Har gledet meg til dette en evighet! Har sett hele serien nylig, så har det friskt i minnet. Synd Edward Hermann har gått bort, men jeg tror serien kan bli god likevel Det rare er at bortgangen hans gikk meg hus forbi O.o, vel man kan ikke få meg seg alle kjendis dødsfall i guess, skal ikke mer til en 1 dag uten å se på nyheter og så går jeg glipp av at noen har død 😬 Men bra Scott Patterson er med, han er en god skuespiller Føles litt sært ut vel at jeg som mann skal se den
Gjesten Skrevet 4. oktober 2016 #4 Skrevet 4. oktober 2016 Jeg synes det er bra at de har fått med seg nesten alle som var med i originalserien. Det var litt krisestemning en stund da det så ut som Melissa McCarthy ikke kom til å være med, så jeg trakk et lettelsens sukk da det ordnet seg Jeg synes bare det er fint at menn også ser det. Det er en flott serie 2
Gjest Jacklost Skrevet 4. oktober 2016 #5 Skrevet 4. oktober 2016 Blir rart å se, sist gang jeg så må ha vært i 2006 eller 2007 når jeg var tenåring Jeg husker der var en scene hvor Lorerai visste Luke Pippi Langstrømpe Ser noen selger serien for 200 på Finn så blir nok å kjøpe den og se den først
bonsaijenta Skrevet 4. oktober 2016 #6 Skrevet 4. oktober 2016 Jeg skal se den😊 Det har blitt en tradisjon og se den på hytta i feriene. Jeg er så spent på hvordan de har det nå. Om Lorelai og Luke, Rory og Logan, Sookie og Jackson, Kirk og Taylor.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2016 #7 Skrevet 4. oktober 2016 Jeg skal se den :D Gleder meg! Har vokst opp med Gilmore Girls, og så alle sesongene opp igjen nå i våres.. Anonymkode: 65544...853
Gjesten Skrevet 4. oktober 2016 #8 Skrevet 4. oktober 2016 2 timer siden, Jakku Ushinawa skrev: Blir rart å se, sist gang jeg så må ha vært i 2006 eller 2007 når jeg var tenåring Jeg husker der var en scene hvor Lorerai visste Luke Pippi Langstrømpe Ser noen selger serien for 200 på Finn så blir nok å kjøpe den og se den først Den ligger på Netflix og
Gjest Jacklost Skrevet 4. oktober 2016 #9 Skrevet 4. oktober 2016 1 minutt siden, Gjesten skrev: Den ligger på Netflix og Hyggeligere å ha en serie på DVD til odel og eie Den forsvinner fra Netflix før eller siden som med andre
Gjesten Skrevet 4. oktober 2016 #10 Skrevet 4. oktober 2016 23 minutter siden, Jakku Ushinawa skrev: Hyggeligere å ha en serie på DVD til odel og eie Den forsvinner fra Netflix før eller siden som med andre Helt enig. Jeg har den på DVD selv
Gjest Jacklost Skrevet 4. oktober 2016 #11 Skrevet 4. oktober 2016 Akkurat nå, Gjesten skrev: Helt enig. Jeg har den på DVD selv Rart at det er nesten 10 år siden den slutta, tida flyr gitt O: Når de var ferdig var jeg på slutten av 10 klasse og nå er jeg snart 25 og bor for meg selv. Mye som har endret seg siden da
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2016 #13 Skrevet 4. oktober 2016 50 minutter siden, Jakku Ushinawa skrev: Hyggeligere å ha en serie på DVD til odel og eie Den forsvinner fra Netflix før eller siden som med andre Før serien ble lagt ut på Netflix, har den blitt vist på TVNorge hvert år i 6år nå, kanskje lenger😊 Anonymkode: f29da...b9b
Gjest Jacklost Skrevet 4. oktober 2016 #14 Skrevet 4. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Før serien ble lagt ut på Netflix, har den blitt vist på TVNorge hvert år i 6år nå, kanskje lenger😊 Anonymkode: f29da...b9b Vet
Kassiopeia Skrevet 4. oktober 2016 #15 Skrevet 4. oktober 2016 Gjett om jeg skal se ja, gleder meg som en liten unge. En av mine favorittserier.
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 4. oktober 2016 #16 Skrevet 4. oktober 2016 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Gjest Benja Golden Skrevet 4. oktober 2016 #17 Skrevet 4. oktober 2016 (endret) Det blir egentlig litt feil og si at det er en ny sesong synes jeg. Det er tross alt bare 4 episoder en tv sesong i USA er normalt sett 20-24 episoder Det er mer en mini serie Endret 4. oktober 2016 av Benja Golden
Milla29 Skrevet 4. oktober 2016 #18 Skrevet 4. oktober 2016 Når kommer denne til Norge? Er på Netflix den kommer er det ikke?
Gjest Jacklost Skrevet 4. oktober 2016 #19 Skrevet 4. oktober 2016 6 minutter siden, Benja Golden skrev: Det blir egentlig litt feil og si at det er en ny sesong synes jeg. Det er tross alt bare 4 episoder en tv sesong i USA er normalt sett 20-24 episoder Det er mer en mini serie Det er en miniserie men de kaller den for sesong 8 med
Gjesten Skrevet 4. oktober 2016 #20 Skrevet 4. oktober 2016 6 minutter siden, Benja Golden skrev: Det blir egentlig litt feil og si at det er en ny sesong synes jeg. Det er tross alt bare 4 episoder en tv sesong i USA er normalt sett 20-24 episoder Det er mer en mini serie Ja, det blir jo en mini-sesong, da Hver episode er 90 minutter, mot 45 som det var i originalserien, så sånn sett er det på en måte 8 episoder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå