Gå til innhold

Gilmore Girls: A Year in The Life

Anbefalte innlegg

Gjest Jacklost
Skrevet

Noen som skal se på denne nye sesongen? Det skal visstnok være 4 90 minutters episoder

Jeg så litt på når jeg var liten, kommer sikkert til å se den nye serien men det blir ikke det samme uten Edward Herrmann :( Måtte han hvile i fred

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal absolutt se! Har gledet meg til dette en evighet! Har sett hele serien nylig, så har det friskt i minnet. Synd Edward Hermann har gått bort, men jeg tror serien kan bli god likevel :)

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet
1 minutt siden, Gjesten skrev:

Jeg skal absolutt se! Har gledet meg til dette en evighet! Har sett hele serien nylig, så har det friskt i minnet. Synd Edward Hermann har gått bort, men jeg tror serien kan bli god likevel :)

Det rare er at bortgangen hans gikk meg hus forbi O.o, vel man kan ikke få meg seg alle kjendis dødsfall i guess, skal ikke mer til en 1 dag uten å se på nyheter og så går jeg glipp av at noen har død 😬

Men bra Scott Patterson er med, han er en god skuespiller :) Føles litt sært ut vel at jeg som mann skal se den :P 

Skrevet

Jeg synes det er bra at de har fått med seg nesten alle som var med i originalserien. Det var litt krisestemning en stund da det så ut som Melissa McCarthy ikke kom til å være med, så jeg trakk et lettelsens sukk da det ordnet seg :)

Jeg synes bare det er fint at menn også ser det. Det er en flott serie :)

• Liker 2
Gjest Jacklost
Skrevet

Blir rart å se, sist gang jeg så må ha vært i 2006 eller 2007 når jeg var tenåring :P Jeg husker der var en scene hvor Lorerai visste Luke Pippi Langstrømpe :fnise: Ser noen selger serien for 200 på Finn så blir nok å kjøpe den og se den først :)

Skrevet

Jeg skal se den😊

Det har blitt en tradisjon og se den på hytta i feriene. Jeg er så spent på hvordan de har det nå. Om Lorelai og Luke, Rory og Logan, Sookie og Jackson, Kirk og Taylor. 

Skrevet

Jeg skal se den :D Gleder meg! Har vokst opp med Gilmore Girls, og så alle sesongene opp igjen nå i våres.. :)

Anonymkode: 65544...853

Skrevet
2 timer siden, Jakku Ushinawa skrev:

Blir rart å se, sist gang jeg så må ha vært i 2006 eller 2007 når jeg var tenåring :P Jeg husker der var en scene hvor Lorerai visste Luke Pippi Langstrømpe :fnise: Ser noen selger serien for 200 på Finn så blir nok å kjøpe den og se den først :)

Den ligger på Netflix og :)

Gjest Jacklost
Skrevet
1 minutt siden, Gjesten skrev:

Den ligger på Netflix og :)

Hyggeligere å ha en serie på DVD til odel og eie :) Den forsvinner fra Netflix før eller siden som med andre

Skrevet
23 minutter siden, Jakku Ushinawa skrev:

Hyggeligere å ha en serie på DVD til odel og eie :) Den forsvinner fra Netflix før eller siden som med andre

Helt enig. Jeg har den på DVD selv ;)

Gjest Jacklost
Skrevet
Akkurat nå, Gjesten skrev:

Helt enig. Jeg har den på DVD selv ;)

Rart at det er nesten 10 år siden den slutta, tida flyr gitt O: Når de var ferdig var jeg på slutten av 10 klasse og nå er jeg snart 25 og bor for meg selv. Mye som har endret seg siden da :)

Skrevet
50 minutter siden, Jakku Ushinawa skrev:

Før serien ble lagt ut på Netflix, har den blitt vist på TVNorge hvert år i 6år nå, kanskje lenger😊 

Anonymkode: f29da...b9b

Gjest Jacklost
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Før serien ble lagt ut på Netflix, har den blitt vist på TVNorge hvert år i 6år nå, kanskje lenger😊 

Anonymkode: f29da...b9b

Vet :) 

Skrevet

Gjett om jeg skal se ja, gleder meg som en liten unge. En av mine favorittserier. 

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Gjest Benja Golden
Skrevet (endret)

Det blir egentlig litt feil og si at det er en ny sesong synes jeg. Det er tross alt bare 4 episoder  en tv sesong i USA er normalt sett 20-24 episoder 

Det er mer en mini serie 

Endret av Benja Golden
Skrevet

Når kommer denne til Norge? Er på Netflix den kommer er det ikke?

Gjest Jacklost
Skrevet
6 minutter siden, Benja Golden skrev:

Det blir egentlig litt feil og si at det er en ny sesong synes jeg. Det er tross alt bare 4 episoder  en tv sesong i USA er normalt sett 20-24 episoder 

Det er mer en mini serie 

Det er en miniserie men de kaller den for sesong 8 med

Skrevet
6 minutter siden, Benja Golden skrev:

Det er mer en mini serie 

Ja, det blir jo en mini-sesong, da :) Hver episode er 90 minutter, mot 45 som det var i originalserien, så sånn sett er det på en måte 8 episoder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...