AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #1 Skrevet 3. oktober 2016 En ting som er helt klart er at vi alle skal dø en gang, men hva trur du at du vil bli husket som/for? Jeg skulle gjerne visst hvor mange som vil savne meg og føle sorg ved min bortgang. Planen min er å bli kjempegammel og dø lykkelig uvitende om når det skal skje. Skulle gjerne vært tilstede i min egen begravelse (noe jeg bokstavelig talt vil være) og fått med meg minnetale, blomster, hvem som møter opp osv. Hvordan kolleger/venner/familie vil ta det Tenker du noen gang på akkurat dette? Jeg håper jeg vil bli husket som er blid og snill person, som skulle tenkt mer på meg selv enn andre. Anonymkode: 0d5fc...56d
Gjest Benja Golden Skrevet 3. oktober 2016 #2 Skrevet 3. oktober 2016 Jeg vil ikke bli husket jeg vil bli glemt.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #3 Skrevet 3. oktober 2016 Den verdiløse dritten jeg er Anonymkode: 3b205...56d
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #4 Skrevet 3. oktober 2016 Det du spør om, har jeg ikke tenkt på, TS. Men jeg blir trist av å lese at noen her skriver negativt om seg selv. Jeg håper at ting blir positivt for de som har det vanskelig Anonymkode: d68c7...12a
Pessimisten Skrevet 3. oktober 2016 #5 Skrevet 3. oktober 2016 Tviler på at jeg vil bli husket i det hele tatt
MajorasMaske Skrevet 3. oktober 2016 #6 Skrevet 3. oktober 2016 Jeg vil huskes for alle de gode minnene jeg var med på å skape sammen med andre. 3
Gjest Sjørøveren Skrevet 3. oktober 2016 #7 Skrevet 3. oktober 2016 Vet ikke hva jeg vil bli husket som. Håper i det minste at sønnen min får bli kjent med meg og huske meg som pappaen sin. Tror ikke jeg blir så veldig gammel jeg.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #8 Skrevet 3. oktober 2016 Hun som aldri ga opp selv om andre prøvde å sverte henne og trykke henne ned. Anonymkode: be3b7...6a4
Gjest Hold the door Skrevet 3. oktober 2016 #9 Skrevet 3. oktober 2016 (endret) - Endret 12. mai 2017 av Hold the door
EvaLena Skrevet 4. oktober 2016 #10 Skrevet 4. oktober 2016 Tror ikke jeg vil bli husket som noe spesielt, men håper barna mine vil ha gode minner om meg.
Hattivatti Skrevet 4. oktober 2016 #11 Skrevet 4. oktober 2016 Jeg håper barna og etter hvert barnebarna mine vil huske meg som en snill og god mamma/bestemor. Det er det viktigste for meg, hvor en klisje det høres ut. 1
Gjest Jacklost Skrevet 4. oktober 2016 #12 Skrevet 4. oktober 2016 Jeg håper folk vil huske meg som en humoristisk person, en som var gavmild og tenkte på andre. Broren som kjøpte søstra si flere greys anatomy sesonger fordi hun var så lei seg for at serien ble tatt vekk fra Viaplay, sønnen som fikk mamma til å le og i godt humør med hver samtale vi hadde og som alltid avsluttet samtaler med å si at jeg er glad i deg, barnebarnet som de passet mye på i løpet av barndommen min og som de var veldig glad i, vennen som alltid var i godt humør og spøkte mye trass i at han var egentlig mye deppa, ensom og følte seg negativ. Jeg håper folk vil huske meg som en artig og snill person når den tid måtte komme
MalloryK Skrevet 4. oktober 2016 #13 Skrevet 4. oktober 2016 En som var snill og glad i dyr, og som alltid satte de firbeinte først uansett
Gjest O.G. Skrevet 4. oktober 2016 #14 Skrevet 4. oktober 2016 Som en kvinne som var godhjertet tross alt.
Jerry Lee Skrevet 4. oktober 2016 #15 Skrevet 4. oktober 2016 Om jeg lever til jeg dør naturlig av alder vil det ikke finnes noen som husker meg. Jo'a...søster mi er ti år yngre. Men hu har allerede glemt meg.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2016 #16 Skrevet 4. oktober 2016 Vil bli husket som damemagnet. Vil ha tusenvis av damer i begravelsen min som sørger over orgasmer de aldri får oppleve igjen. Anonymkode: 206c7...0fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå