Gjest Ethereal Skrevet 19. november 2004 #1 Skrevet 19. november 2004 Jeg trenger litt tips. Jeg hadde egentlig planlagt å stikke og spise pizza med kjæresten etter jobb, men nå har han vært på jobbmøte, og spist samme type pizza der, så da er vitsen litt borte :-? Så da lurer jeg på: hva skal jeg lage til meg selv? Jeg er totalt fantasiløs, men har altfor mange krav. Aller helst skal det ikke være usunt, i hvertfall ikke inneholde masse smør eller fløte (magetrøbbel), men samtidig være godt og ikke ta lang tid å lage. Jeg har lyst på skikkelig mat, ikke omelett eller noe slikt. Forslag? Hvis ikke blir det bare suppe eller pai fra frysedisken
Dru Skrevet 19. november 2004 #2 Skrevet 19. november 2004 Wok er veldig lett å lage for en person. Sunt er det også
Gjest Ethereal Skrevet 19. november 2004 #3 Skrevet 19. november 2004 Det ble tungvintvarianten med tapas...Får sikkert lurt kjæresten til å spise litt også, once it's there
Dru Skrevet 19. november 2004 #4 Skrevet 19. november 2004 Menn pleier ikke å være så vanskelige sånn sett
Gjest Ethereal Skrevet 19. november 2004 #5 Skrevet 19. november 2004 Menn pleier ikke å være så vanskelige sånn sett I hvertfall ikke med noen kamuflerte trusler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå