AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #1 Skrevet 3. oktober 2016 Jeg er så lei av meg selv. Jeg får ikke til sånne forholdsgreier. Treffer så få menn til vanlig og finner ikke noen jeg liker som liker meg. Orker ikke sukker, for enten blir jeg lei meg av at en jeg synes virker som en bra fyr bare slutter å svare, eller så synes jeg det er ubehagelig å avvise noen jeg ikke liker. Tinder er ikke aktuelt her jeg bor. Fant en fin fyr litt tilfeldig på nettet, men han bor så langt unna. Holdt kontakten i flere måneder, men nå tror jeg at han har gått lei. Jeg får det bare ikke til! Jeg er ikke fin nok til at fler enn noen få synes jeg er noe å se på og jeg ender med å gjøre alt så vanskelig for meg selv i tillegg. Tiden flyr, jeg har ikke fått så mye som et kyss på over to år og det er ingen utsikter til at det skal forandre seg. Jeg er helt ubrukelig, skulle ønske jeg kunne slutte å ha lyst til å være sammen med noen. Anonymkode: c578d...d79
Gjest Ajax Skrevet 3. oktober 2016 #2 Skrevet 3. oktober 2016 Sender min medfølelse. Send gjerne litt medfølelse tilbake 😊
ajarRun Skrevet 3. oktober 2016 #3 Skrevet 3. oktober 2016 Jeg kysser noen ca hver gang jeg drikker, kanskje du burde drukket litt? Kanskje du burde møte noen i det virkelige liv? Og du kan jo gjøre masse med utseende, bare finn bedre klær.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #4 Skrevet 3. oktober 2016 Du blir sikkert påvirket en del av miljø. Du er verdiful selvom du ikke finner noen Good things come to those who wait. Spesielt hvis du er kvinne. Hvis du er mann er du en potensiell voldtektsmann i følge folk flest . Det er i Norge. "tryggest land" . Anonymkode: fa94c...f1b
Gjest canacas Skrevet 3. oktober 2016 #5 Skrevet 3. oktober 2016 Dette er vanskelig for alle Men hva med å bite tenna sammen og prøve sukker litt til?
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #6 Skrevet 3. oktober 2016 Akkurat nå, canacas skrev: Dette er vanskelig for alle Men hva med å bite tenna sammen og prøve sukker litt til? Nei, har prøvd lenge nok nå, vil ikke mer, liker det ikke. Anonymkode: c578d...d79
Gjest canacas Skrevet 3. oktober 2016 #7 Skrevet 3. oktober 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, har prøvd lenge nok nå, vil ikke mer, liker det ikke. Anonymkode: c578d...d79 Skjønner det, men ingenting kommer av seg selv. Man er nødt til å gjøre en innsats selv. Ikke ta det personlig, om noe dabber av eller blir stille. Prøv igjen!
meeeg9 Skrevet 3. oktober 2016 #8 Skrevet 3. oktober 2016 Kanskje du kan prøve å få noe til som du ikke er så interessert i, og da kan interessen komme etterpå
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2016 #9 Skrevet 5. oktober 2016 Kanskje det rett og slett ikke er mulig å finne bra menn der du bor? Hadde jeg blitt boende i hjembygden min, er det overveiende sannsynlig at jeg aldri hadde truffet noen å satse på (med mindre jeg da hadde hatt flaks via nettdating). Anonymkode: a22ab...e3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå