Gå til innhold

Ok å spørre om å få se tinder meldingene hans?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har holdt på med en siden juni.  Vi møttes over tinder og begge har beholdt tinderprofilen. Jeg bruker det kun som tidsfordriv og det sier han også at han gjør. Men jeg har litt dårlig magefølelse om at han skriver til andre der, og det synes jeg ikke er helt ok lenger. Vi har blitt enige om å ikke date eller ligge med andre. Lurer på om andre mener det er innafor om å spørre om jeg kan se på tinderen hans? Han kan selfølgelig få se min for jeg har ingenting å skjule. Det jeg vil oppnå med det er å se om han aktivt går inn for å snakke med andre jenter, for da vet jeg ikke om det er noe å satse på.. Ser lissom at han blir venn med jenter på Facebook og selv om det kan være uskyldig er jeg redd dette er jenter fra tinder han har lagt til. 

Anonymkode: 91665...e7d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det synes jeg ikke. Altså du kan jo spørre, men ikke blir sur om du ikke får se den. For meg skurrer det veldig at dere begge to i det hele tatt beholder tinder når dere holder på, både ovenfor dere selv, hverandre og de andre på tinder. Mitt råd er å slette appen "sammen".

• Liker 20
Skrevet

Hva er poenget med å fortsette Tinder som "tidsfordriv" når dere nå er i ett forhold?

Jeg ville satt det som første pri å slette den kontoen.

• Liker 11
Skrevet

Ikke sant. Jeg kan godt slette min, men har på følelsen at han kommer til å føle seg kontrollert om jeg ber han slette sin også. Pluss at jeg helst vil han skal gjøre det selv,  ikke fordi jeg må be han om det. Han er av typen som skal ta alt veldig sakte, inkludert forholdet vårt, så vi er ikke sammen enda. Eksen hans 'kvelte' han visst, så virker som han er veldig opptatt av at han skal være selvstendig og fri nå. 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke sant. Jeg kan godt slette min, men har på følelsen at han kommer til å føle seg kontrollert om jeg ber han slette sin også. Pluss at jeg helst vil han skal gjøre det selv,  ikke fordi jeg må be han om det. Han er av typen som skal ta alt veldig sakte, inkludert forholdet vårt, så vi er ikke sammen enda. Eksen hans 'kvelte' han visst, så virker som han er veldig opptatt av at han skal være selvstendig og fri nå. 

Da er han etter min mening heller ikke klar for et forhold. Det er heller ikke å kontrollere men å sette en grense. Dette blir en test på hvor sterke dere er. Det eneste som bør være utfallet etter min mening er at han legger det fra seg om han er interessert i deg. Men så igjen. dette med at han er opptatt av og være selvstendig og fri nå, det er da virkelig ikke et grunnlag å gå inn i et forhold på? 

Anonymkode: f5e3f...dfb

• Liker 11
Skrevet

Jeg ser ikke hvorfor noen av dere har et behov for å være på tinder lenger. 

Anonymkode: d5b48...9da

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

What in the world..  Hvis han vil være "selvstendig og fri" så fatter jeg ikke hvorfor dere dater. Har han introdusert deg for noen av sine venner enda? Hva pleier dere å gjøre når dere er sammen? Jeg syntes det høres ut som at han ser på hele greia med deg som en uforpliktende flørt, ikke at dere er på vei inn et forhold.

Ikke for å være ufin, men når han først møter en dame han virkelig faller for, tror jeg alt dette om eksen som "kvelte han" er glemt på et minutt. 

Anonymkode: 19ac9...79f

• Liker 3
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da får han heller være singel. 

Anonymkode: d5b48...9da

Skrevet (endret)

Nei for f...

Så lenge dere har en sånn diffus tilnærming så har du ingen rett til å spørre om det. Dette går inn under kategorien tillit,  noe det virker som du ikke har ovenfor han. Ta en prat og bli enige om en felles sletting. Vil han ikke da så er vel hele opplegget dødt?

Endret av Atleten
  • Liker 1
Gjest lipgloss
Skrevet

Nei det syns jeg ikke du har rett til.

Gjest Baremenneske
Skrevet

Dette hørtes egentlig ut for meg som et "åpent forhold" hvor man kan fortsette være på "flørtern" selv om man egentlig har funnet noen. Høres for meg ikke særlig seriøst ut, og tror neppe det er så bra i lengden om man faktisk mener man har funnet den rette. Du mistenker han nå...og han kan jo heller ikke helt vite hvor han har deg- siden du også er der enda! Om dere begge mener forholdet er seriøst, så hadde det vel vært best om begge hadde kutta det ut?!😊

Skrevet

Ja, det er litt vanskelig situasjon synes jeg. Han har møtt så og si alle mine og jeg har kun møtt en av vennene hans, men vet han snakker en del om meg til de andre vennene sine for det har jeg hørt når han snakker med de i tlf og meldinger. Har aldri vært hos han fordi han flyttet hjem til foreldrene for å spare mer egenkapital.. Og han synes det er flaut å bo der og få besøk. Foreldrene hans vet heller ikke om meg enda. Han sa han ikke ville si noe enda fordi de maser så på han da. Kanskje grunnen til at jeg blir litt usikker på han er først og fremst fordi jeg har blitt sveket før og fordi jeg ikke har møtt mer enn en av han sine kompiser. Det sier faktisk en del om en person når man møter vennene og ser hvordan han er med de. Han sier han vil bli sammen med meg, men trenger lang tid på å bli kjent. 

Gjest canacas
Skrevet

Ikke ok. Han er ikke din kjæreste, og så lenge dette er premissene har han ingen rapporteringsplikt til deg. 

Vær litt mer kritisk i fremtiden, og still krav først som sist. 

Skrevet

2 minutter siden, canacas skrev:

Ikke ok. Han er ikke din kjæreste, og så lenge dette er premissene har han ingen rapporteringsplikt til deg. 

Vær litt mer kritisk i fremtiden, og still krav først som sist. 

Okei. Føler ikke jeg er i posisjon til å stille krav heller i og med at vi ikke er sammen enda, samtidig så har vi jo holdt på en stund.

Til du lenger oppe som lurte på hva vi gjør når vi er sammen så har vi vært på tur sammen, drar på fest, går ut å spiser eller bare slapper av sammen. Har spurt han flere ganger om han faktisk vil være sammen med meg eller om det bare er fysisk og da sier han at han vil bli sammen med meg, men ikke er klar enda. Han kommer på besøk selv om vi ikke har sex også. Han bor en time unna, så ser hverandre typisk hver lørdag. Han er ikke noe glad i å snakke om følelser så jeg føler ikke helt jeg får svar på det jeg lurer på. Jeg synes det er rart han trenger så lang tid på å bli sammen, derfor jeg blir skeptisk. Får til motsvar at han aldri hadde giddet å kjøre en time kun for sex.

Skrevet

Jeg skjønner ikke hva dere skal fordrive tiden med på tinder når dere dater hverandre.

Synes absolutt ikke du kan spørre han om å lese mld/se hans profil. Det du derimot bør gjøre om du vil utvikle et videre forhold basert på tillit til denne fyren er jo å si at nå synes du det er på tide at dere begge logger av tinder og fordriver tiden på annen måte framover. Er han ikke villig til det får du kanskje revurdere ditt forhold til han.

Gjest Lovecraft
Skrevet

Synes det er å gå for langt jeg TS. Er litt som å spørre " Kan jeg se meldingene på telefonen din", det er en grense som ikke bør overstiges.  Tinder bør slettes asap når du har funnet noen du liker og du vet at de liker deg tilbake, skjønner heller ikke poenget med å beholde tinder hvis du har noen :S

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er litt vanskelig situasjon synes jeg. Han har møtt så og si alle mine og jeg har kun møtt en av vennene hans, men vet han snakker en del om meg til de andre vennene sine for det har jeg hørt når han snakker med de i tlf og meldinger. Har aldri vært hos han fordi han flyttet hjem til foreldrene for å spare mer egenkapital.. Og han synes det er flaut å bo der og få besøk. Foreldrene hans vet heller ikke om meg enda. Han sa han ikke ville si noe enda fordi de maser så på han da. Kanskje grunnen til at jeg blir litt usikker på han er først og fremst fordi jeg har blitt sveket før og fordi jeg ikke har møtt mer enn en av han sine kompiser. Det sier faktisk en del om en person når man møter vennene og ser hvordan han er med de. Han sier han vil bli sammen med meg, men trenger lang tid på å bli kjent. 

Du kan heller snakke med han og si "hva tenker du om tinder nå? jeg har ikke behov for å snakke med andre på tinder lenger, nå som jeg liker deg og ønsker å være seriøs med deg. Skal vi slette tinder sammen?" For eksempel noe sånt, heller DET enn å spørre om å lese meldingene på tinder. Hadde noen spurt meg om det hadde jeg bedd dem heller finne seg en dem stoler på :)  Er veldig rart at han ikke har nevnt deg til familien når det har gått noen måneder, og at de ikke vet om deg. Dere har holdt på såpass mange måneder, at jeg skjønner ikke hva han gjør med tinder. Enten så tenker han ikke over at han har appen, eller så har han flere på si. Jeg har sjøl holdt på en fyr i 4 måneder ca. som plutselig "dumpa" meg fordi han hadde snakka med en annen via Hot or Not, og likte ho bedre. Så, du burde hvert fall ta tinder praten med han, men for all del, ikke be om å få se tinderen. 

Men det er lett å finne ut om han faktisk ønsker et forhold med deg.. Det er bare å vise han at du mener alvor, at du har følelser, vis din sårbare, ydmyke side. Hvis han faktisk bare er redd for å bli sveket og kvelt igjen, og derfor trenger god tid - så er det jo bare å vise han at du er en trygg person, og du har ingen planer om å såre han. Slett omså tinder først, og si "jeg sletta tinder jeg, fordi jeg har deg og det er nok". Er så dumt når folk bare antar at han bruker deg, eller leker med deg, kun fordi han har tinder. Folk er så forskjellige, kan være han bare er en insecure dude liksom som trenger bekreftelse. 

• Liker 1
Skrevet
17 timer siden, Lovecraft skrev:

Synes det er å gå for langt jeg TS. Er litt som å spørre " Kan jeg se meldingene på telefonen din", det er en grense som ikke bør overstiges.  Tinder bør slettes asap når du har funnet noen du liker og du vet at de liker deg tilbake, skjønner heller ikke poenget med å beholde tinder hvis du har noen :S

Noen beholder tinder eller bruker tinder selv om de er i forhold bare for å få en bekreftelse på egen attraktivitet er jeg redd.... 

Til TS: som andre har sagt- ikke be om å få se meldingene men spør heller diskret om det at dere begge sletter tinder hadde vært noe. Det å spørre om å få se tindermeldlingene er veldig konfrontasjonelt og viser at du ikke stoler på han. 

Skrevet

At han viser sine meldinger til deg får han selv bestemme. Men de damene han skriver med har sendt han private meldinger og de har nok veldig mye imot at en annen dame skal lese de meldingene. 

Anonymkode: 0f137...ab6

Gjest Lovecraft
Skrevet
1 time siden, PandA# skrev:

Noen beholder tinder eller bruker tinder selv om de er i forhold bare for å få en bekreftelse på egen attraktivitet er jeg redd.... 

Dessverre så er det slikt veldig ofte ja :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...