AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #1 Skrevet 3. oktober 2016 Hvordan er gratiskondomene fra Helsedirektoratet, i passform og følelse? Jeg er jente, men får besøk av en fyr og lurer på om disse kondomene er gode nok. Har noen prøvd dem? Disse er i en sort pakning, det står at de er klassiske med bredde 53 mm. Dette er første gang jeg eventuelt ligger med denne fyren, og jeg aner ikke hvor stor penis han har. Gratiskondomene skal vel passe for de fleste? Jeg merker jeg overtenker besøket fra denne fyren, men det får så være Anonymkode: 946b3...a1a
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #2 Skrevet 3. oktober 2016 Brukte dem en lang periode. De funka de. I løpet av flere mnd var det kun ett som sprakk, da var jenta litt for tørr. Men de er absolutt ikke til å sammenligne med de man kjøper, feel, profil og nøkken f.eks. De fra helsedirektoratet virker tykkere og gir meg litt mindre førlighet. Tror alle disse kondomene skal passe normale menn. I Asia f.eks har jeg slitt med å finne passende kondomer. Anonymkode: b7502...6af
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #3 Skrevet 3. oktober 2016 Altfor små. Dekker så vidt tuppen. Anonymkode: f2948...6bb
kølla Skrevet 4. oktober 2016 #4 Skrevet 4. oktober 2016 Trange,tykke og sprekker lett. Rfsu Thin er den beste kondomen jeg har brukt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå