Gå til innhold

Scrappespørsmål - hvor handler jeg og hva fins?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Vi har funnet et album på nettet som vi gjerne vil bruke til bryllupsalbum. Det er til salgs på en scrappeside, og det er 12x12'', med tre sånne 'ringer' til å feste ark/mapper i. Det jeg lurer på er om det fins kartong/ark man kan feste direkte i disse ringene - altså uten å ha kartongen inni en plastmappe? Er dette i så fall greit å få tak i?

Og hvor handler man sånne 'scrappeting' i Bergen/omegn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er ikke jeg kjent i Bergen da, har aldri vært der for så vidt. Men det skulle vel egentlig ikke være noen sak å få kjøpt det

Du kan jo også bestille fra nettet

www.scrapbooking.no

www.panduro.no

Her i Bodø har Ciro en del varer til scrapbooking, kanskje dere har en slik kjede?

Når det gjelder festing av sider i album, trenger du ikke sette dem i plastlommer om jeg forstod deg rett

Du kan bruke sånne små merkelapper som er beregnet til å feste bilder og forskjellig stærsj. Det er dobbelsidig tape i biter. fås kjøpt foreksempel på fotoforetninger.

flopia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Um.. hehe

rette opp meg selv

Det finne også papp som du kan feste inn i albumet rett i ringene. Fås også kjøpt på nevnte adresser.

(se bort fra det med de lappene du) hehe :ler:

flopia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg ville hatt arka i plastlomma- for å spare det for fingeravtrykk og slikt. Bildene helde seg mykje finare då.

Ta en titt her- her finne du alt du trenge av informasjon om denne hobbyen! :)

De e fantastisk masse å kjøpe på nett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er slik at du vil handle i Bergen og ikke på nett, så er det jo en flott Panduro butikk i sentrum.

Ellers så er det Hobbykjelleren på Lagunen. Ikke så stor, men de har en del ting og de ansatte der er meget hjelpsomme. Kommer med tips og råd og bestiller inn, om det er noe de ikke har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Papirgleder.no har både nettbutikk og mulighet for å komme innom. De holder til i Loddefjord.

:Nikke:

Linda og Papirgleder har utrolig mye fint, dessuten har hun eget forum :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...