Gå til innhold

Betatt av en mann jeg ikke har en fremtid med

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh, nå har jeg gjort det vanskelig for meg selv. Har etter en stund som singel blitt skikkelig betatt av en fyr som er en del eldre enn meg. Tror at en av grunnene til at jeg er så betatt er at han er så utrolig smart og reflektert, og de jeg har vært sammen med før har vært ganske motsatt. Vi har hatt en del kontakt og han virker interessert i meg, men jeg er usikker på hva jeg egentlig burde gjøre, for jeg tenker i utganspunktet at han ikke er en jeg har en fremtid med pga. aldersforskjell og at vi er på nokså ulike steder i livet. Noen som har vært i samme situasjon? Lurer på om det er best å kutte kontakten, eller om jeg skal forsette å ha litt kontakt og bare kjenne på det å ha lyst på noen igjen. 

Anonymkode: e600b...15b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva nøyaktig er det som gjør at du ikke ser for deg en fremtid med han?

Hva er det som er dealbreakeren, du er ganske vag i beskrivelsen.

Hvor mye er aldersforskjellen?

Hvorfor skal du bare kutte kontakten? 

Er du egentlig reflektert nok eller smart nok for en slik mann?

Anonymkode: 7efaa...762

• Liker 1
Gjest Lovecraft
Skrevet

Hva ligger aldersforskjellen på om jeg får spørre? Og hvorfor vil du kutte kontakten med han?! O.o Som øvrige poster sa kanskje du ikke er "smart" nok for han? More details!

Skrevet

Aldersforskjell!?

Anonymkode: da549...6c4

Skrevet
1 time siden, Lovecraft skrev:

Hva ligger aldersforskjellen på om jeg får spørre? Og hvorfor vil du kutte kontakten med han?! O.o Som øvrige poster sa kanskje du ikke er "smart" nok for han? More details!

Fordi hun kommer seg ikke videre vil jeg tro. 

Skjønner hvordan du har det TS,  *host*! 

Det jeg har gjort siste tiden for å komme meg videre er å rett å slett begynne å kikke på menn jeg har rundt meg, menn på gata, på butikken, som kjører bil ja hvor som helst jeg måtte befinne meg. (Neida jeg glor ikke, kikker i smug). Det har snudd fokuset mitt og det gjør det lettere å se hvor mange menn det faktisk finnes der ute. Det er så lett å henge seg opp i en person, spesielt hvis han innehar mange kvaliteter du ser etter og dere har kjemi.

Høres uansett ut som du burde ta deg en liten pause før å nullstille litt ts, da kan det være lettere for deg å se hvor veien går videre. 

Anonymkode: 1eaec...06e

Skrevet

Jeg synes du bare kan fortsette å ha kontakt. Nyt å være sammen med en som er smart og reflektert som du er tiltrukket av. Om det ikke skulle bli dere så har du nå i hvert fall fått utvidet horisonten og vet mer hva du vil ha.

Anonymkode: 4bf49...968

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg er i samme situasjon, eller nesten. Han er dobbelt så gammel som meg, har barn nesten på min alder, og steriliserte seg da han ikke skulle ha flere. Han har vært gift, ferdig med hele familiegreia, vi bor i ulike land, totalt forskjellig steder i livet, og vet du hva? Det går likevel. Vi finner måter å gjøre ting på, for vi vil være sammen. Hvis du virkelig er forelsket i ham, ikke la aldersforskjell stoppe deg.

Anonymkode: b67c9...d03

Skrevet

Med mindre du er av den typen som overhodet ikke takler litt hjertesorg, synes jeg du skal se hvor det går med denne mannen. I beste fall får du en fantastisk tid (kanskje langvarig) sammen med en stimulerende mann, i verste fall ender det med, ja, hjertesorg ... Kanskje han er verdt det?

Bare pass særlig godt på én ting, nemlig at det ikke blir slik at han er sjefen og du er etterdilteren på grunn av at han er sterkere, smartere, eldre, mer erfaren. Lar han deg ikke blomstre, må du kutte ut med det samme, for slik skjevhet i maktforholdet kan være svært giftig for selvfølelsen.

Anonymkode: c2910...cac

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...